PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pyro76
Vloženo 10.7.2018
Aktualizováno 21.9.2020
Zobrazeno 2 646x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Vibrující obratné lehounké motokolo s diesel-like krouťákem.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Těžší, vzduchem chlazená, žravější a v dané době nebyl slušný kousek v mém cenovém rozpětí.
Honda CB 600F Hornet: Dražší, těžší, pro mě jako začátečníka až moc výkonná.
Yamaha XJ 600: Těžší, vzduchem chlazená, starší oncepce a v dané době nebyl slušný kousek - vesměs předělávky na naháče z původně kapotované verze.

První dojmy - Ač jsem primárně hledal motku lehkou, její lehkost a malé rozměry mě u zkušební jízdy stejně zaskočily. Měl jsem obavu, že pověst "holčičí" motorky se naplní ve všech aspektech. Nicméně zátah motoru, jeho brzdící účinek a zvukový projev je fenomenální. Líbí se mi její obratnost (hlavně zácpami ve městě se s esvéčkem lze protáhnout jako úhoř), zátah a zvuk motoru. Negativem nízké hmotnosti je, že na rozbitých silnicích skáče a kope jako koza. Přední brzda má poměrně slabý a špatně dávkovatelný účinek.

Motorku bych doporučil pro - Pro motorkáře menšího vzrůstu nebo ty, co se perou s hmotností a potřebují lehkou obratnou a výkonnou motku.

Doplňky na motorce - Blatníček zadního kola, padáky Rutan, LED blinkry, 12V zásuvka, vylepšené chlazení regulátoru napětí, pojistková skříň přídavné elektroinstalace spínaná přes relé, vyhřívané hefty.

Recenze

Začínám s motorkami:
Zní to jako klišé, ale po čtyřicítce mě nejspíš zasáhla "krize středního věku" a po 10letech létání na paraglidu mi to riziko už asi přišlo okoukané. Tak jsem se rozhodnul realizovat si dlouho odkládaný sen a pořídit si motorku. Ono popravdě, spouštěcím mechanizmem byl čím dál zoufalejší stav pražské dopravy. Tomu tedy podléhal i výběr první motorky - primárně pro jízdu ve městě, ale aby to o víkendové projížďce vykouzlilo úsměv v helmě (takže skůtr ne), nebylo to těžké a navíc to musel být naháč (srdci a oku neporučíš;).

Výběr modelu:
Během kurzu v motoškole jsem zjistil, že vodou chlazeny 4-válec by byl pro mou tělesnou schránku zejména do města asi trochu těžký a proto jsem hledal co nejlehčí. Navíc jsem do první motorky chtěl investovat jen kolem 30t.Kč, což značně zúžilo výběr. Po radách kamarádů jsem pro malé rozměry vyloučil CB500, GS500 a ER-5. Takže jsem nakonec stejně vybíral ze 4-válcových modelů Yamaha XJ600N, Suzuki GSF600N a spíš snil o Honda CB600F. Každá měla svoje pro a proti - u prvních dvou byla pozitivem cena, negativem trochu starší koncepce. Problém byl, že spousta strojů v nabídce byla již na první pohled různě "vylepšená". Třešinkou na dortíku byly předělávky na naháče z kapotovaných verzí - kde je konec kapotážím si lze snadno domyslet. U Horneta byla zas mimo cena/hmotnost a nakonec jsem doznal, že ten výkon je pro mě jako motorkářské kuře až moc.
SV650 byla zatím trochu stranou - primárně mě odradila pověst "holčičí motorky" a to, že se v nabídce nahaté verze objevovali jen sporadicky...odhadem jedna nahatá na 5-6 kapotovaných. Tu kapotovanou jsem nechtěl i kvůli dizajnu i kvůli jiným řídítkům víc do lehu. Jak jsem ale dál vybíral, přečetl víc recenzí majitelů (zejména cestopisy od fidlimydli), poslouchal zvuk motoru z videí na YT, jevilo se mi SVéčko čím dál víc jako nejlepší kombinace pro moje plánované využití motky.

