Honda CRF 250L (2019)

Vlastník pejskomil
Vloženo 6.6.2019
Aktualizováno 17.10.2020

3 denní toulání po ČR

Vloženo: 27.06.2022, Uskutečněno: 23.06.2022, Stav tachometru: 21500 km, Zhlédnuto: 43x

Po již už uskutečnělé zahraniční cestě na větším motocyklu, jsem zatoužil zase po vlastech Českých. Vzal jsem si moji malou CRF 250L a vyrazil vstříc dobrodružstvím.
Nejprve projet Prahou a potom směr Český Kras .No, nádhera. Rád objevuji nová a zapadlá místa. Takže návštěva starého židovského hřbitova v Mořině, potom vyhlídka na lom Velká Amerika, hledání a nakonec uspěšně nalezena zřícenina kaple sv.Vojtěcha v Bubovicích .Návštěva kostela ve sv.Janu pod. Skalou a popojel jsem do Tetína .Nádherná vyhlídka na Berounku a zbytek starého hrádku .Fakt paráda!!!
Vydal jsem se dál a podíval se na hrad Žebrák a jen nedaleko je hrad Točník, ten už jsem nedal ,únava začala pracovat. Ještě jsem se zastavil v obci Březina, tam je krásné přírodní koupaliště a nad ním pěkný hrádek Sion. Dal jsem koupačku.. Vydal jsem se dále směrem na Rokycany.
Tam jsem zakempoval v kempu Zelený Habr .Vybral jsem si na stanování pěkné místo u rybníka, ale...Večer paní z kempu povídá, chodí tady lišky ,zavřete si stany, můžou vám něco vzít. No a večer najednou šramocení u stanu. Otevřu stan a asi1,5m naproti mě na mě čumí liška .Jenže další vpravo a jedna vlevo, zkrátka smečka .A vůbec se nebály. Zkrátím to, celá noc byla pro mě odhánění lišek od stanu. Dokonce i klacek, kterým jsem se je snažil odehnat chňapla a tahala se se mnou o něj. Naštěstí se svítáním zmizely .Já ráno úplně hotovej ,nevyspalej, ale zážitek byl Ráno jsem pokračoval přes Rokycany směr Šumava,okreskami dle navigace. V obci Velhartice jsem se šel podívat na hrad a je opravdu nádherný, nelituji. A potom začalo pršet a tak jsem z celé Šumavy moc pěkného neviděl .Pár zastávek ale bylo, Železná Ruda, kaplička, fotka na vršku kopce a pěknými zatáčkami až do Nýrska. To už déšť polevil a já si frčel směr Domažlice ,Tachov po okreskách co nejblíže u státní hranice, veliká paráda Zakempoval jsem v Jesenici u Chebu v kempu Belvi. Doporučuji. Tentokrát už spaní bez lišek
A ráno směr Cheb, Bismarkova rozhledna, Aš další Bismarkova rozhledna ,podhradí hrad Neuberg a náhodně objevený hrad Seeberg .Nakonec se opět zhoršilo počasí, tak jsem to dal přes hranici a Německem směřoval přes Klingenthal zase do naší země České, konkrétně do Kraslic a pokračoval jsem okreskami na Přebuz, Nejdek a nakonec přes Karlovy Vary a Prahu domů. Bylo to krásných 890 km za 3 dny.
CRF mě opět utvrdila, že jsem si koupil motorku která mně sedí.
Ted mám najeto něco okolo 21 500km.Jen jsem měnil 2 zadní pneu a pravidelně olej + filtr běžná údržba. Spotřeba okolo 3l je taky příjemná. Je to zkrátka taková tulácká motorka!!!

Pavel_T (3) napsal 30.06.2022 v 21:16

Paráda, mám to podobné. Honda CRF250 je boží stroj na courání cestou necestou. Začátkem června jsem na CRF strávil 4 fantastické dny se spaním vždy nadivoko v západních Čechách. Až bude chvíle hodím to do deníku.

Guga (72) napsal 28.06.2022 v 18:05

Hezky pěkně ty

S-fogy (8) napsal 27.06.2022 v 21:35

fakt krása ty fotky! . Brawo.

Hyacint (40) napsal 27.06.2022 v 11:48+1

Pěkný výlet a fotky.

• Bosna a Herzegovina na CRF 250L.

Bosna a Herzegovina na CRF 250L. Jednou jsem již tuto zem navštívil,to je již pár let zpět. Co na tom, že doma mám jen malou motorku. Prostě to zkusím, jestli to dám. A jak jinak, šlo to kupodivu opět dobře. Nejhorší

Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.08.2023
    Uskutečněno: 31.07.2023
  • Polský Balt na CRF 250l.

Plán podívat se na pobřeží Polského Baltu jsem měl již delší čas. Nějaké volno jsem nyní měl, počasí bylo ale nic moc, déšt ,chladno. Nicméně jsem se odhodlal a v totálním dešti vyrazil 15.5 na CRF směr Polsko. Počasí kr