renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník standike36
Vloženo 19.8.2014
Aktualizováno 19.8.2014
Zobrazeno 2 401x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Nahatá R1, co více čekat. Zase tu musím něco napsat tak tady teda něco píšu.

První dojmy - První dojmy byly trochu smíšené, motor a tak bylo všechno v pohodě, ale ta prasečí kost která je tam v originálu na řízené motorky(řidítka) to je teda dílo. Jinak jela pěkně jak jsem ji kupoval tak bylo trochu vlhko tak jsme ji nevyzkoušel jak bych chtěl.

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct. Kdo jí chce a nejezdí často 200 a více bude maximálně spokojen spokojen.

Doplňky na motorce - stupačky, řidítka, klemy, laďák, držák SPZ, blinkry








Recenze

Gsxr 1000 šla zase so světa a říkal jsem si, že už vemu konečně něco, aby se mnou mohla jezdit i moje paní. Tak jsem hledal a hledal a furt nikde nic nebylo. A tuhle se zjevil Fazer. Už jsem na něm kdysi jezdil a byla to celkem v poho mašina tak jsem si říkal že se na ni zajedu kuknout.
Byla v bazaru kousek od Chrudimi. První dojmy byly dobré motorka byla pěkná, nikde nic dobité žádná skládačka z lega. Ještě jsem to projel a říkal jsem si ok beru to. Mezi tím za mnou po celou dobu stál otec, který tam byl se mnou a pořád mi našeptával "synku dívej se na to je to Yamaha, kupo si radši gsxr, neber to". Ale po chvíli kdy jsem nad otcovým hloubáním uvažoval, řekl jsem si, že to vemu aspoň bude na chvíli změna.
Koupeno hurá domů.
Doma jsem ihned sedl na internet a už jsem hledal řidítka, stupačky laďák atd. Motorku jsem během prvního měsíce hnedka předělal k obrazu svému. Laďák, přepákování šlo do komaxitu, stupačky jsem koupil racingové, pak řidítka a klemy a konečně to vypadalo jako pořádný naháč.
Pár vyjížděk jsem pojezdil a všechno bylo super, motorka je krásně ovladatelná, super brzdy říkal jsem si paráda sice tu těch 30 koní někdy chybí, ale není to taková hrůza.
Pak jsem si zajel na naše známé zatáčky u přehrady Šance. Řadim brzdim řadim řadim furt to dělá stejný kravál motorem to skoro nebrzdí. Zvyklý z gsxr jsem se nějak na FZ1 nemohl najít. Jinak stopu držela pěkně brzdy byly taky dobré. Cestou zpátky to bylo zase jinač do 150 km/h to byla paráda jako větší motard. Tak jsme dojel domů trochu rozčarován.
Potom jsem se šel jednou projet s otcem má B-Kinga, rovinka zrychlujeme na dvěstě pak ještě trošku víc a pak jen vidím jak mi B-King ujíždí a já si říkám "co se k...a děje. Motorka by ještě chtěla, ale při rychlostech nad 220 se mi začaly celkem nepříjemně vlnit řidítka z důvodu chybějícího tlumiče řízení a motorka se nerovnostech ve vysoké rychlosti zdála nestabilní. To bude asi tím, že motorka na tak vysoké rychlosti není předurčená(aspoň na našich cestách). Si říkám chytím je pevněji a bude to v klidu, ale nebylo. Po městech zase pohoda super. U Bílovce se scénář zase opakoval, B-King mi zase mizí, už si říkám seru na to. Dojeli jsme na Moto hanku a jak tam sedím a dívám se na motorku tak si říkám, že kámoši asi nebudem.
Dva měsíce na to prodána.
Jinak je motorka dobrá, neřekl bych na ni nic zlého. Je to jen komu co sedí, asi jsem si už hodně zvykl na zlomené řidítka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist