Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 42 záznamů

• Bosna a Herzegovina na CRF 250L.

Bosna a Herzegovina na CRF 250L. Jednou jsem již tuto zem navštívil,to je již pár let zpět. Co na tom, že doma mám jen malou motorku. Prostě to zkus...

Vloženo: 28.8.2023
    Typ: Dovolená
    Město: Nymburk
  • Polský Balt na CRF 250l.

Plán podívat se na pobřeží Polského Baltu jsem měl již delší čas. Nějaké volno jsem nyní měl, počasí bylo ale nic moc, déšt ,chladno. Nicméně jsem se ...

Vloženo: 12.6.2023
    Město: Nymburk
  • 3 denní toulání po ČR

Po již už uskutečnělé zahraniční cestě na větším motocyklu, jsem zatoužil zase po vlastech Českých. Vzal jsem si moji malou CRF 250L a vyrazil vstříc...

Vloženo: 27.6.2022
    Typ: Dovolená
  • snizeni stupacek spolujezdce

Rozhodl jsem se provest samodomo snizeni stupacek spolujezdce. Obcas chce povozit moje zena a ma "hrozne" dlouhe nohy. Proste originalni stupacky spol...

Vloženo: 31.1.2022
    Vložil: danmar72
    Město: Brno-Bohunice
  • 13z pastorek, EJK fuel commander

Na zkoušku jsem si pořídil k větší rozetě menší pastorek 13 zubů (originál 14 z). V kombinaci s menší pneumatikou, větší rozetou už se jedná o poměrně...

Vloženo: 7.7.2020
    Vložil: mRKEF
    Město: Liberec XXIII - D
  • Větší rozeta, nové zadní pneu

Již delší dobu se mi doma válela rozeta 42 zubů (originál 40 zubů). Zadní pneu už za moc nestála, tak došlo na výměnu, se kterou se svezla i záměna ro...

Vloženo: 7.7.2020
    Typ: Údržba
    Vložil: mRKEF
    Město: Liberec XXIII - D
  • CRFka predaná

Motorka predaná s nájazdom cca 84000km po tom ako som s ňou cez rok 2019/2020 najazdil horko ťažko 2000km.

Vloženo: 16.6.2020
    Typ: Prodej
    Vložil: erbe
    Město: Žilina
  • Pokec s Milanem

Začátkem týdne volal Milan, že se přijede podívat a ukázat svojí novou Ducatku. Prý i půjčí. Půjčil. Motorka příjemná, rozumný posed, výkonu dostatek,...

Vloženo: 7.8.2019
  • Nedělní brouzdání

Neděle ráno, jdu pro motorku a přemýšlím o projetí trasy, kterou jsem nedávno objevil na kole. Zajímavé pasáže sjezdů a i pěkných výjezdů. Místy husté...

Vloženo: 5.8.2019
  • Testování BMW

Jirka v BMW Invelt na dnešek zamluvil k testování dva krasavce, novoučké BMW r 1250 GS a BMW S 1000 RX. Záměrně tyto stroje, neb zvažuje do budoucna n...

Vloženo: 31.7.2019
    Typ: Reportáž
  • Nedělní toulání

Včera jsem na kole hledal novou trasu pro firemní akci. Objevil jsem na kraji lesa pěknou motokrosovou trať, takovou, co si někdo postavil pro radost ...

Vloženo: 9.6.2019
  • Mělnický okruh

V sobotu dopolko jsem byl s holkami na letišti Hradčany zkoušet jízdu s autem, následně odpoledne povinná rodinná oslava u mamky na zahradě a v podveč...

Vloženo: 3.6.2019
  • Sváteční odpoledne.

Dnes se po delší době ukázalo sluníčko. Dopoledne s rodinou nna Harasov a odpolko volňas. Tahám CRF z garáže a hurá do sedla. Nejprve podél pravého bř...

Vloženo: 8.5.2019
  • První

Tak jsem dnes vyrazil.Letos poprvé krom popojíždění v práci. Směr pískovna u Cítova, bývalá motokrosová a čtřkolková dráha v Cítově a nakonec pískovn...

