renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hříbek
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 10 051x
HODNOCENÍ PROFILU OD 90 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Suzuki SV 650 na způsob Cafe Racer

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: že by cena ???
Ducati Streetfighter 1098/s: že by taky cena ???
KTM 1290 SuperDuke R: určitě cena ???

První dojmy - Tuctová motorka kterou má asi milion dalších lidí ... Po Zedku nejede, nebrzdí, řve, ale je pociťově asi o polovičku lehčí ... Za ty prachy nic lepšího není !

Motorku bych doporučil pro - Pro fotříky, co museli prodat svoje hektolitry aby uspokojily ženu novým rodiným vozem, kočárkem podle poslední módy a všemi ostatnímy vymoženostmi pro výchovu dítěte :-)

Doplňky na motorce - komplet podsedlák + bobek, blatník, řidítka z eSka, manžety na vidle, mřížky na chladiče, leštěné ráfky / vidle / kyvka / držáky stupaček, lakované kola, rám, brýle, kyvka

Recenze

Po narození dcery, prodeji Zedka a koupení dalšího auta , jsem už potřeboval nějakej stroj. Rozpočet byl ořezanej na minimum, takže jsem hledal něco rozumnýho do padesáti tisíc na lítačku kolem baráku s plánovaným nájezdem max 3000km
Ač jsem vybíral jak jsem vybíral, vždy mě z toho jako nejrozumější volba vyšlo eSVéčko = nejnovější, stříkačka, pevnej rám, schopnej podvozek, nízka hmotnost, levný provoz a motor prý dostačující
První jízda byla trochu šok, zvyklej na Z1000 jsem se nějak nemohl smířit jak to jede/nejede, vibruje, řve a nebrzdí, ale za cenu 45tis.kč jsem to bral všema deseti Další jízdy už byli o poznání lepší a eSVéčko mě začlo bavit. Nespornou výhodou z přechodu z vyšší kubatůry je ta, že můžeš od začátku tahat do plnejch To se projevovalo i na spotřebě, která měla byt do 5ti litrů, ale já se nedostal pod šest







Pak přišli na řadu první úpravy: uřízl jsem zadní blatník, koupil široký řiditka, od Norda (http://nord2.motorkari.cz) jsem objednal mosty na řiditka, mřížky + krytky na chladiče, přepláštil a převatoval výfuk a koupil zrcádka do konců řiditek ... a tím to vlastně celé začalo!







Už při výběru motorky mě hlodal cafe racer červík, ale protože jsem chtěl mít funkční motorku pro každý den, tak jsem tuto možnost zamítl a volil nákup rozumem. Jenže café červík začal hlodat dál a tak jsem si řekl, že do tak levné motorky mi nebude líto říznout a protože to z eSVéčka nikdo nedělá tak to bude určitá "výzva".

Níže je popis s fotem, jak jsem bastlil.
... všechno to začalo tím, že jsem se chtěl odlišit od toho davu eSVéčkářů. Měla to byt funkční motorka pro každý den v retro stylu za minimum peněz . Proto jsem vzal to co jsem měl, očesal to, abych viděl jaký je v tom pentenciál a pak už se jen stačilo hecnout, utratit pár peněz v motoforze za bobek a jít do toho. Úpravu jsem chtěl stihnout do Motonáletu Nikolčice 2014 abych měl na čím jet. Tudíž necelé tři týdny, z toho týden v Chorvatsku na dovči s rodinkou
Zasadní bylo: nic neřezat a nestříhat, aby se dala dat motka do původního stavu!






... po sundání celého podsedláku s příslušenstvím, jsem začal tvořit nový podsedlák , na který se umístnil bobek a kvůli pohodlí i originální sedlo. Se svářečkou si moc nerozumím, takže jsem nakoupil jekle, pásoviny, profily, šrouby a dal se do díla ...







... po spasování bobku,sedla a bočních originálních krytek, se mohl bobek s "rámem" nalakovat a já se mohl postit do dalších menších akcí jako nasazení manžet na vidlice, výroba držáku spz a světla, umístění a nástřik blinkrů, výroba kricí mřížky do rámu, výroba tabulky na číslo atd...







... po rodinné dovolené jsem se vrátil v noci, v den, kdy se mělo jet na sraz! Což znamenalo stávačku v pět ráno, přesun z SK do ČR a rychle všechno namašlit na stroj, zapojit elektro, což znamenalo několik spálených pojistek, ale všechno jsem stihl a mohl vesele vyrazit na první jízdu směr motonálet první jízda mě stála zadní mini blatníček, který jsem zapoměl pořádně dotáhnout ke kyvce ale jinak max. spokojenost!







