Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 85 záznamů

• Lom Amerika

Kamarádi mě pořád uháněli že sem s nima ještě nikde nebyl a že takhle by to teda dál nešlo páč na kamarády se prostě nesere. A že jako poslední výstra...

Vloženo: 28.6.2016
    Vložil: Jarda-Bekr
    Město: Hradec Králové
  • Poznáváme se

Dnes sem chtěl zkusit jak si ST povede při opravdu kochacím tempu a vyrazil sem z HK směr Olešnice v Orl. horách. Tempo fakt na pohodu a jen vyjímečně...

Vloženo: 10.6.2016
    Vložil: Jarda-Bekr
    Město: Hradec Králové
  • Poslední vyjížďka 2014

Na sobotu 18. října jsme si naplánovali poslední vyjížďku. Chtěli jsme navštívit Hrad Švihov, kde se zrovna konala výstava papírových modelů, a pak js...

Vloženo: 9.10.2015
    Typ: Havárie
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

8. Den Sobota 21. června Vstávali jsme brzy, dali si snídani a Jítě nebylo vůbec dobře. Asi jí celý týden dal pořádně zabrat, zvláště asi pak to pro...

Vloženo: 14.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

7. Den Pátek 20. června Toto byl jediný den kdy jsme nikam nejeli na motorce, Jíťa se i vykoupala v moři a já protože nesvítilo slunce a moře bylo s...

Vloženo: 9.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

6. Den Čtvrtek 19. června Na čtvrtek jsme měli naplánovanou turistiku ve velké Paklenici, kde se také natáčelo mnoho záběrů do Vinnetoua. Zabalili...

Vloženo: 9.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

Den 5. Středa 18. června Na dnešní den jsme měli naplánovaný výlet do národního parku Krka. Zabalili jsme nejnutnější věci včetně nepromoků a vydali...

Vloženo: 7.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

Den 4. Úterý 17. června Dopoledne jsme trávili obchůzkou městečka. Počasí bylo oblačné, ale bylo teplo, a tak jsme se rozhodli, že si uděláme rychlý...

Vloženo: 6.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

Den 3. Pondělí 16. června Ráno bylo zase zatažené, ale bylo teplo, a tak jsme se vydali na další výlet. Tentokrát jsme se chtěli podívat i do soused...

Vloženo: 6.1.2015
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

Den 2. Neděle 15. června Ráno bylo zatažené a ani nebylo nijak zvlášť teplo. Proto jsme si dojeli nakoupit nějaké jídlo a po snídani jsme se vydali...

Vloženo: 23.12.2014
  • Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopá...

Dovolená v Chorvatsku 2014 aneb po stopách Vinnetoua Letos jsme Chorvatsko vůbec neplánovali a chtěli jsme si užít týden v Luhačovicích, ale jak už...

Vloženo: 22.12.2014
  • Na Šumavu s Rocketem

Výlet na Šumavu se povedl. Počasí přálo a tímhle směrem je to vždy jistota kvalitního svezení. 495.5 Km a 8 hod. čistého času v sedle.

Vloženo: 22.8.2014
    Město: Praha 4-Modřany
  • Rocket III Clasic - na měsíc a zpět..

Dnes jsem na tatíkův peklo stroj Triumph Rocket III Clasic montoval navigaci a el. zástrčku. Jako držák GPS TomTomXXL používám odzkoušenou značku RAM ...

Vloženo: 8.8.2014
    Město: Praha 4-Modřany
  • Ducati - jaké to vlastně je..

Jaká ta Ducati vlastně je? Nikdy jsem nevnímal italské konstruktéry jako lidi s trpělivostí. V mé představě vždy začali vzledem a udělali krásné dílo,...

Vloženo: 8.8.2014
  • DE - Großer Arbersee

Projet si v klídku Šumavu a nakouknout do Německa. Tedy původně to mělo být Rakousko, ale při plánování trasy cca 10 hod. před odjezdem se mě nedařilo...

