Wildu jsem koupil v roce 2007.Klasický vzhled.Velmi dobrý zátah spojený s brutálními vibracemi.Velký vzduchem chlazený splehlivý motor OHV,olejová nádržka pod sedlem,spousta chromu,téměř žádné plastové náhražky.Do detailů propracovaný design.
Výška jezdce: 190 cm
Recenze
Při správném seřízení se motor na volnoběh jen převaluje,vibrace hýbou nejen řídítky,ale celým strojem.
Za jízdy,hlavně při nižších otáčkách řidič i spolujezdec cítí sílu motoru v podobě masáží přes stupačky,sedadlo i řídítka.To jsou snad jedniné,ale nepodstatné nectnosti Wildy.
Není to žádná motorka z hračkářství,ale kus poctivého železa,které majitele nezklame.Nezničitelný motor je bez problémů,táhne na pětku v každém kopci a i v kopci je schopen slušné akcelerace.Spojka i řazení funuje jak má a ozubený řemen asi také nemá v ůmyslu se někdy opotřebit.Rám je pevný,pérování skvělé,přední brzda by mohla být o trošinku učinnější. V zatáčkách o sobě poměrně často dávají vědět stupačky,naštěstí jsou uloženy pružně.Olej se mění klasicky po šesti tisících,gumy podle dravosti nebo rozumu řidiče.Chvíli jsem měl namontovánu doplňkovou řídící jednotku zapalování,ta umožnila dosažení vyšších otáček,což jsem nevyužíval.Letos,krátce před prodejem jsem zkusil namontovat kit sání S&S SUPER a přetryskovat karburátor,tím se trochu snížily vibrace a pětku jsem mohl řadit o něco dříve.
Při jízdě s původními výfuky jsem si připadal jako bych seděl na šicím stroji,ale po montáží otevřených Vance & Hines jsem se konečně dobře slyšel,přesněji jsem se slyšel až příliš dobře.Obvykle jsem raději jezdil na konci kolony,abych kamarádům jedoucím za mnou nepřehazoval srdeční rytmus při každém přidání.
je krásná
už se těším až jí tak za měsíc osedlám...
Wilik je seper Ja sem max.spokojen doufam ze budes i Ty jasne plne bodiky
Souhlasím, je to nádhera
přeji pohodu na cestách
dávám 10 bodů
je to ale paráda hmmm...
Nádhera,nádhera a ještě jednou nádhera!Po Wildovi začínám pokukovat,tak sand někdy,no...