Nádherná bestie , jeden z nejhezčích dostupnejch nakedů (pro mě) . Brutální sportovní vzhled , jízdní vlastnosti a v neposlední řadě i zvukovej projev ! Láska na první pohled.
Recenze
Tak cca před dvouma měsícama jsem se poohlížel po Zedku v "sedmpade" přišla mi to jako nejlepší volba ,pro člověka co chce svižnýho , zábavnýho a krásnýho nakeda. Měl sem jich pár vyhlídlejch , ale jelikož něktěří lidi , kteří chcou prodat svůj bajk , sou tak neochotní jen třeba zvednout telefon , nedej bože odepsat na email nebo se dokonce domluvit na schůzce , tak jsem stále čekal. Měl sem rozjednaný tak tři zedka , ale furt jsem na něco čekal. Asi sem narazil na špatný lidi , ale většinou když někdo něco chce prodat tak o to jeví aspoň minimální zájem a snaží se aspoň trošku vyhovět potencionálnímu kupci. Co už , když jsem tak čekal a čekal a zas čekal , tak jsem projížděl web a najednou sem se zasekl u "efzetjedniček" a proběla mi hlavou taková myšlenka : " proč si nekoupit za stejný prachy litrovej bajk , s lepším podvozkem a navíc co je u fejzrů známo , s motorem panem držákem ( aspoň doufám :D )" . Vzal jsem telefon a začal volat , asi tak třetí inzerát se mi zalíbil , krásná žlutá mrcha , po prvním majiteli , serviska , zánovní roadattacky , řetězovka a podobně. Na nic sem nečekal , vzal jsem kámoša s dodávkou a jel to omrknout. Přijížděli jsme a už se na mě z dálky smála , jen sem si vedle ní stoup a veděl sem že pokud bude vše o.k. už jí rvu do dodávky. Na fotkách se mi moc karbonovej klasickej ovál od LeoVince moc nelíbil , ale jak jsem ho poprvé uslyšel , musel jsem si ho tam nechat. Motorku jsme projeli , omrkli a snad sme nic nepřehlídli. S majitelem sme pokecali , narvali jí do auta a jeli domů.
Asi tak tři dny sem čekal než bude úřední den a já budu moct naběhnout na úřad (né že bych to mezitím neprotáhl :))) ), přihlásit jí a vyřídit podobný formalitky. Hlavní bylo že už byla doma.
Zkušenosti , no těžko odpovídat. Jelikož je počasí takový jaký je, tak jsem najel cca 1000 km + , ale i za těch pár "skákanic" mi padla do ruky , řekl bych až dokonale. Neměl sem s ní sebemenší problém , na něco si zvyknout nebo tak. Snad jen všemi zmiňované cukání , ale po pár kilometrech , pokud nejste úplný dřevo dostanete cit do zápěstí a práce mozku a heftu zároveň cukání téměř anuluje. Ale přece jenom je to pořád motor ze supersportu takže s tím musí každej počítat. Ještě mě asi tak týden trvalo si zvyknout na to , že tam není tlumič řízení. Při tom jejím brutálním zátahu totiž nechybí kmitání řidítek při nadlehčení předku, ale teď už to mám buď tak v ruce , nebo to nevnímám .)))
Takže , 4-5 tis. otáček - se chová motorka krásně cestovně , krásnej zátah , klidnej plynulej běh motoru. Kolem šesti tisíc se vní začíná něco probouzet , zátah začíná být intenzivnější , začíná krásně zpívat a je perfektně hravá. Co se děje od 8 tisíc do omezovače se nedá popsat , každej ví že to musí být brutální , ale dokud na tom nesedí, neví co je to za peklo. Připadal jsem si jak na crossový dvěpade , když se otevře přívěra, akorát to mělo tak stokrát větší efekt. V motorce se probudí krvelačná bestie , trhá asfalt a to co z ní vychází za zvuk skrze koncovku z dílny LeoVince se dá přirovnat snad k jen něčemu nadpřirozenému. Ale přitom je stále úžasně ovladatelná. Samozřejmě je to naked , takže vítr dělá svoje, ale kdo si koupí nakeda na závodění a velký rychlosti je jantar :))
Klady : Motor (pružnost, převod , výkon)
Podvozek
Vzhled
Ovladatelnost, hravost
Zápory : Zatím žádné , snad jen zmíněné cukání a kmitání řidítek, ale to je věc zvyku a člověka. Ikdyž , napadá mě jedna věc a to jsou záda a zadek mojeho batůžku , sedí se jí fakt pohodlně , což sem nečekal , ale jak začne pršet , tak to začíná mít grády , záda špinavý a prdel promočená. Budu to řešit jinačím držákem spzky , nebo pláštěnkou nebo nevím čím :D
Tahle žlutá mrška mě prostě zatím neskutečně baví a myslím si že ještě pár sezón bude! Info , zážitky a postřehy budu postupně přidávat , nemám moc čas na psaní , když na mě v garáži čeká něco jako euforie na dvou kolech:)))
Ještě jedna fotka a už mám zas cukání v zápěstí a jdu osedlat 150 japonských čistokrevných koní!!
ASS, GAS, OR GRASS
NOBODY RIDES FOR FREE
Mám to samé.
hm pekná
Nádhera...nemít BMW, tak mám tohle přeji hodně pohodových km