PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cz.topinka
Vloženo 25.4.2011
Aktualizováno 22.8.2013
Zobrazeno 3 938x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Přivezl jsem si jí až z Budějek ale za tu cestu to stálo ;) Konečně 2V.

První dojmy - 650650650650650650650650650650 650650650650650650650650650650 650650650650650650650650650650 650650650650650650650650650650 650650650650650650650650650650 650650650650650650650650650650 650650650650650650650

Recenze

Nechci kecat ale myslím si že mě zatím motor vyhovuje víc než Ř4 ale to se pozná po čase. Do zatáček padá užasně nevím jestly je to předkem kde je obutá guma na okruh s vyším profilem ale jde to užasně oproti F-ku. Určitě to je aji váhou :)
Na lítání je potřeba vyměnit jen olej jinak je vše nové nebo zánovní což mi ušetří spoustu investic na začátek.
Co víc říct těším se až si budem spolu na sebe zvykat;)

Tak máme za sebou cca 4000km. Tuto sezonu jsme spolu najely opravdu málo. Jedním důvodem bylo vyřizování problému v suzuki kvůli škrcení a druhým práce v zahraničí. Ale i přesto jsme spolu něco zažily a něco si vyjasnily =D

Tak napřed to horší po koupi bylo na řadě udělat snížení výkonu a tak sem si to našrouboval do Suzuki. Termín sem měl asi za 3 týdny no aspoň sem měl dost času vyřídit papíry na uřadech a menší servis. V den kdy jsem měl dojet a předat motorku jsem tak stepoval už hodinu předem a všiml jsi že v suzuki nedělají jen skušení borci ale z poloviny učni. což mi trochu vytrhlo usměv z tváře ale co snad to bude v klidu. Po převzetí jsem si skočil zařídit nějaký věci a za 4 hodiny později jsme měl mašinu připravenou. Na osobní domluvě jestly je teda opravdu vše uděláno a seřízeno jsem byl ubezpečen že ano. Po nastartování vcelku vše v klidu až na to že nechtěla hned chytnout. Ale po rozjetí vše špatně a pořád. ( Reklamovat práci nešlo jelikož jsme šli s vedoucím na dohodu ) Ale praseti který to dělalo zlámat ruce. První problém byl vůbec volnoběh kterej si dělal co chtěl. potom celkově projev motoru. Při podřazení by každej čekal že by motorka měla brzdit motorem ale ejhle ono to naopak zrychlovalo. No zasekávání Plynového lanka byla už jen třešnička na dortu. Takže cesta ze suzuki do garáže byla opravdu hard-core. Kdo si tohle nevyzkoušel neví =D
Takže sem se utvrdil v tom že do servisu ani zadarmo.

Po týdnu co jsem měl čas to šlo hned známímu do servisu. Dělal bych si takoví věc sám ale nemám na to věci. Strávil nad tím přes 3 hodiny a ne málo ku...ev padalo na autorizovaný servis. Po dokončení se udělalo pár drobných uprav a bylo vymalováno a vše naprosto v pořádku.
Toď vše k snížení výkonu opravdu byla sranda.

V sezoně jsem tak nějak zkoumal tu malou mršku. Motorově je naprosto v pořádku štěstí se na mě usmálo že jsem něco takovího koupil.
Výkon:
je postačující na naše okresy , jelikož do 160km/hod to je naprosto v pořádku a furt je hodně síly. Na dálnici to stejné do 160km/hod vše uplně plynulé jak předjíždění tak řízení a chování motorky. Přes 160 už to není příjemný a u 170-180 mi začíná lítat tank-vak ,takže ideálku bych viděl někde mezi 130-150 km/hod.
Spojení rámu a motoru:
Jak pro koho a jak pro co. Pro cestování je to luxus se špetkou koření ale pro sport jak pro koho. V zatáčkách je cítit že rám není uplně tuhý a při ostřejší jízdě se hodně motorka vzmítá ale je to o zvyku a o člověku. Když se to tam narve jde to v klidu a nezklame. závěr bych řekl asi tak že někdo to má jako noční můru ale třeba já si to užívám jak se svama motorka pere.
S tím souvisí aji odpružení: tak toto můžu jen potvrdit co se píše předek je opravdu měkej. Ale zas to není uplně v prd... je to něco co cítím a občas opravdu nemám důveru v předek. Pokud bych měl finance tak bych předek i zadek vyměnil za něco z kawa teamu.
Obutí:
Obuto mám vzadu michelin pilot power obyč. a ve předu něco od michelinu na okruh ale ted nevím co. No ve předu je vyšší profil , parádní věc krom STK. a bacha na blatníček ve vyšších rychlostech vám může guma spálit. Tak si ho trošku přizvednout. Předek paráda držím se vyvážení že ve předu měkčí jak vzadu nejhůř stejně. a zadek Taky paráda, teda ne že by nebyla opčas sevřená prdel když to ujede na něčem ale to vždycky nějakej ořech , šutr atp.. jinak drží parádně na mokru to moc vyzkoušený nemám ale zatím bez problému.
Sedlo:
Nevím jak je to možný ale na pohled vypadá pohodlně ale v reálu to až tak pravda není sem z té mašiny dost utahanej. Nejvíc jsem stím zvládl 450km za den a teda solidní sado-maso. Jedna pravda je i to že to je 2V a těch 450 km sem nejel zrovna kochačku takže i toto dělá hodně ale jak říkám žádný pohodlý to není. CBR bylo jako pohovka oproti SV.
A cesta ve dvou? někdo si to nemůže ani představit ale za mě proč ne. Pokud vaše drahá polovička váží do 60kg není problém s více kilama jsem neměl možnost a věřím že už by to nebylo ono.
Palubovka + světla + štítek:
Přístrojovka nemám žádnej zásadní problém, Vše je precizní a analog mám rád. Na CBR125 jsem jezdil z větší části bez přístrojovky takže se tam ani tady moc nedívám, jediná věc která je trochu provokativní je blikání rezervy ale zas na druhou stranu vás to nutí natankovat. Světla-- no klasika žádnej moc velkej hit ale na motorku slušný. A Štítek - ruším všechny špatný věco co jsem kdy řekl o štítkách bez něho bych nejel =D
Spotřeba:
Optimální až na vcelku malej dojezd na nádrž. Já jsem se dostal nejmín na 5.5l ale průměr je asi 7l. Ted si moc nepamatuju kolik najedu na plnou ale myslím že něco mezi 250km. Pokud bych chtěl přestoupit časem na 1000 2V tak se té spotřeby ale děsím. Vím že u motorky by to neměla být priorita ale tankovat každejch 150km o tom to taky není.
Celkový dojem:
No jsem trochu na rozpacích jelikož se přistihnu jak místama přemýšlím o Ř4 ale sem rád že mám 2V je to zvláští pocit který je zapleten zároveň do lásky k pružnosti a kousavosti což u mě 2V má i když 650ccm. Co můžu za sebe popsat je užásný když jedete do mírnýho kopce a šlápnete na to jelikož se při přeskočení 3tis. začnete usmívat po 4tis. smát a když narazíte na cifru 7 potom 8 a lížete 9...k..u ... 10 tis tak už se nemáte kam víc smát a vyhrkne z vás jen nadšení něco jako oouuujeee!!! No celkově motorka není určitě univerzální ale má sví pro a proti a víc pro tudiž je asi tolik oblíbená. Ale říct sám sobě upřímně jestly 2V nebo Ř4 nemůžu protože oba motory mě oslovily a oba mají u mě místo.
Jako celej jí mám moc rád a z domu už asi nepujde protože je to jedinečný zachovalý kousek a i když jí nahradí něco jinýho furt budu mít potřebu se na ní svézt.

