Honda CRF 250L
Redakční testy
Články
Technické údaje Honda CRF 250L
2012 2014 2015 2016 2017 2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 249 cm3 249.6 cm3 250 cm3
Výkon 17 kW 18.2 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min
Točivý moment 22 Nm 22.6 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7000 ot/min 6750 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců 1 Stojatý
Počet válců 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 76 mm
Zdvih 55 mm
Kompresní poměr 10.7 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Vyjímatelná baterie - Ano
Typ rámu Trubkový - Trubkový
Materiál rámu ocel - ocel
Zdvih předního odpr. 250 mm - 250 mm
Zdvih zadního odpr. 240 mm - 240 mm
Brzdy vpředu kotouč 2 kotouč kotouč
Rozměr předního kotouče 256 mm
Přední třmen dvoupístkový - dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 " - 21 "
Zadní kolo 18 " - 18 "
Rozměr přední pneu 3.00-21 51P 3.00-21 3.00
Rozměr zadní pneu 120/80-18M/C 62P 120/80-18 120/80
Rozvor 1445 mm
Úhel hlavy řízení 27.3 ° 27 ° 27.4 ° 27.6 °
Závlek předního kola 113 mm - 113 mm
Světlá výška - 255 mm
Výška sedla 875 mm 881 mm 875 mm
Pohotovostní hmotnost 144 kg 146 kg
Užitečná hmotnost - 159 kg
Objem nádrže 7.7 l 7.57 l 7.8 l
Rezerva - 1.8 l
Množství oleje - 1.5 l
Spotřeba 3.2 l/100 km 3.22 l/100 km 3 l/100 km
Maximální rychlost - 127 km/h
První cena 106900 Kč - 124900 Kč
Výměna motorového oleje - 12000 Km
Výměna olejového filtru - 24000 Km
Výměna zapalovací svíčky - 48000 Km
Výměna vložky vzduchového filtru - 12000 Km
Seřízení ventilové vůle - 24000 Km
Galerie Honda CRF 250L od uživatelů
Videa Honda CRF 250L
Témata ve fóru o Honda CRF 250L
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty 4936 Dnes 17:03
Enduro & funbike Enduro vs motocross 11 Včera 10:43
Japonské Offroad gumy pro Hondu CRF 250L 18 9.6.2021 22:58
Enduro & funbike Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS 1809 16.5.2021 13:45
Hledám, potřebuji Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě 3 7.5.2021 19:33
Enduro & funbike Výfuk Honda CRF250L 7 17.1.2021 11:31
Enduro & funbike CRF 250L vs KLX 250kterou 12 8.12.2020 15:19
Enduro & funbike Laděný výfuk na Hondu CRF250L 6 19.10.2020 21:14
Japonské Nosič na CRF 250L 20 8.10.2020 22:33
Cross Honda CRF250L návod v ČJ 0 20.9.2020 10:00
Technika Crf 250l - prosim majitele o radu 11 6.8.2020 18:08
Opravy a údržba Pneumatiky na enduro 250 5 6.8.2020 10:49
Enduro & funbike Aký olej do Hondy CRF 250L 6 5.8.2020 06:57
Enduro & funbike Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reťazu 9 26.7.2020 09:51
Výběr moto 250 nova, lahka, univerzalna 93 21.5.2020 20:06
Enduro & funbike Pneu Bridgestone TW302 a TW301 17 30.3.2020 11:03
Enduro & funbike Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu 37 30.12.2019 00:15
Enduro & funbike Mitas E-09 - vadný kus 46 3.12.2019 09:35
Opravy a údržba Nahuštění pneu na moto manometr značky parkside 4 30.7.2019 10:29
Cross Nejlepší enduro/cross 2t 10 9.4.2019 10:31
Skupiny
Průměrné hodnocení od 14 uživatelů
Motor
Spojka
9.3/10
Průběh výkonu
6.3/10
Vibrace
7.0/10
Převodovka
8.3/10
Mechanická hlučnost
7.2/10
Zvuk
5.8/10
Spolehlivost
9.8/10
Podvozek
Možnost nastavení
4.3/10
Těsnost tlumičů
9.0/10
Tuhost rámu
7.4/10
Jízda
Sport
5.5/10
Město
8.7/10
Cestování
5.3/10
Terén
8.3/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
4.8/10
Ceny servisu
5.3/10
Servisní síť
8.0/10
Dostupnost dílů
8.5/10
Nabídka doplňků
4.5/10
Servisní intervaly
9.2/10
Terén
Brodivost
6.2/10
Výška
6.6/10
Ochrana motoru
4.6/10
Skoky
4.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
5.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
4.7/10
Ochrana jezdce cestování
3.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.57
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.79 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 7 uživatelů.
