Letos přibyl v garáži další mazel.Velká,silná motka s úžasným zátahem.Nechtěl jsem nic malého,ať za chvíli neměním.Doufám,že bude držák jak všude píšou.
První dojmy - Rozhodně samé poctivé železo, žádná plastová hračka. Zvyknul jsem si rychle. Těžiště je hodně nízko, takže se s ní i přes větší hmotnost dá manipulovat. Ze země jde zvednout velice snadno :-) . Vibrace má jako kráva a ženě na zadním sedadle ještě po dojezdu drnčí zuby :-D . Ale krouťák má slušný a táhne a vo to jde.
Recenze
Zkušenosti teprve sbírám,koupil jsem ji v Květnu a najeto mám,nějakých 1300km.Při jízdě špatně drží stopu,zvlášť na těch našich hrozných cestách,bude tam někde vůle v podvozku,nebo v řízení.Bez zvedáku to nemám jak zjistit.Snad to bude jen nějaká maličkost-doufám.Při koupi měla světelnou rampu,laďáky+originály a brašny.Už jsem si na ni přidal plexi,rolku,nápojáky,kryty výfuku,předkopy,mračítka na světla,nové grypy,kůži na páčky s třesněma a teď i nové kožené sedla a kryt zadní osy.Prostě je to paráda.
Na zčátku ledna,jsem se na něm projel do dílny ke známým,na trochu důkladnější prohlídku,výměnu olejů a případnou opravu. Jsem dost napnutý hlavně na to proč tak špatně drží stopu a padá do zatáčky.Nejprve jsem odstrojil plexi a různé blbinky,které by zdržovaly jejich práci.
Už mi budoucí zeťáček sdělil první informace.V řízení byla vůle a to dost velká(naštesti to nic nepoškodilo a misky jsou v pořádku),špice v kolech byly volné což na jízdu muselo mít taky docela velký vliv.Jedna vidle byla malinko prohnutá,ale nebylo to bouračkou,prý to mohlo být způsobené běžným provozem - už je v cajku.Bouraná nebyla a podvozek je v pořádku.Olej už potřeboval vyměnit.Zadní desky už nebyly,šlo to kov na kov.Tak ještě brzdovku vyměnit a i brzdy jsou v cajku. Na další info čekám.
V létě 2013 mě sundal magor s Octávkou, který neví, že při couvání existují zpětná zrcátka. a hodil mě na jiné auto (stojící). Samozřejmě to odneslo plexi, nějaké chromy a taky čerstvě instalované repro. Tak putoval do opravy do firmy Shimad. Chtěl jsem tam udělat jedním vrzem víc úprav. Takže přibyly kromě rychlosundatelného plexi i deflektory, olemování zadního platníku, který se tím zároveň zpevnil. Je to slabina Wildů - praská. Taky zadní plotny pro spolujezdce, fanfáry, vyztužení podpěr brašen, nové přídavné světla včetně na míru dělané rampy - ty původní byly jen na parádu. A hlavně opěrka řidiče - na delší štreky nemá chybu .
V květnu 2013 jsme týden jezdili ve Slovinských Alpách a Wilda zvládal i šotolinu, bláto, brody a zvládl také 3x vjezd do tornáda, které tam bylo v tu dobu - kroupy jsem měl v klíně zarovnané až po nádrž . Raději má ale pěkné cesty a pohodovou jízdu do 130. Fakt poctivý buchar.
Krásná.10b
Pravý motorkář, když svatba, tak i s motorkou - B R A V O
Skvělá motorka, skvělé fotky! Přeji hodně bez problémových kilometrů nejen na motorce.