BMW R 1200 ST (2006)

Vloženo 10.3.2013
Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 14.01.2015, Uskutečněno: 21.06.2014, Zhlédnuto: 5x

8. Den
Sobota 21. června
Vstávali jsme brzy, dali si snídani a Jítě nebylo vůbec dobře. Asi jí celý týden dal pořádně zabrat, zvláště asi pak to promoknutí a prochladnutí při cestě z Bosny a koupání ve studeném moři. Měla teplotu, ale co se dalo dělat. Bohužel ani počasí nám na cestu nepřálo, bylo oblačno a teplota kolem 10 stupňů. Bylo zima i mě a to už je co říct. Jeli jsme zase na Obrovac a Gračac, a pak dále po silnici č. 1 přes Plitvická Jezera do Karlovace. Objeli jsme Záhřeb a pokračovali směr Maribor. Navigace mě vedla přes Hum na Sutli a Rogatec, dál přes Slovenskou Bistrici. Cestou bylo několik uzavírek z důvodu cyklistických závodů, a tak jsme se motali po Slovinsku a Jítě bylo pořád hůř a hůř. Na benzince si dala čaj a klepala se jako osika. Nakonec jsme se nějak z toho prokletého Slovinska dostali ven a aniž bychom zpozorovali náznak hraničního přechodu ocitli jsme se v Rakousku. Protože Jítě bylo stále hůř bylo rozhodnuto, že Rakousko přejedeme po dálnicích a tak jsme najeli na dálnici a mířili směr Graz, pak už jsme jeli po dálnici až do Linzu. Cestou jsme projeli dva tunely s mýtným. Z Linzu jsme jeli na Freistadt a dál k českým hranicím. Pak už to byla obvyklá cesta. Dolní Dvořiště, České Budějovice, Tábor, a přes Sudoměřice a Borotín až do Sedlce. Zhruba v sedm hodin večer jsme byli doma. Ještě jsme si udělali konečnou fotku a Jíťa se vrhla do horké vany snědla prášky na teplotu a v pondělí šla k doktorovi. Velmi jí obdivuju jak tu cestu zvládla, odskákala to s pořádnou angínou.

Co říci závěrem? Najezdili jsme přes 3000 kilometrů, viděli úžasné historické a přírodní krásy Chorvatska. S motorkou nebyl žádný problém a kufry se osvědčily. Škoda toho počasí, prakticky celý týden bylo hodně oblačno a každý den pršelo navíc teploty také nebyly zrovna letní. Opravdu letní a slunný den byl jen jeden a tím byl čtvrtek. Chorvatsko je krásná země a kdo jezdí do Chorvatska jenom k moři o hodně přichází, je zde mnoho a mnoho přírodních zajímavostí a památek které opravdu stojí zato navštívit.

jarolim (136) napsal 02.02.2015 v 10:44

já rád chorvatsko jak moře tak památky. Nepatříme mezi ty, kteří 14 dní proválí na pláži. Zjistíme si okolí a prošmejdíme kde co. Vloni jsme projeli celý ostrov Brač.Ale teda autem.Jsme totiž tři Vždycky to stojí za to a sníme s bratrem o cestě na motorkách právě do chorvatska, ale sen se asi nikdy nesplní, leda až bude synek o 14 let starší

00Pavel (0) napsal 14.01.2015 v 12:46

No tak bejt Jitkou, tak bych se asi po...al

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved