PROFIL MOTORKY

Honda XL 125V Varadero (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník EveryBady
Vloženo 29.7.2012
Aktualizováno 2.11.2013
Zobrazeno 2570x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Honda varadero-motorka s výbornou pověstí. Hodně mě toho naučila

První dojmy - "Sakra to je loď..."

Motorku bych doporučil pro - Ufff těžko říct, snad těm co nejezdí jen kolem komína a k životu nepotřebujou velkou palbu...Jako učitel je podle mě varan nejlepší...

Doplňky na motorce - 12 V zásuvka, držák navigace, kufr, kryt pod motorem a pár diod svíticích na motor, co přidávají tak 20 kW...

Recenze

___2.11.2013___
Tak po jedné sezóně a necelých 6 tis. km jsem se s varanem rozloučil a poslal ho dál. Motorka dokonalá, ale vždycky mě táhly víc ostrý endura a varadero byl takovej krok mimo cestu Vracím se k 2-taktní síle
___

Myslím, že malé ( teda spíš velké) varadero každý zná, takže není třeba ho složitě představovat...

Motorka koupená už nevím kdy o prázdninách 2012, pak následovalo dlouhé čekání na vydání řidičáku...když už jsem řidičák měl, čekalo mě ještě delší čekání na přihlášení, protože na úřadě si řekli, že jí prostě nepřihlásí (dovoz Francie). Papíry proto zase putovaly zpět k prodejci, který motorku bez problémů přihlásil na sebe a pak přepsal na mě. Zbývalo jen zajet na evidenčku , na úřad pro SPZ a hotovo...to vše za cca měsíc a půl

Dál se stěhuji do deníku
___

Shrnutí po 3 tis. km
Pokusim se popsat celou motorku, jak to vidím...vemu to od kraje :D

Přední kolo - nemam s ním žádnej problém, obutá Pirelli Scorpion Trail mě zatim vždycky podržela Tlak 2 bary...

Přední brzda - pro mě s přehledem dostačující, žádnej vrah to neni...

Přední tlumiče - bez problémů, jen při prudkém brždění se dost potápí, ale po pár km jsem si zvykl

Přední světlo - někdo říká, že by mohlo svítit víc, mně vyhovují oba režimy...snad jen dálková by mohla svítit i trošku víc před motorku...

Blinkry - účinnost dobrá...líbí se mi

Plexi - moje výška asi 185 cm, mohlo by být vyšší, protože když jsem úplně vzpřímený jde mi to přímo nad hledí...vyšší se mi kupovat ale nechce, přežiju to

Budíky - vypadají úžasně a i fungujou, ale hodil by se palivoměr a když už ne to, tak kontrolka rezervy by mohla bejt vidět i na sluníčku

Zrcátka - o kousíček dál od sebe by mohly být...ale jinak bez chyby

Kapotáž na předku celkově - bezchybná

Nádrž - asi 18 l tušim...dojezd kolem 500 km...co víc si přát...

Sedlo - je to gauč, na kterým bych mohl sedět furt (chybí jen chlazení), spolujezdec má pohodlí, ale pokud je vyšší, sedí dost nahoře a s orig. plexi dostává slušně napapat větru...pod sedlem je místo na nářadí, lékárničku, 12 V zásuvku a pár kabelů k navigaci atd...

Nosič - dobrý...sedí tam kufr a nic neřiká, že by se mu chtělo ulítnout...madla pro spolujezdce 1*

Zadní světlo - no problem

Zadní brzda - je tam spíš pro dobrý pocit a nějaký to přibrždění...moc jí nevěřim

Zadní tlumič - absolutně nemam nic proti, nastavení mam myslim na měkčí a pohoda i ve dvou...laborovat s tim nebudu...

Zadní kolo - pohoda, tlak 2,2 - 2,5 baru

Tak a teď motor - nehorázná bestie co trhá asfalt i s podkladem...a teď vážně - klidnej dvouvál do V se vstřikem Keihin, kterej mi ruce fakt neprodlouží, tak nějak si tam přede pod nádrží, že ho nad 60 km/h přes vítr ani neslyšim, nad 8 tis. si už umí trošku zařvat, v tutich otáčkách je taky položenej nejvyšší "výkon" a pokud se jede do většího kopce, otáčky pod tuto hranici nesmí klesnout, ovšem pokud se jede na přísnou spotřebu, je dobrý řadit už před kolem 7mi...průběh se mi zdá lineární a roztočit se dokáže už od spoda (příjemné ve městě), při předjíždění to chce dost plánovat...jeho zvuk s originálním výfukem se mi líbí a když se v noci plížim domů do garáže, tak ani nikoho nevzbudim...jo a celej motor vypadá krásně, a když někdo varana nezná, musim mu ukazovat vyražený nápis 124,8 ccm (nebo kolik tam je), aby mi uvěřil, chlazení (voda-vzduch) je precizní a k polovině jsem se ještě nepřiblížil ani ve 40 °C ve městě, spojka jde velmi měkce, stejně jako celá převodovka, která je až neuvěřitelně tichá, za chybu ( asi největší celé motorky) považuju to že nemá šestou rychlost...bůh ví proč jí tam žlutý inženýři nedali, ale každopádně z kopce nebo po rovině by se na snížení otáček hodila, na 5ku jdou otáčky skoro souměrně s rychlostí ( 80km/h - cca 7.6 tis, 100 km/h - 9.6 tis...), jet se s na ní dá cca od 40 km/h, cestovka je 80-95 km/h...výš už se mi to moc nezamlouvá bez 6ky, ale 110 se pořád dá...

Nic jiného mě už asi nenapadá, snad jen to, že tich 180 kg je cítit fakt jen při manipulaci na místě a posez taky nemá chybu. Do terénu jsem s varanem ještě moc nezabloudil, sucho (prach, štěrk) zvládá v pohodě, na mokru v bahně jsem měl celkem bobky, ale to bylo mnou :D Jinak zatáčky na asfaltu stříhá úžasně

Víc toho už nevymyslim Jo ! Holkám se líbí ! :3

Přeju spoustu kilometrů bez nehod a příjemné počasí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marekis
Marekis napsal 16.02.15 000 12:04 10b.

Zabitý přeju hodně štěstí a kilometrů

martinmosna22
martinmosna22 napsal 16.08.14 000 23:53 10b.

RAAF_96
RAAF_96 napsal 31.10.13 000 12:47 10b.

No jo, Varadero to je stroj, jedna z nejpovedenějších 125 co je Díky

Více komentářů



TOPlist