Jawa 50/585 Mosquito (1996)

Vlastník motorkar50
Vloženo 22.7.2011
Aktualizováno 9.5.2016

Deník motorky
Nalezeno 18 záznamů

• Prodej

Po třech letech věrných služeb a hromadě zážitků jsem ji prodal. Sloužila věrně. Ať se jí daří i v nových službách.

Typ: Prodej
    Vloženo: 20.05.2014
    Uskutečněno: 20.05.2014
  • servis

Kontrola brzd odhalila destičky na hranici únosnosti, takže nastal čas pro jejich výměnu. pro jistotu jsem celou brzdu rozebral vyčistil a vyměnil brzdovou kapalinu. Po sestavení a projížďce bylo všechno v pořádku.

Vloženo: 19.08.2012
    Uskutečněno: 16.08.2012
  • Trenčín.

Na počest Mistra jana Husa, kterého nezodpovědní kardinálové nechali upálit., jsem udělal zahraniční porížďku do Trenčína. Celkem jsem ujel 300km a trvalo mi to 12 hodin. Byla to velmi pěkná projížďka a Máša šlapala velm

Vloženo: 22.07.2012
    Uskutečněno: 06.07.2012
  • Za Napoleonem

Po provedené servisní prohlídce a před plánovanou cestou „Za skauty krajem zbrojovek“ jsem zkontroloval Mašu projížďkou do Slavkova u Brna . Z oblíbeného startovního místa na benzinpumpě ve Šlapanicích jsem jel přes Žurá

Vloženo: 08.07.2012
    Uskutečněno: 05.07.2012
  • Servis

Aby byla Masa stale v dobré kondici udělal jsem podle plánu údržby malý servis, zkontroloval a podotahoval šrouby, vyčistil vzducháč, zkontroloval olej a vyměni svíčku a fajfku, která byla v poslední době nějak volná a o

Vloženo: 05.07.2012
    Uskutečněno: 05.07.2012
  • Buchláky!

Po vyjížďce na letiště (a zpátky) mně nadšení neopustilo a rozhodl jsem se zkusit meku moravských motorkářů (minimálně meku motorkářů ze Zlínského a Jihomoravského kraje) Chřiby, podle hradu Buchlov zvané též Buchlovské

Vloženo: 02.07.2012
    Uskutečněno: 02.07.2012
  • Domácí lítání kolem komína.

Skončila škola a začaly prázdniny. Nějak se souhrou náhod, vlastní píle, píle ostatních v rodině a někdy i učitelů ve škole se mi podařilo postoupit do dalšího ročníku s prospěchem jež všem vyhovoval , i zkoušky na UCL

Vloženo: 01.07.2012
    Uskutečněno: 30.06.2012
  • Laa an der Thaya

Na Jih! Po úspěšné vyjížďce jsme jeli do Rakouska do lázní Laa an der Thaya. Cesta byla velmi pěkná a celkom jsme za odpoledne ujeli 160km k plné spokojenosti naší i našich strojů.

Vloženo: 04.06.2012
    Uskutečněno: 02.06.2012
  • Odpolední vyjíždka

V pátek odpoledne po návratu ze školy mně navštívila kamarádka ze školy, a že prý by se chtěla projet na motorce a poznat ten pocit svobody. Snažil jsem se jí to rozmluvit s otázkou, zda již jela na splašené krávě. No to

Vloženo: 14.05.2012
    Uskutečněno: 11.05.2012
  • Na sever!

„Na sever nebo na jih náčelníku! Na sever! Jen trudomyslní a malověrní jdou na jih“ tak nějak by bylo možné parafrázovat slova klasikova, je jedno že cílem není zrovna severní pól, ale sever od Brna. „To abych si vzal

Vloženo: 09.05.2012
    Uskutečněno: 07.05.2012
  • Už se to blíží

Už se to blíží ! V zimní přestávce máša odpočívala v garáži, aby jí nebylo v zimě zima tulila se k topení. šetrným způsobem jsem ji vytrhl ze zimního spánku a provedl nezbytné drobné opravy. Vyměnil jsem blokovací podlož

Vloženo: 26.02.2012
    Uskutečněno: 22.02.2012
  • První podzimní neděle.

Září přineslo sebou, kromě pěkného a stálého počasí také školu. Na Mášu moc času není. Alespoň o sobotě a neděli se jdu projet. V týdnu se již brzo stmívá. Jezdím sám, takový klasický okruh. Jediný kamarád, který má řidi

Vloženo: 25.09.2011
    Uskutečněno: 25.09.2011
  • Konec prázdnin

V druhé polovině srpna jsem byl v Alpách, kde jsem potkal na Weissee skupinu motorkářů z Čech, chvíli jsem si s nimi povídal, byl jsem ubytovaný v hotelu Paletti, majitel je vášnivý příznivce skůtrů Vespa. Jeho Vespa se

Vloženo: 23.09.2011
    Uskutečněno: 31.08.2011
  • Dotaz

Já mám otazku. V servisní knížce je nápsáno že mám do benzinu přidávat olej s certifikací SAE 40-API TC ale já tam nalil SAE 40-API TB má to nějaky vliv? Projel sem ji ale nic sem nepoznal. Prosím odpovězte. Děkuji.

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.08.2011
    Uskutečněno: 29.08.2011
  • Výlet Prýgl - Blansko Punkevní jeskyně

Po úspěšném výletu na Macochu jsme si naplánovali výlet do Punkevních jeskyní přes Brněnskou (Kníničskou) přehradu - prýgl. Bylo opět moc krásné počasí. Takže nějakou svačinu a vyjeli jsme přes Brno - abych si taky víc u

Uskutečněno: 07.08.2011
  • Vyjížďka Macocha.

Po zdokonalení se v jízdě naše dvojice vyrazila na vyjížďku směr Macocha. Počasí bylo nadherné a tak jsme vyrazili pře Mokrou na Hostěnice, ale zde se něco v navigaci zadrhlo a my jsme se vrátili zpět do Rousínova a odtu

Uskutečněno: 03.08.2011
  • Moje první ofiko jízdy

Konečně přišel ten slavný den, kdy k nám byl přiveden elektrický proud – to ne, ten již tady byl, ale kdy jsem jedno červencové ráno čekal před úřadem až otevřou a vyzdvihnul si můj první řidičák. Paní s brýlemi jak dn

Uskutečněno: 22.07.2011
  • Jak to začalo.

Máša mi byla představena v garáži mím dědečkem začátkem června, když jsem šel dělat nějaké práce na maneta. od dubna jsem dělal řidičák a pořád mi nebylo jasné na čem, že to budu jezdit. Připadala v úvahu Babeta, se kter