renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-12R Ninja (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CharlesCBR
Vloženo 18.5.2015
Aktualizováno 25.2.2018
Zobrazeno 4 984x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka, co neumí pořádně vlastně vůbec nic. Umí proti sportům cestovat, ale na to dost žere. Umí jezdit ostře, ale je těžká a dlouhá.

Přesto je to nejlepší motorka na světě!!

Více fotografii

První dojmy - těžká jak prase (ale za jízdy se to ztratí), pohodlná jak prase, jede jak prase a žere benzín a gumy jak prase :-D Motorka na první dojem byla hodně robustní. Při usednutí bylo hodně poznat, že i má macatá 6ka CBR600F je proti ní velmi hubený stroj. A při prvním přidání bylo i poznat, že tohle je na míle daleko od mé 6ky i zátahem :) ... ten zátah od středních otáček mě roztáhl pusu od ucha k uchu :)

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji pro Srdcaře :)

Doplňky na motorce - Kompletní výfokový systém Yoshimura (Titanové svody); blinkry, tlumič řízení, KaN Filtr, PowerCommander; odladění na motorové brzdě, za týden ještě přijdou Titax Páčky, plexi Puig, pancéřové hadičky, komplet vlastní design, GiPro.

Na sezonu 2017 -> Ostré vačky, postorek/rozeta z 18/46 na 17/45, úprava sacích hrdel, snížené těsnění

Recenze

Motorku jsem si vybral po (velmi krátkém) váhání mezi ZX12, blackem, busou, a CBR1000RR.

Tak nějak jsem věděl že chci tuhle (hlavně designem a emocemi), ale na druhou stranu jsem chtěl stroj, který mi padne do ruky. No díky bohu, tyhle dvě vlastnosti si krásně sedly.

Hned při prvních kilometrech bylo jasné, že něco uděláme s rozměrem pneu. Hoši v Kawasaki sice předepisují zadek 200/50, ale po přečtení X recenzí tam šla pneu 200/55 a ten rozdíl v ovladatelnosti je opravdu markantní. Spousta lidí tvrdí, že Busa (která má předepsanou 190ku) je ovladatelnější. No, ta guma opravdu udělá svoje.

Takže to byla první změna. Hned potom jsem začal přemýšlet, co udělám s designem. Jak si ji vyšperkovat.
No,.. shodou okolností se mi podařilo s ní po cca 3 týdnech lisknout na zem a tím pádem to bylo jasné. Půjde komplet do nového, komplet vlastního designu a vyšperkuju ji do maxima. Takže komplet kapoty lakování, pak polep a pak opět lakování. Hned jak jsme s grafikem (FOFR design) měli návrh motorky, tak jsem jej nechal udělat i návrh na kombinézu (PSI)
Výsledek byl famozní! Takže šla komplet kombinéza do výroby.

Na motorku jsem dále nakoupil svody Yoshimura (titanové), k tomu KaN filtr, PowerCommander (šla odladit na brzdu), objednal jsem páčky Titax, GiPro, Pancéřky, plexi Puig, blinkry a nevím co všechno možný ještě. Zkrátka a dobře, snaha byla udělat motorku dle mého gusta a splnit si sen.

V plánu je jednou ji postavit do obyváku a už z ní jen stírat prach :)

Šli do toho skoro veškeré finance co jsem měl. Ale když jsem ji uviděl, viděl jsem, že to stálo za to.

Něco málo už spolu máme najeté... Profil Pneu 55 parádní... díky bohu za 200ku... už jsme si na sebe zvykli a nemáme problém si odřít i stojánek v náklonu.. podvozek parádní... :)

12.11.2015
Takže máme za sebou celou sezonu. Najeto už máme spolu nějaký ten tisíc, a musím přiznat, že jsem s ní stále více a více spokojen. Čím dál víc zjišťuji, že tohle je opravdu motorka pro mě jak ušitá - takže veškeré další recenze budou asi plné chvály . Musím vyzdvihnout především podvozek, který dokáže podržet motorku i při hodně ostré jízdě na silnici (na okruh se spolu chystáme příští rok). Co mě pokaždé vykouzlí úsměv, je motor a zvuk. Ten je prostě parádní. Ale aby to bylo ještě krapet zajímavější, tak když už jsme si na sebe zvykli, tak jí na vánoce dopřeju pár dalších změn. V plánu je drobné zkrácení mezisvodu, kompletní servis od svíček, přes rozvody atd. No a když už bude motorka rozdělaná, pořídím jí i ostré vačky (což udělá zas nějaký ten koník nahoře) a dále dostane quickshifter. Celé to uzavře nová řetězová sada s o zub menším pastorkem - takže jsem moc zvědavý na další sezonu. Ta bude pravděpodobně zahrnovat závodní motoškolu s Pepou sršněm - na tu se těším moc! (pokusíme se na dráze natřít pár útlých a vychrtlých litrových sportů :P :D)

19.1.2016
takže nakonec jsou úpravy na motoru následující

- Snížení těsnění pod hlavou -> (komprese z 12,2:1 na 13:1)
- Ostřejší vačky (dělané z mých sériových na zakázku v Británii)
- leštěné kanálky
- možná přijdou na řadu kratší sací hrdla
- to vše samozřejmě kompletně odladěné na brzdě
- co se týče pastorku, rozhodl jsem se tam prozatím ponechat sériový, neboť si myslím že i tak už pojede jako píchlá svině - uvidíme po sezoně

Každopádně po těchto úpravách bude moct jezdit jen na 100 oktan benzín.

25.2.2017 Tak ZXo má nachystanou malou sestru na letošní sezonu :) ... přítulka dostala ke 30tinám mou předchozí CBRku, viz fotky :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kaabo
Kaabo napsal 25.01.23 v 13:14 10b.

To je prostě paráda... boží stroj

Kali88
Kali88 napsal 30.08.21 v 22:38 10b.

Parádní

Jarda89
Jarda89 napsal 24.07.16 v 10:15 10b.

Naprosto luxusní kousek Tahle mašina mi dlouho nedávala spát a tohle je bomba, nádherné barvy, jste skvěle sladění! Užívej dosyta, posílám 10ku. ;)

gabri88
gabri88 napsal 22.05.16 v 19:54 10b.

Dobrý vkus, ten design se ti moc povedl

žufan.
žufan. napsal 02.05.16 v 19:35 10b.

Viděl jsem tě v buchlákoch, pěkně jsi to sypal. Kawa super

Více komentářů



TOPlist