Jedna věc na konec. Plno lidí tuhle motorku volí na začátek. No Já když se na to podívam zpětně jak jsem se já učil a stále učím a co mě naučila 125. Tak bych tuhle mašinu určitě jako první moto nevolil a to z důvodu toho motoru a celkově charakterově té mašiny. Ať si říká kdo chce co chce ale za mě tohle není mašina pro začátečníka kterej se na ní bude učit prvně jezdit, Protože se na ní nenaučí to co na slabších a potom mu to bude chybět. Což už může být pozdě =/

Tak máme za sebou přes 10tis. Ano je to málo ale jednu sezonu byla práce v zahraničí a problémy s karbecama a druhá sezona se nastoupilo do nové práce a odcestování mimo bydliště a čas opravdu nebyl.

Ohledně motorky:

Motor
Skoro až do omezovače to prostě táhne.
Vyjet utáhlej vingl a ve výjezdu tomu otočit je masakr pi...čo! a i když tomu moc lidi nevěři jde to na zadni.
Občas mě štvou vybrace co jsou kolem 5-6tis ale to je o náladě.
Kdo tvrdí že to nejede? No jasně že na pul plynu to pojede jak kde co. Zkuste to držet pod krkem. a při nájezdu do vinglu jezdit dveřma napřed a na výjezdu rozkmitaný řiditka s předkem lehce ve vzduchu. Tak pak říkejte že to není zábavny a že to nejde.
U mě je motor bez chyby a problému, jen ten servis tomu dopřávat.
Brzdy
jsou slabí na těch hodně ztrácím v zatáčkách ale při normální jízdě a delších zatáčkách si to brzdí dobře motorem a pak vám předek stačí.
Ohledně brzd. při krizovce kdy neodhadnete vzdálenost např. křižovatky a dobrzďujete no je to fakt adrenalin protože to opravdu nebzdí.
Přirovnal bych to k tlumičum asi na takové urovni jsou brzdy.
Tlumiče
Kapitola sama o sobě. Radši bych to nekomentoval. Jako předek ouvej ouvej a zadek tam se dá něco vymyslet např. to že se to dá na nejtvrdší pozici :D
Toto bych klasifikoval asi tak: ať ten motor šetkovej nebo litrovej daj do nějakýho pořádnýho rámu a podvozkem a nechtěl bych nic jinýho. Mě ten motor fakt baví.
Použitelnost
sportovně ano jde to ale omezeně. Pak se zmítá a chce plavat.
Cestovně jsme byli s přítelkyní na Lipně a za 4 dny něco kolem 1300km a paráda užili jsme si to :) Dobrej spolehlivej stroječek.
Teď je naplánovaná Itálie.
Celkově to je dost univerzální stroj. Což je většinou Ř4.
je to unikátní kousek, zachovalý a bez problému jen se ve mě hryže jestli prodat nebo nechat :/
Ohledně gum. michelin pilot sport - dobrý ale lepší jsou Dunlop qualifier ;)

A ne a ne! jako první motorku bych to nedoporučil!

Po Itálií Bude na prodej. A co bude následovat? Neřeknu! :D



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
woko
woko napsal 11.01.12 v 12:15

Jojo, jede Ti to s ni hezky:-]

VanDam
VanDam napsal 23.10.11 v 21:39

10b

VanDam
VanDam napsal 23.10.11 v 21:38

Tak zase změna? SV jsem měl taky, dobrej stroj tak ať slouží b

míla007
míla007 napsal 21.10.11 v 12:06

Pěkná mašinka,líbí moc,jasná desítka,přeji hodně šťastných kilometrů

l333v
l333v napsal 27.04.11 v 18:45

Pekna doufam ze me ji brzo predvedes, jinak preji spousty krasnych km v sedle a hlavne bez nehod!

Více komentářů



TOPlist