Nádherná, technikou jednoduchá kráska s rodokmenem sahajícím až do roku 1967.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Na pohled velká, na místě při manipulaci těžší, při jízdě lehká jako pírko, vodí se sama.
Recenze
Hondici jsem si nechal dovézt z Německa v srpnu 2007. U majitele, u kterého fungovala jako druhý motocykl (v garáži mu stálo krásné nablýskané BMW), stála venku před garáží, kde byla vystavena větru, dešti. Přestože stála přikryta plachtou, povětrnostní podmínky se dosti znatelně podepsaly oxidací a lehkou korozí na kovových dílech, včetně většiny matic, šroubků, rámu a výfukového potrubí. Po motorické stránce bylo ale naštěstí vše v pořádku, motocykl byl bez sebemenších známek pádu či škrábanců na lakovaných dílech, a najetých jen 10tkm se později při rozboru motoru opravdu potvrdilo.
Ihned při převozu Hondy domů bylo jasné, čemu se přes zimu budu v garáži věnovat. Ale s tím že se nakonec renovace protáhne na 4 roky, jsem opravdu nepočítal.
Po dvou kratších projížďkách jsem Hondici odstavil a jal se postupně odstrojit vše, co šlo, až mi zbyl jen holý rám a motor v něm. Motor po rozboru vykazoval stav téměř nového a tak jsem usoudil, že počet najetých kilometrů pravděpodobně odpovídá skutečnosti. Mimo to nesedřené stupačky, originální brzdové destičky i nesjeté kotouče a navíc původní z továrny obuté pneumatiky s rokem výroby 1997 mi mou domněnku jen potvrdily. V motoru jsem vyměnil jen těsnění pod ventilovým víkem a jinak jej složil zpátky. Všechny šrouby, šroubky, matice a matičky, které na motockylu jsou (a že jich bylo:)) prošly renovací. Některé díly jako brzdové kotouče, kyvná vidlice, pružiny zadních teleskopů aj. jsem si nechal nově nalakovat, jiné, zejména hliníkové díly, jsem nechal pracně vyleštit, jenom renovace výfukového potrubí mi zabrala asi měsíc, vyměnil všechny možné a nemožné náplně a poslední rok jsem se zabýval skládáním. Někdo by to měl určitě mnohem rychleji, ale bohužel jsem se z nedostatku času mohl věnovat této bohulibé činnosti jen občas. Každopádně pocit ze snad dobře provedené práce byl a je úžasný a teď se mohu kochat pohledem na tento nádherný motocykl, který už nehodlám poslat dál...Bylo to poprvé, kdy jsem se do docela náročné renovace pustil, ale teď už vím, že to nebylo rozhodně naposledy.
CB mám moc rád a tahle je absolulně boží
krasavica mezinárodní
V tomto stavu zcela nevídané. Tím pádem zcela parádní. Kus práce
nádhera.
Děkuji kolegové za komentáře O víkendu se chystám na první letošní projížďku.