A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu
Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám
Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02
2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Výstava Motocykl.
Bavil jsem se o tom s Kraftem v rámci zápůjčky. Jestli třeba nebudou dovážet forty two s loukotěmi. Ta by se mi líbila víc a hlavně menší oser s píchlou gumou. Nebudou. Protože litý kola musí mít vlastní homologaci. A to by údajně stálo tolik, že by se to nezaplatilo.
Když jsem vracel moto do přístřešku v Jawě, stálo tam asi 20 motorek. Včetně asi čtyř prototypů na zelených značkách. Udělal jsem si fotky. Takže tak nějak tuším, co se chystá. Fotky nikam samozřejmě dávat nebudu. Byla by prasárna si půjčit zadarmo motorku a pak zveřejnit fotky prototypů. Udělal jsem je jen pro vlastní potřebu.
Naposledy editováno 18.11.2023 11:37:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Naposledy editováno 18.11.2023 14:49:25
WildOne píše: Dotaz do pléna:
Moderní motorky technicky a jízdně 21. století, design 70. léta. Ducati Scrambler třeba ... a bezpočet dalších.
Názor?
S tím jsem úplně v pohodě, u Ducati mi úplně nesedí motor, to je trochu zklamání, nebo moje přehnaný očekávání, ale ve zkratce, pokud to funguje, je skoro jedno jak to vypadá. Nečekám, že by Jawa s kopií něčeho co nefungovalo, udělala nějakej výraznej posun.
Naposledy editováno 18.11.2023 13:49:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
jandaxx píše:
Výstava Motocykl.
Bavil jsem se o tom s Kraftem v rámci zápůjčky. Jestli třeba nebudou dovážet forty two s loukotěmi. Ta by se mi líbila víc a hlavně menší oser s píchlou gumou. Nebudou. Protože litý kola musí mít vlastní homologaci. A to by údajně stálo tolik, že by se to nezaplatilo.
Když jsem vracel moto do přístřešku v Jawě, stálo tam asi 20 motorek. Včetně asi čtyř prototypů na zelených značkách. Udělal jsem si fotky. Takže tak nějak tuším, co se chystá. Fotky nikam samozřejmě dávat nebudu. Byla by prasárna si půjčit zadarmo motorku a pak zveřejnit fotky prototypů. Udělal jsem je jen pro vlastní potřebu.
Na výstavě Motocykl 2023 jsem byl a všude ukrutně narváno. Tady mi to přijde jak u mě v garáži. Sem tam 2 - 3 lidi. Inu zájem je vidět ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1. Výkon a krouťák
2. Max. rychlost
3. Zrychlení z 0 na 100 km/h
4. Dojezd při průměrné rychlosti 50 a 130 km (aka ve městě a na dálnici)
5. Životnost baterie (počet nabíjecích cyklů)
6. Cena celého vozidla a cena samotné baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
jandaxxx: jiste. o tom prese byla rec.
assassin píše: mozna si poridim svoji prvni hondu - generator bude mit tu cest nabijet opravdickou motorku. aby nebyl wildone jedinej, kdo tu pise jen aby se pochlubil
Z tohoto usuzuji, že máš nějakou elektrickou motorku ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
mě to jako bastl nepřijde.
a můžeš být v klidu,
pan Kraft odpověděl:
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho zájmu o tradiční českou motocyklovou značku JAWA.
O takové akci neuvažujeme.
S pozdravem
PhDr. Jiří Kraft
JAWA Moto spol. s r. o.
Brodce 46
257 41 Týnec nad Sázavou
Česká republika
to mi stačí.
a kdyby na to náhodou došlo, že by Vintážku udělali, pustil bych nějaké modely do světa a bylo by, ale myslím že po dnešní odpovědi to nehrozí.
A ty čínské jawy mě prostě neberou. Podívám se na to ale prostě mi to nesedí designově.
Jawa je asi opravdu v prdeli
To už opravdu bude lepší RE Interceptor nebo Continental GT s jejich nádherným zvukem a nebo Indická 300CL či Pérák předělanej po vzoru Kenny Moto
Naposledy editováno 20.11.2023 09:00:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
jandaxx píše: Něco aspoň okrajově k tématu Jawa. Měl jsem v létě z Jawy na 3 dny půjčenou Jawu 300CL forty two. V pátek ráno jsem ji převzal, v pondělí ráno vrátil. Tu modrou, která je ve všech časopisech jako testovací. Najel jsem na ní skoro 1 000 kilometrů, takže si myslím, že jsem si nějaký relevantní názor udělal.