Kupující kteří dali CRF 250L přednost
NekoupiliZ důvodu
AJP PR4 250 Enduro
Simson S 50 všichni prodávali jen elektronic
Babetta Stella 50 malé terénní schopnosti
Kawasaki KLX230 Jen v cerne barve.
BMW F 650 GS V dané cenové relaci jsem nesehnal pěkný kus
Royal Enfield Himalayan Vysoká hmotnost, \"nová\" značka a model na českém trhu
Kawasaki Versys-X 300 Vysoká spotřeba, vyšší cena, celkově méně odolná konstrukce
Kawasaki KLX 250 Měl jsem již několik motocyklu Honda a nikdy nebyl problém,zastoupení zn.Honda mám nedaleko bydliště.
Honda CRF450L Před koupí 250 už se o ní vědělo, ale po odtajnění ceny bohužel. Motorka to bude jistě dobrá, ale za >1/4 mega ...
AJP PR5 250 Enduro Vzhledem k potřebám jsem upřednostnil silničnější CRF proti offovějšímu AJP.
Suzuki DR-Z400S Dostupné kusy dost staré a těžko najít ten nenapadený kutilem. Ceny vzhledem k věku vysoké.
Kawasaki KLX 250S Podobně jako Yamaha, novou nelze, ojetiny drahé a vzácné.
Yamaha WR 250R Nová už není, ojetiny k nesehnání a ceny pomalu jako nová CRF.
Yamaha WR 250R dostupnost,cena
Yamaha WR 250R astronomická cena
Yamaha WR 250R špatný výběr a ceny
Yamaha WR 250R Moc draha a vzhledově uz zostava.
Yamaha XT 660 R Byla zbytečne moc tezka a starsiho data.
Yamaha WR 250R Rozhodla cena
Kawasaki KLX 250 Honda bola v akcii :) .
Kupující místo CRF 250L koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CRF 300L V době rozhodování jsem už tušil, že přijde nástupce z důvodu emisních norem. Na internetu se pak začaly vynořovat fámy o tříkilu. Bylo proto rozumné to ještě chvíli vydržet :-).
Kawasaki KLX230 Spíš na silnici
AJP PR4 250 Enduro Až moc civilní :D
Kawasaki KLX230 Těžší, vodník, měkčí, dražší, nižší posez
Kawasaki KLX 250 Cenově skoro to samý jako u Yamahy, takže cenovky za ojetinu jsou nesmysl vzhledem k tomu kolik to stálo nový. A hlavně technicky je to bída, při stejném výkonu těžší než KLX a nenastavitelný podvozek.
Yamaha WR 250R Nižší výkon, vyšší váha a hlavně horší podvozek. Ale lze koupit jako novou.
AJP PR4 240 Enduro Příliš těžká do terénu (na 250ku)
BMW F 650 GS Dakar schcopnějsí v terénu, ale slabší na cestování a brzy by mi asi nestačil výkon, necelých 20kw
Kawasaki KLX230 Dražší, těžší, horsi do terénu-měkké tlumice, vodní chlazeni
Kawasaki KLX 250S nebyla za přijatelný peníz, o téměř 10kg těžší
Beta Xtrainer Cca o 30kg větší váha, jinak byla první volbou.
Honda CRF450L Už jsem jednu měl r.v.2015, malý výkon, jinak velmi příjemná motorka
Yamaha MT-03 Vysoká, ale stále ji ještě zvažuji jako druhou motorku
Suzuki DR-Z400S Slabá a má vstřikování
SWM RS 300 R Slabý výkon, spíš víc na cestu než do těžkého terénu
Kawasaki KLR 650 Slabší motor
Honda NX 250 cena
Yamaha XJ6 Diversion žádný dobrý kus, drahé nebo moc otlučené (enduro...)
Yamaha WR 250R v inzerci se jeté zatím neobjevují a WRko jsem chtěl víc
Suzuki AN 400 Burgman Vysoká cena (mimo mé možnosti), ač bývalý aktivní závodník motocrossu bohužel 65 let brzo na krku a tak to asi už nechám v režii mladší generace
Manuály pro Honda CRF 250L
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2013 MartyR 32kzzb010_lt.pdf 15 MB Uživatelský manuál (anglicky)
2012 Max_FX 62kzz00_crf250l13_om.pdf 9.3 MB Ne uživatelský, ale servisní podrobný manuál !!! (Anglický - 334 stránek) This manual describes the service procedures for the CRF250L. © Honda Motor Co., Ltd. SERVICE PUBLICATION OFFICE Date of Issue: June, 2012
Bazar pro Honda CRF 250L (rss)

TOPlist