renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sooky
Vloženo 6.10.2010
Aktualizováno 28.9.2013
Zobrazeno 3 993x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ubral jsem 2 válce a výkon 83 kW ( 112 koní ). Většinou to bývá opačně, ale jsem teď opravdu spokojený

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Proč mě formulář nutí vypsat první dojmy...? :-) Samozřejmě vypíšu, ale čase až se bude chít a bude více času :-) Každopádně jen v krátkosti, naprosto úžasná motorka, dvouválec je skvělý, velice designově podařená, jsme rád, že jsem si ji pořídil. Podle mého ideální stroj na takovéto občasné ježdění...

Recenze

Zkušenosti dopíši hned až najedu nějaký ten kilometr Zatím tu mám napsaný jen takový krátký úvod, proč jsem vlastně přesedlal z Kawasaki ZX-10R na SV650N...

SV jsem pořídíl ( 5.10.2010 ) po Kawasaki ZX-10R 2007 ( kterou jsem jezdil jednu sezonu a prodal ji 1.10.2010 ). Ikdyž někdo bude kroutit hlavou ze strany na stranu, důvody které mě k tomu vedly jsou pochopitelné. Ninja je skvělá motorka, ale na "běžné každodenní užívání", ( pro které jsem ji v žádném případě nekupoval, ale poté hlavně využíval ) není vůbec stavěná ( oproti jiným sportovním litrům ). Je to čistokrevný nekompromisní superbike a při dojíždění za přítelkyní po rozkopaných okreskách z MB do NB byla jízda spíše utrpením než zábavou ( když jsem ji v únoru 2010 kupoval, ještě jsem nevěděl že budu dojíždět do NB, to jsem plánoval zatáčkovité silnice a lámání osobních traťových rekordů na okruzích - ale jak se říká: člověk míní, život mění... ). Vysvobozením byly jen dlouhé rovinky, kde jsem zatáhl za plyn a Ninja mě odměnila úžasnou akcelerací a ukazatelem na disleji, který hlásil hodnotu 299 km/h, která tam byla doslova hned ( ale vnímat okolí v této rychlosti a brzdit - to pak bylo horší ). Takže za těch cca 40km jízdy mezi MB a NBjsem byl vyklepaný, ruce a záda mě bolely a celkově jsem byl spíše z jízdy otrávený, ale tomu se není co divit, když jsem ji nepoužíval na to k čemu je určená. Zato jízda na Liběchov-Dubá a nebo Železný Brod-Harrachov byly opravdovou lahůdkou. Na okruhu jsem ji, z časových důvodů, za celou dobu nestihl projet, což mě mrzí. Takže taváto byla situace s Ninjou a ještě do toho "doporučení" ze strany rodičů a přítelkyně, že ta motorka je "velká a silná". Což teda ten druhý argument musím uznat - na naše posraté silnice je to opravdu zbytečně silné. Takže nastala situace "co s tím"? Tak jsem Ninju nabídl k prodeji přes MotoTech ( tímto jim za vše moc děkuji ) a uvažoval co po jejím prodání pořídím. Blbnutí na Dubé a Železňáku mě už tolik nebralo, to už jsem měl všechno za sebou a řekl jsem si, že už nehledám brutální výkony a ježdění nahraně, jak tomu bylo když jsem prodával fazera a pořizoval Ninju. Zdraví jsem nenašel na hnoji a už znova o to nestojím se někde vyválet, jako to bylo minulý rok napodzim na Dubé, kdy mě cca ve 120km/h podjelo na naftě přední kolo Fazera . Takže jedna věc mi byla jasná a dále jsem vždycky měl chuť si vyzkoušet "dvouvál". Uvažoval jsem určitě o nějakém "naháči", co má příjemný posaz. Takže na výběr byla mimo jiné Aprilka Tuono 1000, SV 1000N, Ducati 620, 695, atd. ... Nějaký půllitr jsem neuvažoval, protože jsem měl GS 500E a časem to bylo hodně slabé, zvláště předjíždění kamionu ve dvou do stoupání. Po zvážení všech pro a proti nakonec vyšla jako vítěz Suzuki SV 650 N a myslím, že jsem udělal dobře . Litr akorát žere víc benzínu, gumu a tahá řetěz a stejně moc nevyužiju pro běžný provoz rychlosti nad 200 km/h ( a u naháče o to vůbec nejde ). Pro předjíždění tato 650 opravdu stačí, člověk si akorát na to musí nechat o maličko více času, ale např. předjíždění v rychlostech i nad 100 km/h není zase až takovou překážkou. Takže ikdyž na mě fouká ( a od 160km/h je to fakt dost nepříjemné ) a nemám pod sebou ohromující výkon, jsem momentálně moc spokojený, a to je důležité...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinSV
MartinSV napsal 19.11.12 v 14:38 10b.

A já jsem si myslel, že jsem sám, kdo si myslí, že litr v ČR je zbytečné vození 400 kubíků nevyužitelného výkonu. Gratuluji k vítězství rozumu nad egem.

Dave-T5P
Dave-T5P napsal 12.11.12 v 09:32 10b.

Těch 10 bodů ode mě máš hlavně za ten článek a žes vyrost! Mašina není úplně podle mýho gusta, ale to je přece jedno. Podle mě jsi neudělal krok zpátky, jak se tu píše, ale naopak Takže ti plácám!

Alexandr
Alexandr napsal 07.08.11 v 13:53

Zajímavý sestup dolů . Docela by mě zajímalo srovnání fzs 600 co jsi měl s sv . Uvažoval jsem mezi fzs 600 a sv, a nakonec jsem koupil fzs, možná toho někdy lituji, protože mě moc nebaví točit motor a pro předjetí bych měl radějí výkon dvouválce v nízkých otáčkách

Allesio
Allesio napsal 04.04.11 v 16:58

Gratuluju, SV-čko je parádní stroj, načínám druhou sezónu a maximální spokojenost! V úvodu jsi to vystihl naprosto přesně a klidně bych se pod to podepsal. Je to mrštná motorka s pěkným zátahem odspoda a dobrá volba pro lidi s nohama na zemi... Tak příjemnou sezónu přeju!

davidj
davidj napsal 15.03.11 v 20:14

Výborná volba kamaráde,oceňuji Tvoje rozhodnutí a zdravý pragmatický přístup...jinak je to jako dvojče mého jen bez kapoty ... přeji spoustu štastných kilometrů

Více komentářů



TOPlist