... po té jsem najezdil několik stovek km, ke vší spokojenosti s funkčností, ale vzhledově to nebylo ono. Byl to spíš BASTL racer než CAFE racer. Proto jsme zkusil sundat budík, otočit řiditka a hle, ten pocit při jízdě byl uplně o něčem jiným ! Že se na tom na hovno jelo a nepohodlný to bylo jak prase, asi nemusím psat, ale pocit při řízení byl ten pravej proto jsem následně od kamoša Sedloňa vyškemral jedno řiditko z "eSka", druhý sehnal na netu a šel to tam namontovat ... výsledek byl hned o poznání lepší jak vzhledově tak i funkčně ! ...







... nyní je potřeba zapracovat na detailech, na kterých se už pracuje! Proto je Suzana zase rozebraná a nějaky čas ještě bude. Ale doufám, že do jara všechno stihnu a až vyjedu, nebudu se stydět za název "Suzuki SV650 Cafe Racer"






...tak mám za sebou další krok = leštění! Byla to pakárna, obzvlášť dostat z kol původní barvu, ale výsledek je super! Aby leštění prokouklo, tak se nastříkali středy kol do černé. Současně se stříkly i brýle, které jsem vytunil hrotama od "Norda", abych zakryl ty díry po řiditkách. Výsledek? maximální spokojenost







... leštění mě chytlo, tak nezůstalo jen u kol, ale vrhl jsem se i na vidle, držáky stupaček a kyvku, kterou jsem nechal následně stříknout do černé, aby se zvýraznila vyleštěná pohledová strana. Je to nádhera jak se to proměňuje pod rukama, ale ta práce s tím







... no a když už bylo vše vyleštěné a nastříkané, tak jsem se nechal nahlodat od kamošů, že rám by byl lepší v černé. No dal jsem jim za pravdu a vrhl se rám osamostatnit a nechat nalakovat (tentokrát ve Škodovce aby byla barva i vapálená a tvrdá) ... výsledek super!







... nachystáno ke skládání







HOTOVO, poskládáno jedna sobota v garage a máša buble jak zamlada Skládání bylo super a obešlo se bez sebemenšího problému. Všechno jsem měl roztříděné, vyčištěné, promazané, prostě jedna radost to skládat a super pocit vidět, jak to roste pod rukama







... prozatím finální foto ... ale ničemu není konec a na detilech se stále pracuje







Na jaře 2015 došlo na montáží několika doplňků vyrobených na zakázku od norda. Všechno je vysoustruženo z duralu nebo vypáleno laserem nerezu.







Když už se zdálo byl všechno vyladěný, mohla zapózovat i na dlouho plánované svatbě







Po celý rok 2015 jezdila máša výborně. Zvládli jsme objet celou ČR (1500km / 3dny), zvládli jsme držet krok se všema konkurentama z partie a když byla chuť, jelo se jen ve zlomvazce na kafíčko. Samzřejmě že jsou lepší, silnější, rychlejší,pohodlnější, hezčí, víc retro, víc cool ... ale tuto jsem udělal pro sebe a je jediná svého druhu

Abych nějak uzavřel tento profil, chtěl bych se s Vámi podělit jak mašina aktuálně vypadá po prodeji kamošovi. Od začátku jsem věděl, že nezustane taková,jaká byla. Na jednu stranuje mi je hroznělíto že jsem ji musel dat pryč a že dopadla tak jak dopadla, ale na druhou stranu byla jediná svého druhu a pokud bych ji potkával v takovým stavu do jakého jsem ji dostal, tak by mě to sralo daleko víc










Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 16.11.19 v 20:46 10b.

Sic nejsem milovník Cafíček tak toto SV se mi hodně líbí Když si k němu přimyslím zvuk dvouválu nevím jestli bych ho dokázal prodat S křížkem po funuse říkám, že asi ne .

ORi_SV
ORi_SV napsal 22.07.18 v 10:45 10b.

Nádherné SV!!!

Medy16
Medy16 napsal 30.03.18 v 06:07 10b.

Krásná práce

mandy8
mandy8 napsal 03.07.17 v 20:51 10b.

Moc pěkný

Dzeld
Dzeld napsal 23.12.16 v 13:47

Hodně podařený! Je videt pořádnej kus práce.

Více komentářů



TOPlist