BMW R 1200 ST (2006)

Vloženo 10.3.2013
Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 06.01.2015, Uskutečněno: 17.06.2014, Zhlédnuto: 3x

Den 4.
Úterý 17. června
Dopoledne jsme trávili obchůzkou městečka. Počasí bylo oblačné, ale bylo teplo, a tak jsme se rozhodli, že si uděláme rychlý oběd, a pak vyrazíme zase na cestu. Tentokrát jsme chtěli navštívit kaňon řeky Zrmanja, která znázorňovala ve Vinnetouovi řeku Rio Pekos. Vydali jsme se tedy opět přes Benkovac a Obrovac po silnici 27 k řece. Cíl bylo dojet ke klášteru Krupa, který se nachází u řeky. Sjeli jsme tedy z hlavní silnice a sjížděli pomalu do kaňonu. Výhledy byly nádherné a udělali jsme si pár odboček aby jsme si opravdu vychutnali všechny krásy tohoto kraje. Tentokrát jsem si nevzal navigaci se slovy, že to snad najdem i podle značek. No kapku jsme bloudili, ale nakonec jsme klášter našli. Je postavený v údolí na břehu řeky. Celé okolí kláštera i klášter samotný vypadá jako kdyby se tam zastavil ve středověku čas, prostě nádhera. Chvíli jsme se tam zastavili a kochali se tou krásou. Další plán byl dojet se podívat do městečka Nin, které je tuším nejstarší opevněné město v Chorvatsku. Cestou jsme samozřejmě docela slušně bloudili, ale nakonec jsme Nin našli. Je to v podstatě takový poloostrov, a kde by měla být souš, jsou vytvořené vodní plochy, takže je to asi ostrov spojený s pevninou mosty. Zaparkovali jsme a šli se projít do historického města, které je obehnané hradbami. Ve městě jsou staré stavby, kostely a pozůstatky římských lázní a dalších budov. Celé to zde působí velmi starobyle a výhled na masiv Velebit, nad kterým se jakoby vařily mraky byl úchvatný. Jen škoda, že těch turistů je zde už víc, já mám radši místa, která nejsou tolik turisticky profláknutá. Po nádherné procházce usedáme opět na mašinu a míříme zpátky k apartmánu. Už se začínalo šeřit a tak jsme jeli přes Zaton, Zadar a Sukošan. Večer jsme si zašli do města na večeři z mořských plodů, takže žralok, olihně, chobotnice a mušle nesměly chybět.

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved