Kawasaki ZX12R,r.v.2002,model 2003,laděné svody a koncovka Micron,powercomander,KN filtry,výkon 150 kW/203 PS/,modrá metalíza,jinak vše v originálu
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Je to raketa.
Recenze
Koupil jsem jí v letošním roce v březnu a zatím se pomalu oťukáváme.Její výkon je hrozivý,ale považuji se za již zkušeného a rozumného jezdce/jezdím 24 let/ tak snad si budem rozumět.Mám zatím najeto jen pár stovek kilometrů,ale musím přiznat,že takovou raketu jsem ještě nejezdil/vlastnil a jezdil jsem několik sportovních motorek ZX9R,ZZR1100,Triumph Daytona 955,TL1000R,RC8/.Začínám být stále víc a víc spokojený,že mám konečně velkou motorku/195 cm a 95 kg/ a nejsem na svém stroji jako vosa na bonbónu.Další info po najetí dalších kilometrů.Zatím mám pouze obavu ze spotřeby a správné volby pneu.Tak jsem najel pár dalších km a musím se podělit o nové dojmy.Motorka je super stabilní při zrychlení i při prudkém brždění.Moc se jí nechce padat ze strany na stranu v delších sériích zatáček/je to fakt dřina donutit jí k rychlému překlápění/,ale výjezdy stojí za tu práci.Tam kde to ostatní/R1,RC8,SV1000,1198/jezdí za 3 nebo 4,já honím na 5 a stíhám uplně v pohodě.Při stylu jízdu jedem se project/tak 4-8/motorek mám spotřebu 8,5 l.Dá se tedy tušit,že při opravdové palbě to bude 10 a více litrů.Až zase něco najedu a dostanu to více do ruky ,vyzvu kamaráda s Busou na letiště na zrychlení,ať víme jak na tom jsme/ostatní kamarádi se určitě rádi připojí/.
Tak mám pár dalších zážitků s mojí ZX12R.V týdnu jsem se byl odreagovat a jel jsem jen tak na pohodu trasu Plzeň-Písek a zpět.Vše bylo v normálu,než jsem dojel a předjel pražáčka v celkem zánovní Audi A8 o objemu 4.2 l.Bylo to za spojnicí silnice od Plzně a od Prahy,kde začíná jakoby dálnice/čtyřproudovka/.To jsem si asi dovolil dost ,při 180 předhonit Audi.Pražák se rozhodl bojovat a pokořit mě za každou cenu.Jezdil pravý i levý pruh,aby mě dokázal,co je to nadupané auto.Bohužel by měl vědět,že na motorku nemůže ve většině případů stačit/u ZX12R to platí několika násobně/ a když jsem okolo něho profrčel zhruba 270/já vím,že se to nesmí/ přestal bojovat a zřejmě uznal,že prohrál.Zbytek projížďky už proběhl v pohodě a já jsem dorazil domů zdráv a bohatší o další zkušenost.Pro letošní rok jsem opatřil nosič s kufrem a potah nádrže s baglem od Bagsteru/chce se mnou začít jezdit moje starší dcera/.Fotky dodám průběžně.Z dalších vylepšení přemýšlím o páčkách od Titaxu a novém plexi.Tak jsem si udělal radost a namontoval na Kawu několik nových věcí.Mám nové racingové páčky ,vyvažováky, přední stupačky,zátka oleje a štelování spojky v modré barvě.Začátkem dubna mi kamarád přiveze z Anglie zánovní origo plexi a hlavně KN vzduchové filtry/je to tam skoro o polovinu levnější než to mají ty zlodějové u nás/.Foto dodám postupně.
Moc pěkná dvanáctka v modré a parádní článek, za mě 10b
Krasavice
Tak tomu říkám pořádná mašina
Krásná dvanácktka ta žíhaná koncovka no prostě super stroj z rodu Ninjů