Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | akorát |
kvalita, zpracování a pověstná spolehlivost motoru
ovladatelnost - opravdu dobře se vodí
měkký předek - všici víme že
tuhost kapotáže - bohužel je vidět, že plasty dělali italové
absence 6ky a ,,nižší výkon'' - ale já vlastně ani nechtěl žádnou pilu
Moje úpravy |
kufr Givi, laděný výfuk od MIVV, turistické plexi Kappa, velký padací rám RD moto, centrální stojan, hrazda na řídítka + podložky řídítek 2,5cm, zabudovaná zásuvka, konektor na rychlé dobíjení baterie a pár nálepek |
---|
Obecné
Použitý spotřební materiál | olej motul 10w40, NGK svíčky, olejový filtr Hiflofiltro, vzducháč KN |
---|---|
Moje závady | jediná - přepálené vlákno žárovky hlavního světlometu |
Cestování
Dojezd na nádrž | cca 300km |
---|---|
Pohodlí jezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Sport
Použité destičky | DP |
---|---|
Použité pneumatiky | Mitas E07 - hrůza!!! nebrat - na mokru jak na lyžích Pirelli - dobré, ale drahota Metzeler Tourance - drahé, ale superspolehlivé (na asfaltu mizí před očima) ContiAttack2 - Na asfalt srovnatelná s Metzelerkama, ale metzelery vyhrávají v terénu dík hrubšímu dezénu. Závěr - příště znova ContiAttack2 |
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,000001 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Skoky |