Výběr konkrétního kousku SV650:
Navýšil jsem tedy kýžený budget a těch několik málo nahatých bazarových esvéček objel. Bohužel u každé jsem našel nějaký zásadní zádrhel. Nejčastěji se jednalo o různá "vylepšení ve formě nehomologovaných laďáků, sjetých kotoučů (v této cenové kategorii okamžitá investice 2x5000Kč za přední kotouče posune cenu do jiných intencí) a v neposlední řadě již zmíněné předělávky na naháče z původně kapotované verze.
Nakonec jsem ze zoufalství (protože již běžící sezóna byla každým dnem o "překvapivě" den kratší) zajel omrknout jednu hezky modrou do Benešova, která se na inzercích za bezmála 40t válela už nějaký ten pátek. Tipnul bych že proto, že již v inzerci majitel psal o tekoucích vidlicích a na fotkách chyběl kryt otáčkoměru. Kryt otáčkoměru sice nakonec byl, ale opravovaný a spolu s neorigo př. směrovkami, řadičkou a pákou zad. brzdy + pár proláklinami na již neorigo lakované nádrži naznačoval, že motka někdy padla. U 18leté mašiny nic neobvyklé, otázkou bylo jak moc. Nic proti majiteli, ale údaj 38000km na tacho v kombinaci s předchozím dovozem z IT jsem bral spíš jako údaj velice nezávazný a chtělo to řádně projet. Tak jsem po týdnu dovalil se moto-zkušenějším známým, který motorce řádně naložil a pak mi stranou pošeptal větu, která rozhodla (ta věta byla "hele, až na ty vidlice a staré pneu jsem jinak takhle starou mašinu v tak dobrém stavu už dávno neviděl). A tak jsme s majitelem doladili cenu, plácli si a po drobných peripetiích s přepisem jsem si koncem května 2018 vezl domů novou hračičku.

První lehké opravy:
Hned první víkend jsem přetěsnil vidlice. Opatrně jsem si s tím v bojových podmínkách bez spec. nářadí hrál skoro celý den, ale povedlo se. Ani se nedivím že předtím moc netlumily, protože to "bláto" co jsem z vidlic vylil olejem už ani nešlo nazvat. Nový olej 10W a nová těsnění udělaly své a mě ani nepřijde, že by se vidlice nějak moc zanořovala, jak si na to spousta lidí ztěžuje.
Další závadou byla přibržďující zadní brzda, což odrovnalo destičky (drolily se pak jako by byly z pískovce). Závadu jsem identifikoval v pumpě brzdy – na moto byly instalovány neorigo páky řazení a zad. brzdy. Nějakému tunerovi nevadilo, že ostruha brzdové páky není v jedné ose s brzd. pumpou, tak pístek pumpy vyhnul do strany aby mu to na tu páku vyšlo a basta. Zašlápnutím pístek silou do pumpy zajel, ale pružinka už neměla sílu jej vrátit zcela zpět, takže zůstávalo připržděno. Předělal jsem tedy uchycení pístku k páce brzdy tak, aby byl pístek v ose pumpy, vyměnil destičky a kapalinu a ejhle, zadek už brzdí jako nový.

