![Honda CRF250L Honda CRF250L](/upload/images/cache/clanky/2012-07/20120730081145-22185_jpg100x75.jpg)
Honda CRF250L
30.07.2012
2012 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 249 cm3 | 249.6 cm3 | 250 cm3 | |||
Výkon | 17 kW (23.1 koní) | 18.2 kW (24.8 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |||||
Točivý moment | 22 Nm | 22.6 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | 6750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | ||||
Počet válců | 1 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 76 mm | |||||
Zdvih | 55 mm | |||||
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 250 mm | - | 250 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 240 mm | - | 240 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 256 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | - | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 3.00-21 51P | 3.00-21 | 3.00 | |||
Rozměr zadní pneu | 120/80-18M/C 62P | 120/80-18 | 120/80 | |||
Rozvor | 1445 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 27.3 ° | 27 ° | 27.4 ° | 27.6 ° | ||
Závlek předního kola | 113 mm | - | 113 mm | |||
Světlá výška | - | 255 mm | ||||
Výška sedla | 875 mm | 881 mm | 875 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 144 kg | 146 kg | ||||
Užitečná hmotnost | - | 159 kg | ||||
Objem nádrže | 7.7 l | 7.57 l | 7.8 l | |||
Rezerva | - | 1.8 l | ||||
Množství oleje | - | 1.5 l | ||||
Spotřeba | 3.2 l/100 km | 3.22 l/100 km | 3 l/100 km | |||
Maximální rychlost | - | 127 km/h | ||||
První cena | 106900 Kč | - | 124900 Kč | |||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | ||||
Výměna olejového filtru | - | 24000 Km | ||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 48000 Km | ||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 12000 Km | ||||
Seřízení ventilové vůle | - | 24000 Km |
Od Martinz1975(2020)
Od zimirekm(2020)
Od Max_FX(2015)
Od Max_FX(2015)
Od Seznam(2013)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty | 9168 | 17.1.2025 13:06 | ||
Opravy a údržba | Objednavka sedla Seat Concepts z USA | 24 | 5.11.2024 15:37 | ||
Japonské | Offroad gumy pro Hondu CRF 250L | 23 | 12.1.2024 16:51 | ||
Výběr moto | Co pořídit | 92 | 11.9.2023 18:47 | ||
Opravy a údržba | K&N filtr plus laděná koncovka bez jednotky , dobrý nápad nebo ne | 39 | 25.7.2023 16:58 | ||
Enduro & funbike | Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40 | 134 | 6.5.2023 09:05 | ||
Enduro & funbike | Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS | 1815 | 27.1.2023 13:31 | ||
Opravy a údržba | Vadnoucí přední brzda CRF 250L | 2 | 13.10.2022 12:59 | ||
Tipy | Vyfuk prosím o radu | 9 | 2.6.2022 22:05 | ||
Enduro & funbike | Enduro vs motocross | 11 | 23.6.2021 10:43 | ||
Hledám, potřebuji | Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě | 3 | 7.5.2021 19:33 | ||
Enduro & funbike | Výfuk Honda CRF250L | 7 | 17.1.2021 11:31 | ||
Enduro & funbike | CRF 250L vs KLX 250kterou | 12 | 8.12.2020 15:19 | ||
Enduro & funbike | Laděný výfuk na Hondu CRF250L | 6 | 19.10.2020 21:14 | ||
Japonské | Nosič na CRF 250L | 20 | 8.10.2020 22:33 | ||
Cross | Honda CRF250L návod v ČJ | 0 | 20.9.2020 10:00 | ||
Technika | Crf 250l - prosim majitele o radu | 11 | 6.8.2020 18:08 | ||
Opravy a údržba | Pneumatiky na enduro 250 | 5 | 6.8.2020 10:49 | ||
Enduro & funbike | Aký olej do Hondy CRF 250L | 6 | 5.8.2020 06:57 | ||
Enduro & funbike | Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reťazu | 9 | 26.7.2020 09:51 |
Chtěl jsem novou motorku, lehké endurko na dojíždění, občasné vyjížďky atd. Tak ji tedy mám.A po 4 ...