Vloženo: 2.6.2014
  • Battlax S20 EVO

Stávající Michelin Pilot Road 2 zažili na STčku 13 tis. km. Za tu dobu jsem na nich byl u Sršně v motoškole, v Brněnský motoškole, na okruhovém dni v...

Vloženo: 30.5.2014
  • Zahájení sezóny 2014

A je to tady ! Sluníčko dává zelenou a motorka po zimních úpravách a opravách se už nemůže dočkat. Dnes jsme vyrazili za sluníčkem na Ještěd. Cestou o...

Vloženo: 30.5.2014
  • Cesta na jih

Jeden z našich dalších milníků. Poprvé v "plné polní" a poprvé výlet přes 500 km. Vyjížděk jako je tato bude ještě spousta, ale tahle byla první delš...

• Zimní příprava 2014

Pro letošní sezónu 2014 jsem se rozhodl na motorce řádně zapracovat. Prvně jsem měl možnost si motorku v klidu a v zázemí práce rozdělat a postupně do...

Město: Praha 4-Modřany
  • Ve dvou se to lépe táhne!

Jedna z prvních větších vyjížděk ve dvou. Byl jsem překvapený, že do toho se mnou jde, ale byl jsem za to rád |-) Všechno se plánovalo delší dobu, ...

• Most - Racetrack 2012

Skoro s dvouletým zpožděním jsem se rozhodl doplnit všechny důležitější akce, které jsem s STčkem zažil. Příští rok bych pravděpodobně už zapomněl úpl...

• Výlet na Šumavu 2014

S bráchou a taťkou jsme přes zimu plánovali nějaké projížďky a tenhle víkend se nám jedna povedla na jedničku s hvězdičkou. Počáteční nepříznivé př...

Vloženo: 26.5.2014
  • Sraz u Karlštejna ...

Menší sraz a projížďka okolo Berouna a Karlštejnska. Vyzkoušel jsem sadu Interphone v provozu. Možnost povídat si s kámošema na druhé mašině, je prost...

Vloženo: 3.5.2014
    Typ: Sraz
  • Kufry BMW

Tak jsem pořídil origo kufry. Najednou mi ta mašina přijde tak nějak kompletni ;-) Vypadá teď spíš jak čistej cesťák. Trochu jsem jí vytáhl po Jize...

Vloženo: 21.4.2014
    Typ: Montáž doplňku
  • Montáž bočních kufrů Trax evo

Po loňské dovolené jsem se už rozhodl pořídit kufry. Padla nakonec volba na Kufry Trax evo. Dlouho jsem se rozhodoval. Pro originální kufry hrála jedn...

Vloženo: 11.4.2014
    Typ: Montáž doplňku
  • Křivoklátsko

Skvělá vyjížďka po Křivoklátsku. Ideální počasí a báwo jelo úžasně 👍👍 Přidal se Carlos se svojí novou Multistradou 1200S ...

Vloženo: 9.4.2014
  • Servis

Tak jsem nechal estéčko komplet připravit na sezónu. V Inveltu měnili všechny náplně, seřizovali synchronizaci klapek atd. Také jsem byl na technické ...

Vloženo: 5.4.2014
  • Poprvé na značkách

Tak už mám SPZ, už nemusím jezdit s tou zelenou papírovou příšerou.. Musím říct, že už si zvykám na to ovládání blinkrů. Navíc jsem zjistil, že s...

Vloženo: 5.4.2014
  • Dovolená Balkán 2013 - 11

Sobota 15. června Ráno jsme vstávali odpočatí do slunného horkého dne. Nálada už byla taková smutná, protože tohle byl poslední den letošní dovolen...

Vloženo: 5.3.2014
  • Dovolená Balkán 2013 - 10

Pátek 14. června Ráno bylo krásné, nebe bez mráčku a my se probudili odpočatí. Dnešek byl ve znamení tranzitu do Maďarska do městečka Harkány, kde ...