renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/20 Pionýr (1974)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Daviiido
Vloženo 17.2.2010
Aktualizováno 25.8.2013
Zobrazeno 4 436x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Prostě fichtl...v dobách mé puberty to byl stroj pro mé téměř každodenní ježdění..

Více fotografii

První dojmy - Po několika letech, co tu fíkajze mám, musím najednou vymýšlet první dojmy :-OO ... každopádně tento fíkajs byl u mých moto začátků dlouho před pubertou...a dojmy...samozřejmě úžasný :-D

Recenze

Tak tento fíkajs je můj nejoblíbenější a nejpoužívanější stroj. Jsem teprve jeho 2. oficiálním majitelem a ještě k tomu byl prvním majitelem můj strejc. Takže je v rodině od nového stroje. Ve skutečnosti se na něm střídal můj táta se dvěma strejci. Nakonec se ho ujal táta, který s ním do devadesátých let jezdil. Poté byl odstaven - naštěstí pro mě do suché garáže. Tam celou spoustu let čekal jenom na mě. Když mi bylo zhruba 12, tak jsem tátu přemluvil, aby pionýra vytáh a svez mě. A dokonce jsem byl puštěn i za řídítka - na louce jsem jezdil na jedničku dokola. To jsem byl opravdu v 7. nebi. Po několika málo projetích byl však fíkajs opět uložen do garáže. A opět naštěstí pro mě. Jelikož jsem byl naprosto okouzlen a táta mi tohoto fíkajze svěřit nechtěl, tak jsem svůj zájem obrátil na dědu, takže jsem zanedlouho sedlal babettu a dalšího pionýra. Tyto stroje však zažili moje motorkářské začátky a puberťácké blbnutí, což se na nich bohužel ne moc pozitivně podepsalo...
O pár let později, to se psal rok 2005, kdy mi bylo 16 let a v autoškole se mi blížily závěrečky, mi už konečně táta dovolil vzít si jeho pionýra. Jaké zklamání bylo, když fík ani neškyt. Bylo to totálně ucpaným kohoutem. Vyměnil jsem celou nádrž a ještě ten den jsem jezdil. Poté jsem udělal řidičák A1, s fíkem jsem udělal technickou a od té doby je to můj věrný společník. Během následujících let přišel nový lak, přepis na mou osobu a pár měsíců poté přišla i GO motoru s vzhledovou přestavbou na Jawa 21...za celou dobu se domu vezl na vozejku jenom jednou, to když mi v zadnim kole prasklo 12 drátů. Jinak mě zatím nikde nenechal..a doufám, že to tak zůstane i nadále...

Některé mé cesty:
08.2005 - Nová Paka - 122 km za den
08.2007 - Praha - 210 km za den
08.2009 - Žitava, Oybin - Německo - 155 km za den
08.2009 - Pevnost Dobrošov u Náchoda - 252 km za den
08.2011 - Turow, Lesna, Hagenwerder - Polsko a Německo - 248 km za den - ve dvou lidech na fichtlovi!!!
07.2012 - Přehrada Želivka, Divišov, Týnec nad Sázavou - 359 km za den
08.2012 - Drážďany, Moritzburg - Německo - 362 km za den
07.2013 - Ruina tour - Litoměřicko, Šluknovský výběžek - 340 km za den
08.2013 - Grossglockner Hochalpenstrasse - 1452 km za 3 a půl dne







08.2013 - s fíkajzem máme najeto 13 000 km a trvalo nám to 8 let...







Tak teď už jen mrkejte a komentujte...v profilu mam další zajímavé stroje, tak je také nezapomeňte skouknout...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LudvajsCZE
LudvajsCZE napsal 12.05.14 v 20:37 10b.

Krásnej ;)

Ferry13
Ferry13 napsal 18.02.14 v 15:55 10b.

První ,,jen moje´´ moto.S láskou dodnes vzpomínám

Marketka_rebel
Marketka_rebel napsal 08.12.13 v 09:09 10b.

Velký obdiv!!! já bych si tak daleko na fichtlovi netroufla vážně paráda

context
context napsal 07.12.13 v 19:48

jak vidim maš pionýra v dobrým stavu, tak ať dlouho vydrží, přeji hodně pěkných km

Eyky
Eyky napsal 21.08.13 v 21:23

Skutečný nadšenec.
10 za všechny.

Více komentářů



TOPlist