Velmi nenáročné endurko pro cestu kolem světa.
Civilní enduro stavěné do nenáročného terénu. Dostatečně vylízaná hlava s ním jistě dokáže i více .....
Najľahší overený cestovania schopný stroj s veľkým servisným intervalom
Je to lehká holka, která jde za pár korun, člověk se o ní nemusí bát, odolná, jednoduchá.
Nádherná,alespon pro mě, dlouho jsem po ni pokukoval,rozhodně svého rozhodnutí nelituji.
Univerzální motocykl na silnice, do terénu i do města.
Potom co jsem prodal svůj 2015 model se mi naskytla příležitost koupit 2019, která od staršího model...
Endurko ktoré vás odvezie všade či už je to les alebo asfalt . Na údržbu nenáročná mašina dobra pre ...
Nenáročná motorka, která je vhodná na toulání po okolí jak na cestě, tak i mimo ni.
Zháňal som motorku do terénu, ale nakoniec som našiel skôr babetu na steroidoch.
Dokonalý polňačkátor! Měl jsem v merku i RE Himl/Scram kvůli stylu, ale odradila mě hmotnost. Pokuko...
Honda CRF 250 L je skvělý stroj pro začátečníky i pokročilé jezdce.
koupil jsem ji 8.1.2024 jen jsem ji převezl od prodejce nicmene prvni dojmy obratna hrava
CRF250L - Co k tomu napsat. Nízkonákladavý skoro enduro, koupeno jako další motorka do města a na v...
Dobré endurko na můj věk, do práce i na víkendy
Je to lehká holka, která jde za pár korun, člověk se o ní nemusí bát, odolná, jednoduchá.
Je to taková malorážka, ale věřím že s ní zažiju spousty zábavy.
Přesně to, co jsem očekával od enduromotorky kterou člověk používá kolem komína.
Nenáročná motorka, která je vhodná na toulání po okolí jak na cestě, tak i mimo ni.
Po všech úvahách a hledání deklu pod motor jsem se rozhodl si vyrobit svůj vlastní hliníkový dekl, s...
Bosna a Herzegovina na CRF 250L. Jednou jsem již tuto zem navštívil,to je již pár let zpět. Co na ...
Plán podívat se na pobřeží Polského Baltu jsem měl již delší čas. Nějaké volno jsem nyní měl, počasí...
Po již už uskutečnělé zahraniční cestě na větším motocyklu, jsem zatoužil zase po vlastech Českých. ...
Rozhodl jsem se provest samodomo snizeni stupacek spolujezdce. Obcas chce povozit moje zena a ma "hr...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 6.3/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 6.1/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.4/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 7.8/10 |
Jízda | |
Sport | 5.1/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 5.4/10 |
Terén | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 5.2/10 |
Servisní síť | 8.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.8/10 |
Nabídka doplňků | 5.6/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.8/10 |
Výška | 6.7/10 |
Ochrana motoru | 5.2/10 |
Skoky | 4.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha WR 250R | Fyzicky menšia, to mi vadilo. |
Voge 300 Rally GY | Za cenu 5 let staré Hondy CRF L můžu mít nové Voge…ale až s tím přijedu do servisu za známým, tak mě pošle tam, kde slunce nesvítí. Taky mě na motosalonu překvapilo, jak má Voge měkké tlumiče. Taky mi vadí, že v TP jsou pouze pneu v imperiálních rozměrech |
Royal Enfield Himalayan | Protože Himl je o 40 kg těžší a to je v terénu poznat. Taky na Hondě udělá servis každý autorizák i garážník. Na Himlovi ne. |
Honda CRF 300L | nebyla skladem nikde v EU |
