-
Jawa 50/20 Pionýr (1967)
Turek nebo špína je to brutalní masitej stroj i přes svůj odpudivej vzhled jede jako snad zadnej motor je stale nerozpul...
-
Jawa 50/20 Pionýr (1964)
Skvělý stroj. Jak na naučení, tak i pro úpravy všeho druhu.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1974)
Je to starý pionýr, kterého koupil jako nového můj táta v roce 74. Aktuálně čeká až přijde ten správný čas na renovaci....
-
Jawa 50/20 Pionýr (1980)
Retro veteránek Jawa 50 typ 20 sport poslední vyrobená řada.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1972)
Moje první motorka na silnic. V zimě 2007 sem dělal GO motoru + celkovej lak rám a plechy.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1980)
Moje oficiální začátky v silničním provozu Československé republiky.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1970)
Tak tohle je můj dědek,mám ho od 13 let hodně toho se mnou zažil.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1969)
Další přírůstek do garáže, spíš tak pro srandu a z recese. Je to rodinný dědictví, takže vymazlenej a opečovávanej....
-
Jawa 50/20 Pionýr (1969)
Prvni motorka s kterou jsem legalne vyjel na pozemni komunikaci. Tato motorka mi dala prvni jezdecke zkusenosti a znalos...
-
Jawa 50/20 Pionýr (1976)
Doma od roku 2001.prvni pincek, vlastně i první "motorka" ? Do 16let huntovano na polňačkách, potom renovace která se p...
Uživatel David_Travel Výška jezdce 180 cm Vloženo 15.9.2007 Stav Aktivní Komentáře 2x Lokalita Konice -
Jawa 50/20 Pionýr (1967)
tak tohle sem si sám sestavil ze tří nepojízdných motorek a nakonec se s toho vyklubal takovej hle drak
Uživatel smajlicek91 Výška jezdce 186 cm Vloženo 30.8.2007 Stav Aktivní Komentáře 3x Lokalita Zvíkovské Podhradí -
Jawa 50/20 Pionýr (1973)
Originální stav,trocha údržby.
-
Jawa 50/20 Pionýr (1967)
Pro každodenní ježdění, super stav, kufr, po prvním výbrusu, max. 78km/h (digitální tachometr), řidítka s hrazdičkou, r...