Na to, jak se obecně říká, jaké to jsou strašné sráče, tak ta motorka překvapivě fungovala moc dobře. Dobře zatáčí, nekroutí se v zatáčkách při přejezdu nerovností, překvapivě dobře brzdí přední brzda, v rámci možností motoru i hezky jede do té stovky. Maximálka okolo 125. Jen je potřeba se vždy prokousat aspoň na čtyřku, první kvalty jsou krátké. Čtyřka už má solidní rozsah někde od pětačtyřiceti do osmdesáti. Je to šestikvalt, Protože nemá otáčkoměr a nevěděl jsem, jaké jsou max. otáčky na jednotlivé kvalty, netočil jsem do omezovače, abych zjistil, kde je maximum každého kvaltu. Motorka byla půjčená a tak jsem se k ní choval slušně. Zajímavý je zvuk motoru, se specifickým svistem.
Docela pohodové se s ní dá fungovat na okreskách, jediný problém je na státovkách, kde jezdí auta jak po dálnici. Tam už je potřeba si rozmyslet, kdy a koho předjet. Na nižších třídách je to v pohodě a motorka ani v kopcích není brzda. Zcela určitě ne pro kamiony, kterým v kopci bez problémů ujede. Nejakych 40 kilometrů jsem jel i po dálnici. Tacho mezi 90 a 100 v pravém pruhu, když bylo místo, předjel jsem i pár kamionů. Za tři dny žádný problém, starty ať studené či teplé úplně v pohodě. Kvalty tam padají jak po másle, vyřazení na neutrál z jedničky i dvojky bez problémů. Zpracování lepší než Čínské OHC. 350 OHC jsem měl z Jawy taky půjčenou, jen ne na tři dny. Indickou Jawu považuji za výrazně lepší, než Čínskou. Co je na OHC hrozný, je přední brzda. Vůbec nebrzdí. Jak když jsou místo destiček nějaké dřevěný špalíky. S tím bych se do provozu bál. Co se za pár dnů nedá zjistit, je dlouhodobá spolehlivost a třeba shánění náhradních dílů.
Pokud se člověk tak nějak položí do filozofie tý motorky, je to pohodové soužití. Jen ta cena je dost vysoká na to, abych jí koupil jako druhou do stáje. 99 000,- by bylo zajímavých.
Jednání s panem Kraftem v pohodě. Zápůjčka jen pod sepsáním smlouvy, žádná záloha. Zapůjčení zdarma.
Taková je moje osobní zkušenost s Jawou. Docela pozitivní. Klidně bych s ní jel na týden na retro dovolenou. Tak nějak jí mám pořád v hledáčku. A to rozhodně nejsem senilní důchodce, který hledí do minulosti s nostalgií a nikdy nejel na ničem jiném, než Jawa. Jedinou Jawu kterou jsem měl, byla začátkem devadesátek 639 a byl to sráč. Oproti ní je 300CL forty two strojovna. Než aby Jawa vyráběla nějakou vlastní hrůzu, tak je lepší, aby dovážela celkem povedenou Indickou 300CL.
Edit: Doplněno pár fotek. V modrý je ta motorka vážně pěkná.
Šeredná, líná a tupá ženská může celkem slušně píchat, ale nikdo normální si ji nenakvartýruje domu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Mestrey píše: Šeredná, líná a tupá ženská může celkem slušně píchat, ale nikdo normální si ji nenakvartýruje domu.
trapný a to dost !
a to od člověka který svůj profil raději skrývá
Tohle sem fakt nepatří, když se vám to nelíbí tak se k tomu vyjadřujte slušně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
elvis78 píše: trapný a to dost !
a to od člověka který svůj profil raději skrývá
Tohle sem fakt nepatří, když se vám to nelíbí tak se k tomu vyjadřujte slušně
Jasně, tady jsme v mateřskej školce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
WildOne píše: Jestli ono by nebylo nejlepší, kdyby "česká" Jawa z Týnce nad Sázavou zastavila výrobu a stala se pouze oficiálním distributorem indické Jawy, která žije a prosperuje. Dodávat levné a lehké motorky pro začátečníky, to by imho mělo větší smysl, než montovat čínské motory á la Yuki do rámů kývaček, které jsou objektivně horší než ty indické
Je videt, ze mas prehled....
Naposledy editováno 20.11.2023 14:56:26
Naposledy editováno 20.11.2023 15:22:35
Modely 350 a 650 jsou čínský Shineray, na který v Jawě jen lepí své samolepky. V některých případech na ně montují své nesedící kastlíky, někdy i nádrže 634.
Vše ostatní je přeprodej Indické Mahindry, která o nich koupila práva na používaní značky Jawa. Proto ty indické Jawy vzhledově ladí, protože takhle chodí už z výroby a Jawa na ně už nic nelepí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | vilda_vrtule | 92 | 16.8.2017 v 20:21 mira592 |
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | SojkinXR6R | 158 | 26.6.2017 v 12:43 Verdom |
Jawa 660 Vintage (S) [1, 2, 3, 4] Jawa 660 Vintage | PanDeRass1 | 106 | 18.3.2017 v 09:53 mira592 |