Jirka v BMW Invelt na dnešek zamluvil k testování dva krasavce, novoučké BMW r 1250 GS a BMW S 1000 RX. Záměrně tyto stroje, neb zvažuje do budoucna náhradu za svoji Suzuki. Test měl začít v 12:00. Já jsem k prodejci dorazil v 11:00 hod a v patách obrovskou černou oblačnost. Podle radaru ale v prostoru našich testů pršet nemělo, pravděpodobně až při návratu domů. Kluci Jirka s Jindrou dorazili v 11:45 a pěkně promočený. Bohužel je ten černý bubák na obloze pěkně spláchnul. Holt letos se daří, a pokud někam jedem, vždy zmokneme. Přebíráme motorky, krátká instruktáž a šplháme do sedel. Jirka na S 1000 RX (jeho favorit) a já do sedla GS, na které jsem se fakt moc těšil. PO půl hodině si motorky měníme. No a konečné resumé? Velké překvapení pro nás - jednoznačným vítězem dne je GS. Pohodlí, perfektní přístrojovka, vynikající ergonomie, perfektní zpracování, famózní motor, který od spodu zatahuje výrazně lépe jak S 1000 RX a vlastně na něj při jízdě ani moc neztrácí, motorka jde při výplachu na dvojku na zadní (no to jsem čuměl), velmi dobré brzdy, ale asi to největší překvapení, neuvěřitelná agilita, perfektní chování v zatáčkách, jistota vedení, velmi snadné řízení, jede se s tou motorkou velmi rychle, ale strašně snadno. Teď už konečně vím, proč jsou ty GSaři tak strašně všude rychlí. Ještě jsem nejel s motorkou, kde by se dalo jet tak rychle a tak snadno. Na všem ostatním si řidič musí tu rychlost tak nějak zasloužit, ale tady tom jde tak snadno. No prostě fakt ideální bajk na dlouhé cesty, který jede zatraceně efektivně a pilota neunaví. S 1000 RX už mě tak nepřekvapilo, jemný motor, nahoře jede, ale po pravdě jsem čekal trochu víc. No nic, elektronické podvozky fungují, palivové mapy také, boží je řazení nahoru i dolů bez spojky, funguje parádně, velmi návyková věc. Na místě mít příslušný obnos, tak GS kupuji. Teď už navečer jsem ale rád, že mám svoje VFR, jede stále moc pěkně. Ale myslím, že stejně se k BMW nakonec dopracuji, zda to bude právě GS, nebo R 1250 R, tak to se ještě uvidí. To jsou mí favoriti. No po vrácení strojů v Praze průtrž mračen, hodinu a půl čumíme, kecáme a pak vyrážíme. Stálo to za to, mám zas o trochu více jasno, kam se ubírat.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 13.4.2018 | |
Aktualizováno | 24.8.2019 | |
Zobrazeno | 8 808x |
Zajímavé srovnání.Čekal jsem.že na sinici když jedu pilu, musí mít litr jednoznačně navrch a a ejhle není tomutak.Měřím 175,váha 78kg,60 let Zajímalo by mne jak se ti s ní mamipulovalo na místě a když zastavíš,jestli dáš plně nohy na zem.Syn si asi před měsicem koupil novou Afriku Adventure,výškově jeto stejně velký hovado jako GS.Do dneška jsem nedostal odvahu se na ní povozit.Jsem rozmazlenej s HD sedlo 66cm.Taky jsem uvažoval o GS/pořádnej motor/.Ale teď co bude nová raketa od trumfa tak nevím.Mám rád velký těžký motorky,ale nesměj bejt moc vysoký.Těším se na odpověď.čus.
GS ti nesluší .
Člověk míní,BMW mění .