Anabáze s vymlácenou baterkou:
Potěšen úspěchem jsem si hned druhý den naplánoval výlet. Z Práglu kam jinam, než na Dubou, že ano :D Nebylo mi tam ale souzeno dojet – někdo nahoře si řekl, že když se mi s těmi opravami tak hezky daří, zvedne mi obtížnost. V Mělníku po vyřazení do neutrálu se mi nějak nepozdával nepravidelný volnoběh. Po „ajťácku“ jsem zkusil motor vypnout a nastartovat, ale na pokyn tlačítka startu se ozvalo jen cvaknutí a všechno zhaslo. Rozborka, kontrola všech přístupných konektorů, kontaktů relátek apod. – všechno se zdálo být v pořádku. Po pár desítkách minut další pokus o start a div se světe – chytla. Honem všechno smontovat, světla vypnout a hajde domů. Dojel jsem. Doma chvíle googlení, rozborka a detailní měření dle všeobecně známého postupu při potížích s dobíjením. Kupodivu, všechny hodnoty v pořádku! No pěkně, závady co jsou a pak nejsou, ty mám „nejraději“. Co naplat, kdo se bojí, nesmí do lesa, tak to na tu Dubou zkusím ještě jednou. Tentokrát jsem si ale multimetr vzal sebou. Motka jela v pohodě. Až jak jsem se blížil k Dubé, z ničeho nic mi přestal ukazovat otáčkoměr. Hm, hm, divné. Tak jsem po pár km našel místo, kde se dalo bezpečně otočit, podřazuji bráááp, bráááp, vymáčknu spojku, škyt škyt, rána do výfuku a nastalo ticho. Aha, závada se vrátila! Takto nějak bych popsal smíšené pocity – na jednu stranu jsem rád, že bude co měřit a snad přijdu na to, kde je pes zakopaný, na druhou stranu jsem pár desítek km od domu, náředí nic moc a za pár hodin se začne stmívat. Rozborka, měření…a div se světe, baterka na 9,5V. Nedobíjí. Ale doma přeci dobíjela!! Tak jsem zas počkal hoďku, než se baterka trochu posbírala alespoň na 11,5V, start roztlačením z kopečku, měřím dobíjení a tam 14V! No z toho by se jeden picnul. Tak světla na parkovačky a hajde domů. Doma trocha víc googlení a po přečtení zkušeností dalších majitelů se hlavním podezřelým stal regulátor napětí. Když jsem se k němu dostal, stal se z podezřelého rovnou obviněný – pod kapotáží se totiž nenacházel originální regulátor s žebrovaným chladičem, ale regulátor podle označení nejspíš z nějaké Hondy a pozor BEZ CHLADIČE!! Aha, někdo se v tom už vrtal. Podle zkušeností majitelů se u SV650 přehřívá i originál regler s chladičem v tom s prominutím debilním umístění v kapičce kapotáže pod sedlem, kde neproudí vzduch a ještě k tomu je to vpravo, rovnou nad výfukem (facepalm). Při veškeré úctě k inženýrům u Suzuki, ale tohle umístění museli navrhovat snad po nějaké pařbě ještě s hladinkou něčeho fajnového v krvi. Tomu mému chudákovi regleru bez chladiče snad ani nemůžu vyčítat, že za studena reguloval OK, ale jak se přehřál, přestal dávat a jel jsem jen na baterku. Pořád lepší, než kdyby pouštěl moc a vzal sebou další věci jako ECU, budíky, baterku apod. (jako onehda fidlimydlimu 2000km od domova). A najednou mi do toho obrázku krásně zapadla informace od předchozího majitele, že před prodejem dával novou baterii…no bodejť, když stará odešla a teď už i nejspíš víme proč. Abych si svou teorii ověřil, vystrčil jsem regler do průvanu na zadní stupačku, uchytil zdrhovačkami, od baterky natáhnul kabely dopředu a na ně do držáku GPS umístil multimetr. Testovací jízda ukázala, že takto ofukovaný regulátor už funguje správně a spolehlivě dobíjí. Přehřívání jej tedy neodrovnalo, asi slušnej oddíl ;) Naštěstí jsem hrozný „syslič“ harampádí všeho druhu a tak jsem doma někde vykutal hliníkový chladič i s větráčkem na 12V (z nějakého starého CPU z PC), který rozměrově sednul na můj regler jako „riť na šerbel“. To už se ale blížil datum vyjížďky s kolegy z bývalé práce a tak jsem v deset hodin předvečer vyjížďky s malou dušičkou takto vytuněný regler (chladič přes teplovodivou pastu a ventilátorek, na plus za pojistkou který se spíná až po zapnutí klíče) umístil zas pod pravou kapičku kapotáže pod sedačkou a modlil se, aby to fungovalo. Abych už tak dlouhou anabázi nenatahoval – fungovalo. Další den ujeto 250km v smíšených podmínkách (vedro, otřesy, slejvák) a napětí pořád pěkně mezi 13,6-14,1V (ve vyšších obrátkách menší napětí, protože si cívky zapalování vezmou víc šťávy). Od té doby dalších 3000km a pořád šlape OK.

Tak takto hezky jsem se s motkou sblížil. Na jednu stranu to stálo trochu nervů, když mi to chcíplo pár desítek km od domova (jezdím zatím často sám), na druhou stranu jsem ale rád, že jsem se v tom alespoň trochu pohrabal a zjistil kde je co umístěno.

Další drobné úpravy:
Domontoval jsem si na pravou stranu budíků dvojitou 12V zásuvku – v jedné zdířce mám nabíječku s USB výstupy a do druhé jsem píchnul ukazatel palubního napětí….jen pro případ, že by regulátor zas chytnul staré manýry .. znáte to, důvěřuj, ale prověřuj ;)
Vyměnil jsem směrovky za čiré LEDkové, protože vzadu byly ty obrovské oranžové OEM a vepředu to už někdo vyměnil za miniblinkry. Abych nemusel dávat odpory, vyměnil jsem i celé 7-pinové relé (jak blinkry tak relé od M-style.cz, vše za cca 1300,-). Tyhle blinkry měly největší činnou plochu co jsem sehnal, nechtěl jsem miniblinkry. Snad to vzhledu motky neublížilo...posuďte sami, mě se tam líbí.

