PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cendas
Vloženo 10.11.2010
Aktualizováno 11.11.2010
Zobrazeno 1 551x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá a pohodlná cestovní motorka, se kterou se dá i přes její věk jet slušné tempo

Recenze

VFR jsem si koupil vzhledem k pozitivním zkušenostem mojeho strýce a celkově proslulé velké spolehlivostí těhdle strojů. Po cca sezonní zkušenosti musím potvrdit, že se jedna o solidně zpracovaný stroj, který mě zatím nenechal nikde ve štychu. Popis bych shrnul do několika bodů:

Design:

Na dnešní dobu působí poněkud těžkopádně, vzhledem k jejim oblým a tak trochu nafouklým tvarům v porovnání se zůženými podsedlovkami nových motorek, avšak co se funkčnosti týče, kapotáž odvádí skvělou práci. V podstatě se při běžné projížďce ( do cca 160 km/h ) není potřeba nijak extra schovávat. Jako designový bombonek může působit letmo uložené zadní kolo.

Funkčnost:

Jak už jsem řekl v úvodu, motorka funguje i po 10 letech provozu dobře. Všechno svítí, bliká, jezdí atd., tak jak má. Kromě spolehlivosti bych dále vyzdvihnul i dobrě svítící světla, solidní zrcátka, pohodlné sedlo i pro spolujezdce ( po montáží kufru úplný ráj pro batůžek ) a možnost uchycení zavazadel.

Jízda:

VFR umí jezdit několika způsoby ( ostatně sice jako asi většiná motorek s větším obsahem :) ). Budto tam hodíš 6 tku a jen tak se kocháš krajinou a převaluješ V-čkový 4 válec v nízkých otáčkách, nebo na to naskočíš a taháš to do 10 000 ot / min. Obojí styl téhle motorce sedí, což byl jeden z argumentů proč jsem šel právě do VFR, její univerzálnost si mě prostě získala. Co se týká techniky, vyzdvihnul bych již zmiňovaný V-čkový 4 válec, který na své stáří pořád dokáže nahnat adrenalin do žil, dále pak solidní duální brzdy a jistý podvozek. Jako nevýhodu bych viděl větší váhu stroje, avšak po rozjezdu je váha pryč a motorka se nechá pěkně vodit. S větší váhou pak souvisí i menší výkon pro zkušenější jezdce, kteří hledají spíš více adrenalinu než cestovních zážitků. Pokud se někomu jedná o svižnější cestování, motorka nabídne dostatečnou výkonovou rezervu.

Původně jsem myslel, že si starší VFR koupím jenom na začátek, jako takový entry level před CBF 1000, ale po první úspěšně dojeté sezoně a cca 5 000 km si mě motorka získala a vypadá to ( i vzhledem k momentálnímu nedostatku pěněz na nový stroj ) na další sezonu v jejím sedle :) .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sid600
sid600 napsal 12.05.12 v 18:27

RTX-01
RTX-01 napsal 07.01.12 v 01:56

super masinka, je velmi pekna, nieco take zhanam ... 10b

Sweep
Sweep napsal 13.11.10 v 21:55

VFR = nejlepší volba!!!

crazy_doctor
crazy_doctor napsal 13.11.10 v 21:26

Jak čuchneš k Véčku, už jej nedáš z ruky. Hodně spolehlivá a všestraná a i hodně odpustí co se týká jezdeckých chyb. Tak ať slouží

VOGELVFR
VOGELVFR napsal 11.11.10 v 09:41

Má pravdu Petr VFR Drž si ji hýčkej

Více komentářů



TOPlist