Vloženo: 27.2.2019
  • Rozeta 42 zubů

Po výměně pneumatik jsem řešil změnu sekundárního převodového poměru a to výměnou zadní 40 zubové rozety za 42 zubovou. Byl tu ale velký problém. Oslo...

Vloženo: 18.2.2019
  • Mitas

Mitas Hledal jsem pneumatiky více na terén, měkký až středně tvrdý, často písek. Šel jsem na to nakonec vědeckou metodou. Vzhledem k tomu, že se v ro...

Vloženo: 18.2.2019
  • Katalyzátor

Na podzim jsem dopřál CRF laděný výfuk Arrow - koleno s lambda sondou, mezisvod bez katu a koncovkou. Jak jsem psal dříve, systém bez katu při rozběhu...

Vloženo: 17.2.2019
  • Öhlins a CRF 250 L

Jestli má tato hondí mula nějakou chybu, pak je to v podvozku, jeho chování. Je to dualsport, takže žádný motocross či ostré enduro ale ani super moto...

Vloženo: 6.12.2018
    Typ: Odborný servis
  • Výfuk Arrow X-Kone

Trochu se zpožděním. Pro lepší zvuk, možná vzhled, úbytek váhy 3,1 kg a možnost případně dát sportovní filtr a řídící jednotku tuším EJK pro CRF 250 L...

Vloženo: 9.11.2018
  • Kryt motoru

Na základě doporučení jsem zakoupil kryt motoru značky Acerbis. Montáž jednoduchá, plast vypadá dost bytelně. Tak snad už nebudu mít zasekané větvě po...

Vloženo: 27.10.2018
  • Lesní pěšinky

Svrbění a zvědavost mě vyhnali opět do lesů někde mezi Dubou a Doksy. Zase nová pěkná místa nalezeny, strašné sucho všude jen to chrastí. Na listí to ...

Vloženo: 20.10.2018
  • Po opici

Včera jsme měli oslavu 120 let firmy na parníku. Oslava to byla náročná. Kolem páté jsem se vykopal z domova a vytáhl jen tak na krátkou projížďku CRF...

Vloženo: 14.10.2018
  • Lesní bloudění

Pátek odpoledne, nádherné počasí, sedlám CRF a vyrážím do okolních lesů kolem dubských zatáček. Našel jsem nová pěkná místa, kde jsem ještě nikdy neby...

Vloženo: 12.10.2018
    Město: Štětí
  • V okolí letiště Hradčany.

Dopoledne jsem měl brigádu na střelnici. Po druhé hodině sedlám CRF a vyrážím směr letiště Hradčany, podívat se, kudy jsem jel ten závod KPŽ na kole ...

Vloženo: 7.10.2018
  • Ralsko

Vyrazil jsem se podívat na trasu sobotního závodu Kolo pro život na Ralsku. Bude to zajímavé, navíc se toho i zúčastním. Start a cíl je na letišti Hra...

Vloženo: 27.9.2018
  • MTB tour České středohoří

Dneska jsem si projel tam a zpět zítřejší MTB závod České středohoří v Litoměřicích. Minulý pátek jsem si trasu projel na kole a málem jsem vypustil d...

Vloženo: 22.9.2018
  • Pevnost Hanička

Dnes jsem vyzkoušel CRF jako cestovní stroj. Cíl - pevnost Hanička v Orlických horách. Najel jsem dnes 452 km, při průměrné spotřebě 3,31 litru. Prdel...

Vloženo: 16.9.2018
  • Nové blástry

Původně jsem si myslel, že se bez blástrů obejdu, ale jízda po lese mě přesvědčila o opaku. Zakoupeny blástry Acerbis Rally Pro, tak snad budou slouži...

Vloženo: 10.8.2018
  • Bunkr Drnov

Bunkr Drnov. Náhodou jsem našel odkaz na Facbooku. Natolik mě to zaujalo, že jsem provedl rezervaci prohlídky a dnes po obědě vyrazil. Muzeum protiv...

Vloženo: 29.7.2018
    Typ: Reportáž
  • Lesní toulání

Konečně jsem po dovolené umyl Drobka s alpských nánosů a vystrčil jsem CRF. Budu se toulat krajinou a objevovat nové cesty a cestičky v polích a lesíc...