Honda CRF1000L Africa Twin | Moc velká, těžká, drahá a na moje jízdy do 150 km zbytečná. |
Honda CRF 300L | Čekání na novou hodnu 6 měsíců |
Kawasaki KLX 250 | Zrovna žádná nebyla |
KTM 390 Adventure | pocitově, asi spíše na silnici |
AJP PR4 250 Enduro | |
Simson S 50 | všichni prodávali jen elektronic |
Babetta Stella 50 | malé terénní schopnosti |
Kawasaki KLX 250 | Měl jsem již několik motocyklu Honda a nikdy nebyl problém,zastoupení zn.Honda mám nedaleko bydliště. |
Honda CRF450L | Před koupí 250 už se o ní vědělo, ale po odtajnění ceny bohužel. Motorka to bude jistě dobrá, ale za >1/4 mega ... |
AJP PR5 250 Enduro | Vzhledem k potřebám jsem upřednostnil silničnější CRF proti offovějšímu AJP. |
Suzuki DR-Z400S | Dostupné kusy dost staré a těžko najít ten nenapadený kutilem. Ceny vzhledem k věku vysoké. |
Kawasaki KLX 250S | Podobně jako Yamaha, novou nelze, ojetiny drahé a vzácné. |
Yamaha WR 250R | Nová už není, ojetiny k nesehnání a ceny pomalu jako nová CRF. |
Yamaha WR 250R | astronomická cena |
Yamaha WR 250R | špatný výběr a ceny |
Yamaha WR 250R | Moc draha a vzhledově uz zostava. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki KLX 250S | Parádní motorka na začátky, znatelně vyšší výkon než KLX, ale ten podvozek je výrazně méně do terénu. |
Fantic XEF 250 Trail | Cena, vyšší hmotnost s strašně měkký podvozek |
Fantic XEF 250 Trail | mizerný podvozek, nedostupná, problémy se servisem |
Beta ALP 4.0 | |
Honda CRF300L | V době rozhodování jsem už tušil, že přijde nástupce z důvodu emisních norem. Na internetu se pak začaly vynořovat fámy o tříkilu. Bylo proto rozumné to ještě chvíli vydržet :-). |
Kawasaki KLX230 | Spíš na silnici |
AJP PR4 250 Enduro | Až moc civilní :D |
Kawasaki KLX230 | Těžší, vodník, měkčí, dražší, nižší posez |
Kawasaki KLX 250 | Cenově skoro to samý jako u Yamahy, takže cenovky za ojetinu jsou nesmysl vzhledem k tomu kolik to stálo nový. A hlavně technicky je to bída, při stejném výkonu těžší než KLX a nenastavitelný podvozek. |
Yamaha WR 250R | Nižší výkon, vyšší váha a hlavně horší podvozek. Ale lze koupit jako novou. |
AJP PR4 240 Enduro | Příliš těžká do terénu (na 250ku) |
BMW F 650 GS Dakar | schcopnějsí v terénu, ale slabší na cestování a brzy by mi asi nestačil výkon, necelých 20kw |
Kawasaki KLX230 | Dražší, těžší, horsi do terénu-měkké tlumice, vodní chlazeni |
Kawasaki KLX 250S | nebyla za přijatelný peníz, o téměř 10kg těžší |
Beta Xtrainer | Cca o 30kg větší váha, jinak byla první volbou. |
Honda CRF450L | Už jsem jednu měl r.v.2015, malý výkon, jinak velmi příjemná motorka |
Yamaha MT-03 | Vysoká, ale stále ji ještě zvažuji jako druhou motorku |
Suzuki DR-Z400S | Slabá a má vstřikování |
SWM RS 300 R | Slabý výkon, spíš víc na cestu než do těžkého terénu |
Kawasaki KLR 650 | Slabší motor |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | mRKEF | 2017_crf250l_user_ma.pdf | 4.6 MB | Uživatelský manuál pro ročníky 2017+, anglicky. |
2013 | MartyR | 32kzzb010_lt.pdf | 15 MB | Uživatelský manuál (anglicky) |
2012 | Max_FX | 62kzz00_crf250l13_om.pdf | 9.3 MB | Ne uživatelský, ale servisní podrobný manuál !!! (Anglický - 334 stránek) This manual describes the service procedures for the CRF250L. © Honda Motor Co., Ltd. SERVICE PUBLICATION OFFICE Date of Issue: June, 2012 |