renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1600 WildStar custom (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rommer85
Vloženo 6.12.2018
Aktualizováno 30.6.2020
Zobrazeno 1 431x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vůbec jsem neuvažoval o něčem podobném, na sezonu 2019 jsem chtěl původně cestovní enduro a porozhlížel se po CRF1000 nebo něčem od KTM... ale jak to tak bývá nakonec jsem dopadl ke všem údivům s velkým Vtwinem v garáži :)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Motorka je velká, těžká. Je to opravdu kus železa. Jediné co je na ní plastové když nepočítám malé bowdeny apod tak je přední štít.. je to poctivý kus železa. Jízda na ní zvláštní, ale je to spíše dáno tím, že jsem na podobném moto předtím nejezdil.. to se podá... :)

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho , kdo touží po pořádné mašině, které není jako dnešní stroje samý plast.. určitě to není moto pro začátečníky a ženy.. je dost těžké, manipulace je dost obtížná.

Doplňky na motorce - KN airbox s Filtrem, Dynojet, Vance Of Hynes Long Shot, opěrka, nosič, přední maska, jiné zadní stupačky, padáky, široká řidítka a vysoké nástavce... je toho spousta, ale tohle je asi to nejdůležitější.

Recenze

Wildstara znám prakticky od dětství. Jako malý kluk si ho pamatuji jak stávala na náměstí u obchoďáku. Motorka patřila kamarádovi mého strýce, který ji jako novou a posledních 10 let ji vlastnil strýc, který na ní nechal udělat současné airbrush. Mašina je přetryskovaná Dynojet kitem, je na ní kompletní výfukových systém vance of hynes Long Shot a kompletní airbox a filtr od KN. Moto má opravdu sílu a ten zvuk je prostě super.. Momentálně nemám najeto skoro nic a protože motorka poslední dva roky stála v garáži tak ji spíš dávám do kupy, seřizuji a dodělávám poslední nedostatky, aby byla na sezonu připravená tak jak se patří.
--- 2019 ---
- oprava palivometru, nakonec po delším hledání jsem se rozhodl využít návodu, který jsem nalezl na jednom polském fóru. Jelikož jsem měl celý palivometr, vč. plováku tak jsem potřeboval jen jezdce, který mě v původní verzi trochu nefungoval. Nakonec jsem koupil palivometr do skutra, rozebral a použil na ND. Palivometr opravený, vše funguje jak má a cena opravy nepřesáhla 70Kč což jistě velmi potěší :)
- vyčistění karburátu, seřízení
- výměna příruby, původní již měla nejlepší léta za sebou
- malé opravy a úpravy a hurá na STK :) , ještě mám v plánu padací rám a prozatím to bude asi všechno.
-- 2019/04 --
- přidány padací rámy, jedná se o pochromovanou silnostěnnou trubku, tak by to mělo něco vydržet, ještě mám v plánu předkopy, abych se mohl pořádně natáhnout :) , jo a opravený palivometr se mi zase rozpadl.. tak nanovo :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaJ74
HonzaJ74 napsal 18.04.19 v 22:43 10b.

Moc pěkný hodne se ti povedla tak hlavně kolama zustat dole.

Tomis69
Tomis69 napsal 06.03.19 v 10:04 9b.

Parádní obluda.Přeju spoustu šťastných kilometrů.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 09.12.18 v 15:12 10b.

Super gratulejšn.

Čadil
Čadil napsal 08.12.18 v 20:52 10b.

paráda

Více komentářů



TOPlist