Na oleji předchozí majitel údajně najel jen cca 200km, ale už tam ležel od předchozí sezóny a tak jsem jej raději i s filtrem vyměnil za Motul 5100 4T Ester 10W-40. Po výměně bych řekl, že jde lépe řazení a trochu se zvednul volnoběh, takže asi dobrý.

Celkové dojmy po prvních kilometrech:
Po cca 3500km bych to shrnul, že jsem dostal za poměrně málo peněz motorku, která na 95% splňuje, co jsem očekával – silný stroj se slušným zátahem od 3,5t otáček, dostatečně lehký na to, aby se v městském provozu nepral s řidičem ale hladce proplouval. Na nerozbitých silnicích je s ní vyloženě legrace, bez vyklonění se má tendenci mít tužší řízení, ale stačí správně vysednout a vyklonit se do kýžené strany hezky k zrcátku a motka zatáčí sama, není vůbec potřeba tlačit do řídítek. Díky nízko položenému sedlu vhodná i pro menší postavy, ale ani s mými 180cm a 85kg nepociťuji, že bych se na ní musel nějak lámat. Zda bych ji doporučil pro začátečníka? Asi ne pro každého. Ten L-kový dvouval reaguje na sebemenší pohyb plynu a má opravdu silný brzdný účinek - ze začátku mi občas po podřazení a necitlivém vypuštění spojky „kvíklo“ zadní kolo…naštěstí jen u přímé jízdy. Chce to zmáknout techniku meziplynu, podřazovat před zatáčkou a jemně pracovat se spojkou a plynem. Pro mě s odježděnými cca 700t km v plechovce je ta motorka v pohodě (ač s motorkami teprve začínám). Pro někoho, kdo nemá naježděno nic na autě ani slabších motorkách bych asi doporučil na začátek asi spíš něco, co motorem tolik nebrzdí.

Jestli jste ty moje plky dočetli až sem, máte mou úctu :) Časem snad přidám víc zkušeností i fotek. V plánu je výměna řídítek za rovnější a CNC páček. A také výměna obutí, protože jsem taťka od rodiny, zatím jezdím spíš připodělaně, ale jak je známo s jídlem roste chuť a na 10 (!) let starých pneu se fakt nehodlám zmastit.

Update po první sezóně:
Najeto cca 14000km, stav tacho cca 51400.
Již během sezóny se výše zmiňovaný regulátor napětí začal opět "projevovat" - tentokrát na opačnou stranu. Po zahřátí začal přebíjet na 17-18V. Poprvé v půlce cca 400km vyjížďky, takže než jsem dojel domů, baterka smrděla jako zkažená vejce :( Zakoupil jsem tedy nějaký s chladičem (originál to není, ale na SV650 sedí), přemontoval na něj větráček, vyměnil baterku a od té doby napětí spolehlivě osciluje mezi 13,8-14,5V.
Ty CNC páčky jsem si také sehnal. Modré. Vyklápěcí. Nastavovací. S nápisem SV650 :) :)
Zimní servis 2018/2019 (aby nebyla v sezóně nemilá překvápka):
Odjel jsem ještě silvestrovskou a Novoroční vyjížďku a pak SVčko postavil na pojízdný dřevo-výtvor, abych mohl makat na předku i zadku najednou a pořád byl schopen s tím hýbat po garáži.

