PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hOOrNeT
Vloženo 4.2.2013
Aktualizováno 22.11.2017
Zobrazeno 4 981x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


*Historie* Jsme spolu od ledna 2013, skoro tři sezóny za námi :) Něco jsme již spolu prožili a pořád nám to skvěle klape :)

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Dobrý nástroj na srážení ega kdejakých "masérů" v technických pasážích. Takový traktor s výkonem na pravém zápěstí. Nežere to děti ani trávu okolo cesty, ale sveze tě za krásných 5-6 litrů a dá ti vše, co od ní potřebuješ. Její krevní skupinou jsou okresky.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo se nežene za papírovým výkonem. Je sranda s touhle 70 koňovou koloběžkou potrápit stroje se 100HP a víc.

Doplňky na motorce - -centrál ZX10R
-progresivní pružiny hyperpro
-popuštění v brýlích pro změnu geometrie
-tlumič výfuku Delkevic
-odstranění omezení na první tři převod.stupně
-vzduchový filtr KN
-tlumič řízení Matris
-řidítka
-CNC páčky
-držák RZ
-miniblinkry
-plexi

Recenze

Hrubost, s kterou je výkon dávkován mě učaroval. Zpočátku respekt, postupné oťukávání, které se s postupným nájezdem změnilo ve vzájemné laškování mezi mnou a skvělým véčkem, který je příjemně hladový po otáčkách.

2013:

sériový stav, drobné dodělávky po koupi.
Instalována výfuková koncovka Delkevic.

2014:

Zakázkový lak, všechna grafika vytvořená v laku bez jediné samolepky. Skvělý odstín modré, obzvlášť na sluníčku je nádherná.
Údržba přední vidlice a její přitvrzení pomocí 15W tlumičového oleje - znatelná změna k lepšímu.
Instalace tlumiče řízení značky Matris. Došlo k velkému zklidnění podvozku při akceleraci na nerovnostech = povinná výbava na naše silnice.







První pořádná motodovolená
9 dní, 4 státy, 3000km. Během prvního dne jsem potkal jednoho postaršího chlapíka, který viděl naše naložené motorky a zeptal se, kam máme namířeno. "K moři", řekl jsem. Ještě jednou si prohlédl naložené mašiny, krátce za zamyslel, pousmál se a řekl: "Ááá, otroci". Poté mlčky odešel. Nerozuměl jsem tomu. Po pár dnech neustálého stavění stanu a jeho balení, hledání místa na spaní, místa kde se bude dát omýt a otravného vaření nějaké nouzovky co by se dala sníst už jsem přesně věděl, co měl na mysli. SOC dovolená jak to jen šlo, ale zažít se to musí. Zážitky na které se vzpomíná při dlouhých večerech u piva :)
Důležité poznatky:
V Chorvatsku skvělé serpentiny podél celého pobřeží. Asfalt který drží, drží a drží. Bohužel taky nepěkně žere gumy, ale něco za něco. Pokud mají před zatáčkou omezení rychlosti na 40km/hod, tak to zašli v 90-110km/hod a bude to tak akorát Chlupatý tam nepotkáš a když už jo, ještě ti zamávají. Frajeři :)
Při zpáteční cestě jsem polovinu cesty nadával do helmy na počasí a druhou polovinu přemýšlel, jestli mám ještě někde suchý trenky, protože i nepromok promokne :-/












2015:
Zásah do podvozku i ergonomie.
Zadní centrál ze ZX10R a v předních vidlicích se zabydlely progresivní pružiny značky Hyperpro. Nastaven SAG na správné hodnoty.
Změna řidítek pro lepší odezvu od předního kola. S původním podvozkem a ergonomií posezu už to bylo na hraně a odezva od předního kola byla v hlubších náklonech bídná.
Instalace vkusného štítku. Už mě nebavilo být sběratelem fragmentů poletujícího hmyzu.

Vše je jiné a tak první jízdy budou znamenat seznámení, jako by to bylo naše "poprvé".







Ke konci května máme spolu odježděno během této sezóny příjemných 1200km. Zimní úpravy na podvozku byly skvělou investicí.
Přední vidle žehlí drobné nerovnosti, při brždění se nemá snahu potápět a hrdě drží stopu v zatáčce. Progresivky pomohly i v jízdě ve dvou, kde byl ponorkovej efekt ještě výraznější.
Zadní centrál ze ZX10R, to je kapitola sama pro sebe. Zasvětil mě do tajů podvozků a já díky tomu zjistil, jaký rozdíl udělá 1/2 otáčky při změně útlumu i odskoku. Chvilku mě trápil s trakcí zadního kola v hlubších náklonech pod plynem, ale už jsme si to s útlumem i odskokem vyříkaly a funguje parádně.

Říkám jí hadimrška, protože je!

Orlické Hory Květen 2015






Umí se i rozparádit a ukázat, že i na malém okruhu umí velké divadlo






A je pryč, byla skvělá, úžasná a charizmatická Moc rád na tebe budu vzpomínat.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ORi_SV
ORi_SV napsal 05.01.19 v 18:20 10b.

Skvělá recenze :) a moc chválím ty funkční úpravy! :) krásné SV

Bundes
Bundes napsal 17.06.16 v 14:23 10b.

Asi nejhezčí SV 650, co jsem kdy viděl

Trinnlee
Trinnlee napsal 28.12.15 v 11:42 10b.

krásný SV...a koukám kolik toho je SV schopno uvézt...

libac22
libac22 napsal 03.08.15 v 18:15 10b.

Moc pěkný SVéčko !!!

La_Goon
La_Goon napsal 29.06.15 v 23:41 10b.

Pěkně "vystajlovaná"

Více komentářů



TOPlist