renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Trejsíč
Vloženo 15.2.2012
Aktualizováno 24.8.2015
Zobrazeno 6 358x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Dlouhé vybírání, přemýšlení, srovnávání a další přípravné kroky vyústili v pořízení nového stroje honda CB 1000R. Samozřejmě s ABS a v zelené barvě dragon, která se někomu líbí a někomu holt ne ...

Více fotografii

Výška jezdce: 169 cm

První dojmy - Sametový motor sice bez výraznější výkonové křivky, ale táhne rovnoměrně až k omezovači. Výborný reakce na plyn a to i při ubrání - žádné cukání, ale krásně hebká decelerace. Podvozek je překvapivě dost komfortní, takže i na našich silnich se dá jezdit. Brzdy s ABS jsou perfektní, Posez při mé výšce 169 cm je naprosto v pořádku...

Doplňky na motorce - Padáky SW Motech, klín pod motor, štítek Puig, řidítka - vlaštovky rizoma, hefty rizoma, šité sedlo a pár dalších drobností, výfuk ixil...








Recenze

ROK 2015

zse na gumách PIRELLI ANGEL GT a jsou opravdu dost dobré jak na suchu, tak v mokru. Po noiční jízdě+ jsme si musel seřídit světlo, protože potkávačka skoro nesvítila tak jsme jel celou cestu na dálku...
Ale to hlavní je že máme najeto 50.000 km a ta holka se mi furt líbí. Myslím, že mi nechybí výkon a snad ani takové ty elektronické serepetičky, jako mají dnešní nejmodernější motorky... Podvozek jsem trochu přitvrdil a tak si spolu užíváme každičký metr. Jo a pořídil jsem si BOOSTER PLUG, což by mělo zlepšit odezvu motoru (funguje to tak, že do řídící jednotky se posílá informace o tom, že teplota okolního vzduchu je o několik stupňů nižší, než je ve skutečnosti - takže ve výsledku trochu bohatší směs) a subjektivně to o trochu víc jede... spotřeba se zdá se nijak neliší od doby před montáží, takže za pár korun velká spokojenost.
P.S. Nevěřte řečím o slabém motoru a o tom, že tahle mašina "nemá koule" je fakt dost rychlá, mrštná a nabízí parádní svezení. Už se těším na nástupce, což by si po 7 letech !!! výroby beze změn asi už zasloužila...

ROK 2014 - přeskočím, ale samá radost z ježdění ...

ROK 2013
Tak na tachometru máme již více než 33.000 km a holka šlape pořád skvěle. Spotřeba podle toho jak tahám se pohybuje kolem 6 litrů, ale to není zrovna důležitý parametr. Zatím největší štreku během jednoho dne jsem udělal skoro 640 km a bylo to tak akorát. Pravda je, že jsem se svezl a ne vozil, takže nějaká ta únava je asi na místě. Nicméně sedlo pořád v pohodě, vibrace skoro žádné, takže i tohle se dá. Nicméně nejsčastěji jezdím trasy tak mezi 250 a 400 km. Jak solo, tak i ve dvou (ale to není tak často). Závady se zatím nebjevily žádné!!! Prostě vůbec nic. Pravidelný servis, benzímn a pneuamatiky. Mimochodem gumy držely tak kolem 6.000 km. Jel jsem několikrát po sobě sadu METZELER M5 a dokud se nesjely, byly skvělé. Jak se sjížděly a udělala se ploška na středu, začaly vibrace. Dlouho kjsem pátral po zdroji vibrací a nakonec zmizely po výměně gum!!! Takže METZELERY jsem zavrhl a teď jezdím PIRELLI ANGEL GT. K dnešnímu dni najeto na nich cca 2500 km a zatím absolutní spokojenost. Vynikající jsou i na mokru!!! Doufám, že ještě letos něco najedu.

ROK 2012

Tak a první výjezd je za námi. Sobota odpoledne, skvělé počasí, silnice v lepším stavu, než jsem čekal a tak jsme dali cca 250 km po západočeských silnicích. Krásně jsme si to užkli až na jednoho pitomce na chperu, který se rozhodl předjíždět v zatáčce - BLBEC skoro mně sundal. Nadával jsem do přilby skoro 20 km v kuse. A ani jsme si nemohl odplivnout.

Ale to hlavní - koncovka výfuku IXIL se mi líbí. Má mnohem hutnější zvuk, než originál a tak jsme lépe "vidět" na silnici. Nová řetězovka je taky výborná, takže vzhůru do nové sezóny ...
---
Protože to byla moje první litrová motorka a vlastně první pořádná vůbec, tak během prvních jízd probíhala fáze seznamovací . To jako osahávání, laškování, zkoušení jeden druhého atd. Asi to taky znáte...

