Velmi povedený motocykl.Už od dob svého vzniku poutal zaslouženou pozornost. Svědčí o tom jeho oblíbenost i více než po 15-ti letech. Klasika cruiser na drátěných kolech s úžasnou charakteristikou motoru, jednoduchá konstrukce bez hightech, velké možnosti
Motorka koupena od soukromník - OK
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VS 1400 Intruder: líbí se mi moc, ale na cestování ve dvou vyhrál cruiser
Honda VT 1100 Shadow: nebyla k mání C3 Aero podle mých představ
Honda VTX 1300: zamítnuto po první testovací jízdě
První dojmy - Vzhled, hmotnost, vibrace, zvuk, zátah, ... Fascinuje mne pohled na motor. Dlouhozdvihovej vzducháč, náznak oddělený klikový skříně, pouzdra zdvihacích tyček, impozatní hlavy
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil vyklidněným bikerům, který dostává ten chyrismatickej buchar pod nádrží. Nic pro slečinky :-)
Doplňky na motorce - nosič, opěrka, padáky, brašny a pár chromovaných cetek
Recenze
Podle mne je to jeden z posledních japonských motocyklů, který je jednoduchý, klasické konstrukce, celej z plechu(žádný plasty) bez množství všelijakých hightech vychytávek, který stroj jenom komplikujou, zvyšujou možnost poruchy a v neposlední řadě ruší vzhled. Hydroštosy, CDI, řemen a centrál zpříjemňují život a je to myslím tak akorát.Samostatnou kapitolou je motor.Úžasnej agregát s OHV rozvodem je pro mne pokaždé důvod, abych se s radostí pokochal pohledem.Jeho obří krouťák kousek nad 2.tis. ot./min. je prostě radost.Motor se zvolna převaluje, pobublává a motorka se valí neúnavně vpřed.Je úplně zbytečný motor honit a vytáčet i když rozdovádět se umí taky pěkně.Ovladatelnost se mi jeví taky jako velmi dobrá.Oproti jiným japonským konkurentům dokonce jako výborná.
XV jsem koupil jetý, ale co je to pro tenhle stroj 28000 km?Vyměnil jsem opěrku spolujezdce, místo stupaček má ledvinka plotny.Ekologové odpustí, ale systém sekundárního vstřiku vzduchu do výfukového potrubí musel pryč.Ta spleť hadiček a trubek jen rušila vzhled motoru.Musel jsem nechat zavařit zadní blatník, kde byla značná trhlina, ale to je známá bolest Wildstarů.Přes zimu půjde WS do laku a už ho bude čekat jen pár drobných úprav.Např. př. blinkry se přestěhují na řidítka.Na předních vidlích prostě ruší vzhled a to podle mne obecně na všech motorkách.Jezdím bez plexi, protože zastávám názor, že jízdu je si třeba užít se vším všudy.Zatím jsem letos najel cca 8 tis. km a nemám výhrady ke spolehlivosti, jízdním vlastnostem ... k ničemu, jsem plně spokojen.Jen ledvinka si ztěžuje na polstrování sedáku spolujezdce, tak ho nechám přepolstrovat.Absolvovali jsem letos dovču skoro 5 tis. km, motorky jsem si skoro nevšiml, jen jsem doléval benzín.
Přes zimu proběhla reinkarnace z Wildstar na Whitestar a do sezony 2010 vyjíždím s novým lakem (white pearl). Dál ještě přijde pár drobných úprav a doplňků, příští zimu možná nějaká airbrush, pokud tedy něco kloudného vymyslím.
8/2010 - přibylo několik "nezbytných" chromovaných "cetek"
kamo,je nadherna a ten opis motorky,co si dal,ako by si my cital z duse
Zravím,
padáky co jsou na fotce se dají sehnat kde? Prosím odkaz.
Děkuji
Jak málo stačí a z šedé myšky je krasavice
No to je prostě nádhera
Ta bílá je pecka
Nejde jinak než za 10b