renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mRKEF
Vloženo 21.10.2018
Aktualizováno 20.1.2023
Zobrazeno 6 040x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Větší rozeta, nové zadní pneu

Vloženo: 07.07.2020, Uskutečněno: 26.11.2019, Stav tachometru: 3100 km, Zhlédnuto: 30x


Již delší dobu se mi doma válela rozeta 42 zubů (originál 40 zubů). Zadní pneu už za moc nestála, tak došlo na výměnu, se kterou se svezla i záměna rozety. Kvůli nedostatku pneumatik v rozměru 120/80-18 jsem zvolil na zkoušku Mitasku E-09 110/80-18. Záměrně jsem volil pneu nižší než běžný rozměr 120/90-18 kvůli zvětšení síly.

Instalací pneumatiky 110/80 a rozety 42z tak došlo teoreticky ke zkrácení převodu o cca 7% (a snížení maximálky). Pneumatika trochu zklamala, relativně brzo se začla na špalcích loupat. Nicméně dále se to nějak významně nezhoršuje, tak ji dorazím a zahodím. V mokrém blátě to není nic extra, ale lepší než původní.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • 13z pastorek, EJK fuel commander

    Na zkoušku jsem si pořídil k větší rozetě menší pastorek 13 zubů (originál 14 z). V kombinaci s menší pneumatikou, větší rozetou už se jedná o poměrně znatelné zkrácení. Matematicky to vychází na zhruba 14 %. Podle radar

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.07.2020
    Uskutečněno: 21.05.2020
    Tachometr: 3800km


TOPlist