Pak nastala druhá fáze, kterou bych nazval fáze vzájemného porozumění. Začali jsme se navzájem chápat a umět si vyhovět. Já se snažil vcítit to jejích vibrací a zvuků a ona se za odměnu snažila vyhovět všem mým přáním. Ovladatelnost musím (ostatně jako všichni kdo na téhle mašině jeli) hodnotit velice vysoko. Motor táhne prakticky od volnoběhu naprosto suverénně a s rezervou krouťáku i výkonu ať jedeš sám, nebo ve dvou. Brzdy s ABS jsou naprosto famózní pro běžnou ale třeba i trochu (nemyslím pilu na okruhu) ostřejší jízdu. Takže jsme si výborně porozuměli a navázali vzájemný vztah.

No a jak to tak bývá, nastala fáze třetí, kterou je fáze euforická , kdy jsem v jednu chvíli ztratil respekt, který považuji za jeden ze základních kamenů všech vztahů tohoto typu. No a výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Zatmění, vysoká nájezdová rychlost, štěrk v táhlé levé zatáčce a tak jsme skončili společně mimo silnici v kotrmelcích. Fakt je, že já osobně si toho moc nepamatuju, ale holka moje jich pár udělala a bylo to na ní sakra vidět... Naštěstí jsem já dopadl nesrovnatelně líp a kromě prasklé přilbice a pohmožděného palce zhola nic! Anděl strážný se asi hodně nalítal v ten říjnový den roku 2010, kdy jsem páchal svou rozlučkovou jízdu (čti poslední jízdu v sezóně). Tak takhle neslavně skončila nejen sezona 2010, ale i třetí fáze našeho vztahu.

Nebudu Vás dlouho napínat, škody byly poměrně rozsáhlé, ale hlavně že rám byl naprosto v pořádku a tak světe div se, do nové sezóny 2011 vyjela nová - znovuzrozená kočička s několika vynucenými leč konec konců velmi prospěšnými změnami : řidítka RIZOMA (vlaštovky - mimochodem mimořádná věc jak esteticky, tak i funkčně), nové hefty rizoma se závažím, páčky, nové sedlo v dvoubarevné kombinaci, větrný štítek Puig, klín pod motorem, kryt chladiče, padáky a další drobnosti... No a tak začala další fáze, kterou bych nazval fáze absolutního souznění . Začínali jsme díky pádu opatrně, ale díky Mirkovi Lisému a jeho motoškole jsme rychle získali znovu jistotu a tak jsme si nakonec společně užili loňskou sezónu naprosto skvěle. Sice žádné Alpy atd, ale i u nás se dá najezdit skvělých 8 tisíc km, což na jednu sezónu není podle mně úplně málo ... Celkem se tedy číslo na tachometru zastavilo kousek pod 20.000 km.

Do nové sezóny nastupujeme posíleni o novou koncovku výfuku IXIL a už se moc těšíme ...

Ješte z praxe něco málo k obutí :

1. a 2. sada byla BRIDGESTONE BT021 - na obou najeto cca 6.000 km. Pak jsme přešel na METZELER M5 INTERAKT a mám najeto skoro 8.000 a ještě jsou dobré !!!

P.S. V testech se píše, že tahle mašina prý nemá koule a je prý taková vyklidněná, nebo příliš hodná. Ale já Vám řeknu, že umí být i pěkně divoká, když na to přijde. Myslím, že je opravdu málo jezdců, kteří dokáží využít potenciál mašiny (bez ohledu na to jakou sedlají) na více než 40 - 50%. Každá mašina nabízí víc, než většina z nás je schopna ustát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
janekbiker
janekbiker napsal 02.09.15 v 21:01 10b.

Je prostě nádherná a se všemi doplňky super. Ať najezdíte spoustu šťastných kilometrů.

Trejsíč
Trejsíč napsal 26.09.13 v 19:38

Díky, konečně jsem přidal aktuální fotky ...

V9king
V9king napsal 26.09.13 v 13:00 10b.

je super:)

Trejsíč
Trejsíč napsal 18.07.12 v 08:47

Díky "Glady" i ta Tvoje mašinka je moc hezká. Taky už máš docela dost nalítáno... A´t se vždycky v pořádku vrátíš a třeba se někdy potkáme na cestě. Kolem domažlic se občas voím a taky je hezká trasa Bor u tachova - Poběžovice /mimochodem u Poběžovic v Hoře Svatého Václava je výborný pension "Pohoda", to jeko tip na kafe, nebo oběd ... Opatruj se a díky za hodnocení. Trejsíč

Gladiuska
Gladiuska napsal 17.07.12 v 22:07

to je můj sen...fakt pěkná mašinka! za 10b

Více komentářů



TOPlist