bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1600 WildStar (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mašer.
Vloženo 27.10.2009
Aktualizováno 4.10.2016
Zobrazeno 7596x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Velmi povedený motocykl, který už od dob svého vzniku poutal zaslouženou pozornost o čemž svědčí jeho oblíbenost i více než po 15-ti letech.Klasika cruiser na dátěných kolech s úžasnou charakteristikou motoru, jednoduchá konstrukce bez hightech, velké mož

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 1400 Intruder: líbí se mi moc, ale na cestování ve dvou vyhrál cruiser
Honda VT 1100 Shadow: nebyla k mání C3 Aero podle mých představ
Honda VTX 1300: zamítnuto po první testovací jízdě

První dojmy - Vzhled, hmotnost, vibrace, zvuk, zátah, ... Fascinuje mne pohled na motor. Dlouhozdvihovej vzducháč, náznak oddělený klikový skříně, pouzdra zdvihacích tyček, impozatní hlavy

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil vyklidněným bikerům, který dostává ten chyrismatickej buchar pod nádrží. Nic pro slečinky :-)

Doplňky na motorce - nosič, opěrka, padáky, brašny a pár chromovaných cetek



Recenze

Moje současná.Podle mne je to jeden z posledních japonských motocyklů, který je jednoduchý, klasické konstrukce, celej z plechu(žádný plasty) bez množství všelijakých hightech vychytávek, který stroj jenom komplikujou, zvyšujou možnost poruchy a v neposlední řadě ruší vzhled. Hydroštosy, CDI, řemen a centrál zpříjemňují život a je to myslím tak akorát.Samostatnou kapitolou je motor.Úžasnej agregát s OHV rozvodem je pro mne pokaždé důvod, abych se s radostí pokochal pohledem.Jeho obří krouťák kousek nad 2.tis. ot./min. je prostě radost.Motor se zvolna převaluje, pobublává a motorka se valí neúnavně vpřed.Je úplně zbytečný motor honit a vytáčet i když rozdovádět se umí taky pěkně.Ovladatelnost se mi jeví taky jako velmi dobrá.Oproti jiným japonským konkurentům dokonce jako výborná.
XV jsem koupil jetý, ale co je to pro tenhle stroj 28000 km?Vyměnil jsem opěrku spolujezdce, místo stupaček má ledvinka plotny.Ekologové odpustí, ale systém sekundárního vstřiku vzduchu do výfukového potrubí musel pryč.Ta spleť hadiček a trubek jen rušila vzhled motoru.Musel jsem nechat zavařit zadní blatník, kde byla značná trhlina, ale to je známá bolest Wildstarů.Přes zimu půjde WS do laku a už ho bude čekat jen pár drobných úprav.Např. př. blinkry se přestěhují na řidítka.Na předních vidlích prostě ruší vzhled a to podle mne obecně na všech motorkách.Jezdím bez plexi, protože zastávám názor, že jízdu je si třeba užít se vším všudy.Zatím jsem letos najel cca 8 tis. km a nemám výhrady ke spolehlivosti, jízdním vlastnostem ... k ničemu, jsem plně spokojen.Jen ledvinka si ztěžuje na polstrování sedáku spolujezdce, tak ho nechám přepolstrovat.Absolvovali jsem letos dovču skoro 5 tis. km, motorky jsem si skoro nevšiml, jen jsem doléval benzín.

Přes zimu proběhla reinkarnace z Wildstar na Whitestar a do sezony 2010 vyjíždím s novým lakem (white pearl). Dál ještě přijde pár drobných úprav a doplňků, příští zimu možná nějaká airbrush, pokud tedy něco kloudného vymyslím.

8/2010 - přibylo několik "nezbytných" chromovaných "cetek"



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BO1BOBO
BO1BOBO napsal 29.06.17 v 16:14 10b.

kamo,je nadherna a ten opis motorky,co si dal,ako by si my cital z duse

namot
namot napsal 12.01.16 v 22:35 7b.

Zravím,
padáky co jsou na fotce se dají sehnat kde? Prosím odkaz.

Děkuji

WVigo
WVigo napsal 18.11.15 v 17:52

Jak málo stačí a z šedé myšky je krasavice

Více komentářů



TOPlist