Tahle motorka je podle mě ve své třídě naprosto bezkonkurenční, nejen svým gigantickým tělem a krásným designem, ale také pohodlností, spotřebou a jízdními vlastnostmi.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Derbi Terra 125: Není léty prověřená jako Honda.
První dojmy - Hned jak jsem ji viděl tak jsem se do ní zamiloval. Na stopětadvácu dokáže neuvěřitelně překvapit. Zvuk se mi líbí, sedí se na ni lépe než na gauči, jede i do kopce a prostě vypadá jako dospělá motorka, nemám co dodat... Japonci, výborná práce a klobouk dolů.
Motorku bych doporučil pro - Vyšší lidi. A těm co preferují pohodlnou jízdu s cestovně-kochající rychlosti (80km/h)
Doplňky na motorce - 12V zásuvka
Vyšší plexi
Recenze
Podrobnosti:
- Max. rychlost: 125km/h
- 8900 ot/min při 90km/h
- 5 rychlostních stupňů
- Spotřeba: 3-4 litry/100km
- Hmotnost: cca 170 kg
- Objem nádrže: 17 litrů
- Objem úložného prostoru cca 2 litry
Moto deník:
29.8. 2014 - 32000 Km - Koupě a první dny:
Zatím ještě nemůžu moc popsat zkušenosti s motorkou na to s ní nemám dost najeto, ale věřím že se o ní brzo rozepíši.
Zatím jsem spokojen, jen by to chtělo novou řetězovku.
Pořádné album fotek bude brzo, přece si to jako nový šťastný majitel musím užít se vším všudy.
13.9. 2014 - 32500 Km - První a poslední výlety před koncem sezóny
Konečně jsem měl čas vyfotit pár detailů. Zjistil jsem, že největší rozdíl mezi kolem a motorkou je to jak na motorce ty kilometry utíkají, přibližně po 400 km musím tankovat což se mi nelíbí a těžce se na to zvyká :D Jinak stále absolutní spokojenost jen mně rozeta dělá rámus, ale na ten počet km je to jasný.
21.2. 2015 - 33500 Km - Probuzení ze zimního spánku
Konečně! Už se to nedalo vyrdžet. Když bylo v HK kolem 8°C odjel jsem na chatu pro motorku kde teda pořád byl sníh, ale alespoň byly suché silnice.
Přes zimu jsem jen vyndal baterku a dal pod moto špalky. Baterka byla cca za hoďku nabitá. Motorka běžela už na podruhé a vše ostatní bylo v naprostém pořádku.
Poté jsme uskutečnili výlet různě kolem HK s Hondou CBR, poměr s Varaderem ve velikosti a pohodlí asi 1:2 (Varadero větší a pohodlnější...samozřejmně), nadruhou stranu je CBR o 55 kg lehčí což už je celkem znát a to jak ve spotřebě tak i s akcelerací a rychlostí. Jinak Varadero 3-4litry/100km a CBR 2-3litry/100km
28.2. 2015 - 33 603 Km - Výměna řetězové sady
Motořetězy.cz spokojenost doporučuji. Sada mě stála okolo 1900Kč a koupil jsem i 12V zásuvku, vše beží jak má a konečně není slyšet to šílené rachtání od původního řetězu.
7.11. 2015 - 37588 Km - Nová přední brzda
Výměna brzdových destiček a předního kotouče. 2HMOTO s.r.o. Opět spokojenost, brzdový kotouč se musel objednat, takže jsem cca 30 dnů čekal, ale o všem jsem byl dostatečně informován. Destičky jsem měl už delší dobu. Motorka nyní brzdí smykem jak ve předu tak v zádu tak jak má.
Nápodobně, děkuji :)
Pěknej kousek
Taky jsem si pořídil ... trochu většího ...
10b
Děkuji
pěkný cesťák