Provedené servisy:
- přestřik startéru - je na ráně od předního kola a za mým se dokonce zabydlel kamínek mezi startérem a blokem motoru. Navíc to byla jediná stříbrná věc na jinak antracitově-černém motoru, tak jsem startér stříkl do barvy motoru.
- výměna ložisek v obou kolech, preventivní (AllBalls)
- rozborka, vyčištění př. a zad. brzdových třmenů, hrozný sajrajt uvnitř, zpuchřelé gumičky, koroze v drážkách třmenů namáčkla gumičky na válečky tak, že skoro nešly vyndat. Vyčištěno, nové gumičky.
- přední brzdové kotouče cvakaly a měly už jen 15 setin milimetru do limitu. Původně zamýšlené přenýtování se jevilo jako nerentabilní, tak jsem si nechal u motokotouce.cz vyrobit a nanýtovat nové obruče, které jsou tlustší, tak snad přežijí motorku (OEM mají cca 4,45mm, tyto moje mají cca 4,9mm). Nové nýty jsou také větší než originální.
- přední brzd. desky nové - na doporučení EBC sintrovaná směs HH.
- kontrola ložisek přepákování a zadní kyvky. Preventivně. Všechno bez vůle, takže jen vyčištěno a napěchováno novým mazivem (používám skoro na všechno lodní mazivo Quicksilver 2-4-C s PTFE, které mám odzkoušené ještě z dob, kdy jsem servisoval lodě - nesmyje jej ani slaná a tlaková voda). Na sundání kyvky je potřeba speciálního nářadí. Dá se koupit originál za cca 1800,- (pche!), nebo koupit ořech 32 a vyrobit si doma. Výhodou ořechu je možnost nasazení na ráčnu/momentový klíč a utažení na přesný stanovený moment 90Nm. Ořech jsem ochoten v Praze a okolí zapůjčit :)
- kontrola ložisek krku řízení - ložiska bez vůle nebo důlků v miskách, bez nutnosti výměny, jen vyčistit a napěchovat novým mazivem
- repas předních vidlic - vyčištění po sezóně, výměna oleje, kluzných pouzder a gufer. Zklamání z kvality pouzder 4-Race. Zpracování si nezadá s originálem, ale o použitých materiálech mám pochybnosti. Abych nelámal hůl předem, uvidíme, jak se projeví po pár tisících km.
- nová širší a hlavně víc otevřená řídítka od Alíka :) Tvar a zpracování OK, akorát se klukům šikmookým trochu nepovedl průměr trubky - vlevo 22mm, vpravo u heftu 20 a chloupek. Takže trubka plynového heftu na řídítku poněkud klochtá (vyřešeno vložením teflonových pouzder). A na levé straně jsem musel převrtat zajišťovací díru pro ovládací prvky o 1cm vedle. No, co by jeden chtěl za 18$ ;)
- vyhřívané hefty Oxford Premium Touring (připojují se přímo na baterii a sami poznají, kdy neběží motor a samy se vypnou. Hřejí pěkně, už se těším na studená rána.
- kontrola rozvodů a nastavení ventilových vůlí. Od předchozího majitele jsem nedostal tloušťky ventilových podložek, takže sundávání vaček proběhlo 2x Naštěstí jsem našel návod, jak si nerozhodit časování vaček a nesundávat napínáky. Napínák se vnitřním šroubkem vytáhne na doraz a tam má takovou malou zarážku, na které zůstává viset. Rozvodový řetěz jsem na ozubená kola vaček sepnul zdrhovacími plastovými páskami přes díry v kolech, takže se mi i po uvolnění vačky řetěz vůči vačkám neposunul. Pak stačí vačku povytáhnout stranou pro vytažení pohárků s podložkami. Jako, při montáži jsem si to časování stejně zkontroloval dle manuálu, ale je to taková berlička pro eliminaci možné fatální chyby.
- odrezení nádrže - na pohled vypadá vnitřek nádrže čistý, ale když jsem na podzim měnil slzící membrány palivového ventilu, všiml jsem si rezavých usazenin. Po vylití nádrže z ní vylítalo za 1/2 hrsti rezavého hnusu. Na vnitřku nádrže rez nevidím, tak snad ten hnus byl jen za 19 let nastřádané nechtěné dárečky od čerpaček. Preventivní odrezení jsem provedl přípravkem DEOX-C (bacha, žere to zinek, hliník a barvu).
- vyleštění svodů - jako že motorce občas dávám sodu, nedivím se, že svody byly zažloutlé až zahnědlé. Zejména přední schytává od kola kamínky a ten zadní se zas dost hřeje, takže byly slušně orezlé. Dal jsem na zkušenosti a použil přípravek Autosol Bluing remover. Zažloutnutí mizí po jedné pětiminutové aplikaci. Zahnedlé části tak po dvou-třech aplikacích a na vyloženě orezlé části to chtělo 5x + drsnou stranu kuchyňské houbičky. Následně vyleštění pastou Autosol Metal Polish. Jako nové ty svody vypadat už nebudou nikdy, ale s výsledkem jsem velmi spokojen.
- pancéřované hadice Hel Performance na předek. Rozložení hadic jsem ponechal původní (jedna hadice od pumpy k rozbočení pod krkem řízení a od něj samostatné hadice k třmenům). Kvůli různým zahnutím benjo spojek doporučuji poslat/přinést původní hadice a podle nich nechat vyrobit nové. Já jsem si nechal dělat u PP Tuning, spokojenost.
- řetězovka - nový řetěz JT 525 X1R černo/zlatý + rozeta 44z (ubrán jeden zub) + kolečko 16z (přidán jeden zub). Změna převodu do rychla, protože u cestovky 120km/h motor točí podle mě zbytečných 6000 a mám pořád tendenci hledat tam 7. rychlost
- nový olej, filtr, vzducháč, svíčky...to jsou samozřejmosti
- v plánu je ještě levný Quickshifter z Arduina (díly a plánky k tomu už mám), ale venku je už hezky a mě se chce jezdit, tak netuším, jak to dopadne :P

