invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Honda XL 125V Varadero (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Myna
Vloženo 18.1.2009
Aktualizováno 17.8.2017
Zobrazeno 4957x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Jezdíme spolu od r. 2009 a je to fajn soužití.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Derbi Terra 125 Adventure: V té době byla k dispozici jen nová, čili cenově mimo moje možnosti.

První dojmy - Je těžká, velká a krásná. Prohlídka u prodejce ve 4 °C, zrovna přestalo pršet a já si vzal jen helmu. Projedu se po ulici, ani nevnímám, jestli táhne na stranu nebo nefungují brzdy. Ona je krásná a já se třesu vzrušením (a zimou). Musím ji mít.

Doplňky na motorce - Kufr Kappa 49L, tankvak Lídl, vyšší turistické plexi Kappa, držák navigace, zásuvka na řidítkách, hlavní stojan SW-Motech, padací rámy SW-Motech, širší řídítka, homemade držáky kufrů, alu kufry Big Husky

Recenze

Zkušenosti skoro žádné, přesto mi okamžitě sedla do ruky, nikdy bych neřekl, že mi může motka tak rychle padnout. Platí zde pohodlí a pohoda až na prvním místě, to že na váhu 160 kg má pouhých 15 koní vůbec nevadí, protože na varánkovi vůbec nemáte potřebu jet střelbu. Lepší poznatky napíšu až po sezóně 09, teď opravdu můžu hodnotit leda tak vzhled :).

28.2. 09

Tak máme za sebou 270 km a přináším první poznatky. Začal bych výkonem. Zatím mi opravdu nechybí, naopak jsem mile překvapen Zrychlení z nuly na cca 90 km/h je pěkný pokud ho chytnete pod krkem a točíte až do nejvyšších otáček, ale když se držíte mezi 6-8 tis. tak taky jede pěkně. Podvozek, ten je prostě klasa, na naše silnice supr. Krásně pohlcuje nerovnosti a velebí "svého pána", ale už jsem ho protáhnul i pár vlásenkama a nečekal jsem, že bude tak ochotnej si zasportovat Rám je pevnej jako skála, s tím fakt nic nehne. Taky už jsem ozkoušel jízdu za tmy, nezbývá než zase pochválit Světla fakt dobře svítí, normálně mám z toho hubu od ucha k uchu(docela změna po bludičce u Sendy). Ale abych furt nechválil. Šteloval jsem spínač zadní brzdy a to bylo teda něco. Samotnej proces je brnkačka, ale přístup je tragédní. Nakonec jsem došel na způsob jak na to. Stačí vzít plochej šroubovák a prostrčit ho držákem stupaček. Nevýhodou je, že to štelovací kolečko je z plastu, takže ten šroubovák tomu asi moc dobře nedělá. Toť prozatím vše holky kluci, další update bude při 500 km.
6.8. 09

Už jsme spolu projezdili cca 2500 km, takže jdu opět hodnotit. Napřed zápory. Hodně mi chybí výstražný blinkry, nejednou jsem marně šmátral po řidítku, kde že jsou. Taky probliknutí dálkovýma by se hodilo. A sice má krásnou kapotáž, ale v dešti moc nepomůže, všiml jsem si, že velká část deště se "usazuje" v rozkroku a kolena schováte jen trošku, no nic moc příjemnýho. Poslední nedostatek, nervózní předek. Asi to bude jen můj kus, eště sem nehledal příčinu, ale když pustím řidítka, tak se po chvíli rozklepou. A v utažených zatáčkách, když jedu svižněji, je to taky poznat. Těžko říct, může to být cokoli, povolenej krk, špatně sjetý pneu, špatně vyváženej ráfek...hnutej rám, ale tak vážný to nebude.

Toť zápory, teď klady Daj se na něj hezky nabalit věci, dobře uchytíte pavouka i gumicuky. Má ctěná spolujezdkyně si pochvaluje pohodlí, já též, tohle je silná stránka Varana A k tomu diskutovanýmu výkonu, stále mi to stačí akorát když jedete těch 90-100 km/h a víc, tak na můj vkus už točí moc vysoký otáčky šestka by na dálnici a dlouhých, rovných úsecích bodla, otázka je, jestli by to motor utáhl. Napadá mě jen si pohrát se zpřevodováním... A jako velký plus bych viděl jeho hmotnost a rozměry, jo je to tak Aspoň člověk bude při přestupu na silnější o starost míň a nebude mít problémy právě s velikostí a váhou. Taky musím pochválit zrcátka, netřepou se a je v nich vidět docela dost.

btw. vytáhl jsem ho na polňačku. Jen na zkoušku, jak moc je to ještě "enduro" No, zábava to moc nebyla, ale kdybych s tím už musel projet nějakou polní nebo rozbitou cestu, tak bych byl v klidu. A s krytem motoru a padákama ještě víc

25.3. 2010
Tak mi začala sezóna a začnu shrnutím té loňské. Natočili jsme spolu sice jen 4000 km, ale letos se polepším. Varan zatím jezdí bez problémů, startuje na první otočení, svítí, troubí, stěrače stírají, no co víc chtít dá se s ním v pohodě jezdit v provozu, do 80ti táhne fakt hezky a víc s ním stejně skoro nejezdím, jenom semtam krátkodobě. dál už se mu moc nechce, ale aj ta stovka tam ještě jakštakš naskáče, pak je to mučení pro Varana aj mě. Ale začly mě poslední dobou vyloženě srát dálkový. pravá strana svítí celkem v poho, ale levá nesvítí skoro vůbec, až když se jede těch 80 tak jak cesta ubíhá rychle, tak se vyplatí na ně přepnout. ale potkávačky jsou fakt super
a dávám nový fotky
31.3. 2012
Na tachometru svítí 20000km, už začíná být zajetá .

11. 5. 2014
Varan je stále ve službě, i když teď už ho sedlá bratr. A tak tomu i zůstane, Varánek z domu nepůjde ani za nic. Je to výtečný a vyjímečný stroj, aktuálně má namotaných cca 24000km, moc to nepřibývá. Slouží naprosto perfektně, spotřeba stále do 3l/100km.

3. 4. 2015 zahájení sezóny
Nuže Varan se stěhuje opět ke mně, brácha jde do silnější. Musím přiznat, že mi už chyběl, těším se na opětovný shledání :) . Sezónu začínáme se stavem tacho 25 238 km a sezonním servisem (viz deník). V plánu jsou nějaké cestovní doplňky a hlavně jezdit jezdit jezdit!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.06.17 v 09:03 10b.

Myna
Myna napsal 05.03.11 v 14:10

Díky všem za pochvalu .

TomášTábor
TomášTábor napsal 02.03.11 v 20:06

porana motroka takze 10b

Více komentářů



TOPlist