V galerii také jedna fotka pro ilustraci, jak moc byla rozhozená. (netuším, proč mi nejdou vkládat fotky sem do textu) V tomto stavu mi to připomíná spíš vznášedlo z filmu Ostrov. Je mi jasné, že vynaložené finance (můj čas už vůbec) se mi nikdy nevrátí, ale dělám to hlavně pro sebe, aby se mi na eSVéčku dobře jezdilo a abych měl klid na duši, že mě snad nikde nenechá. Až někdy budu mazlíka prodávat, ať mě raději kupec nezkouší stahovat na ceně - to jej s úsměvem pošlu koupit si nějakou zanedbanou o desítku levněji ;)

Servisy 2019-2020:
- držáky stupaček a stupačky z GSX-R1000 03-04 - trochu jsem se sklouznul a odnesla to m.j. levá stupačka/držák, což je na babču SV defacto nesehnatelná věc. Sedí tam ale držáky z gixera (nutno malinko prodloužit řadící tyčku a přemístit spínač zad. brzdy)
- koncovka výfuku Scorpion
- Scottoiler automatické mazání řetězu
- nové př. ozubené kolo (16z se osvědčilo), nový řetěz ČZ 525SDZZ
- výměna ložisek v krku řízení - válečková Tourmax
- přední vidlice - kromě výměny oleje instalovány také PD ventily YSS, které měly zajistit progresivnější chod vidlic. Zvýšené předpětí pružin (vedlejší produkt vložených ventilků) motorce rozhodně pomohlo, ale čekal jsem od této úpravy víc.
- centrální tlumič - transplantace plně stavitelného a repasovatelného centrálu z Kawasaki ZX6R. Na rozdíl od ventilků v př. vidlicích tato úprava funguje famózně. Možnost mít pohodlné pružení na běžnou jízdu a pak si to přiostřit např. na okruh je k nezaplacení. Tlumič z Kawy má tzv. piggyback (váleček na olej/dusík), takže výměna vyžaduje jistou dávku kreativity a užší baterku, ale stojí to za to.
- běžné sezónní servisy - svíčky, filtry, ventilové vůle apod.

Jezdím Bridgestone Battlax S21 - pro lehkou hravou motorku jako je SV650 je tato pneumatika jako stvořená. Tvrdší střed snese slušnou nálož km a měkké boky v zatáčkách vydrží úplný nesmysl náklonu (až na stupačku a to tam ani nemám hlášiče). První sada dal cca 14000km a druhá sada má našlápnuto na stejný nájezd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DajaV
DajaV napsal 09.01.19 v 18:04 10b.

plky jsem dočetl, obsah hodnotný, motka hezká, majitel šikovnej ..

Bikeserker
Bikeserker napsal 27.11.18 v 23:27

Četl jsem tvůj komentář u mojí Hondy, tak jsem na oplátku přečetl tvojí recenzi. Jsi mnohem šikovnější, že si dokážeš poradit a dal jsi do kupy starší stroj Pražská doprava je peklo, ale se změnama klimatu to vypadá, že léto bude trvat 7+ měsícu, takže pohoda

Až uvidím na světlech modrý SVéčko, pokynu na pozdrav

ORi_SV
ORi_SV napsal 21.07.18 v 03:13 10b.

Moc pěkné SVčko a více než dobře popsané dojmy :) ať slouží a přeji mnoho šťastných kilometrů

Tygrik75
Tygrik75 napsal 18.07.18 v 10:58 10b.

Ahoj, blahopřeji . Je to nádherně ovladatelná motorka. Dělal jsem na ni papíry na Áčko bez omezení a dost to usnadnila - i ten nový cirkus na cvičné ploše - dost se hodí ten brzdný účinek motoru. Perfektně se sní pojíždělo po městě.

DennySV
DennySV napsal 17.07.18 v 14:36

Moc pěkné

Více komentářů



TOPlist