renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chary
Vloženo 3.3.2008
Aktualizováno 28.12.2021
Zobrazeno 8 802x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 44 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 140 000Kč v r. 2005
Silné stránky

Silné stránky této motorky jsou motor, rám a její vůle, když se sama rozhodne, že si pojede tam, kam vy zrovna nechcete

Slabé stránky

Slabé stránky, no celková váha motorky a její vysoké těžiště, u originálu slabší brzdy a dost slabý nedostačující podvozek, hlavně přední vidlice v už i nenáročném terénu a u karburátorové verze dost chybějící šestý převodový stupeň.
Bez těchto chyb, by to ale nebylo Varadero a tak ho mám rád...

Moje úpravy

Nějaký rok po pořízení jsem mu dodal kompletní odpružení podvozku tužšími, progresivními pružinami Wilbers, otřesový alarm GT 970, namontoval jsem hliníkový ochranný kryt vany motoru (vlastní výroby), doplnil o duralové blastry, turistické plexi, kovové stupačky, zásuvku na 12 volt, vyhřívané rukojetě, zpevňovací hrazdičku na řidítka, nástavce zvýšení řidítek o 5 cm, vyrobil si tenkrát dofukování předních vidlic. Motorku jsem z počátku vybavil nejdříve jedním, pak třemi plastovými kufry Kappa, ty mi ale nevyhovovaly, tak jsem si vyrobil držáky na hliníkové kufry dle jedné předlohy a nechal si udělat dva hliníkové kufry, které mám dodnes. V roce 2009 jsem si udělal vlastní návrh celolaku do trikolory, která se mi vždy moc líbila, kola jsem nechal dát do černého komaxitu, nechal přešít sedlo a jako poslední jsem vyměnil originál řidítka za Renthaly, stavitelné páčky a namontoval teploměr venkovní teploty.
Dnes mám spousty dalších úprav za sebou, jako kompletně upravený podvozek na sebe včetně přepákování v kombinaci Öhlins/Wilbers/WP, kompletně předělané brzdy, (zrušený originální, duální systém brzd CBS) zaměněný za rozdělené pancéřované hadice a brzdové pumpy ze Suzuki GSXR 1000. Nechal jsem si vyrobit laděné výfuky, které jsou stejné jako originální, namontoval jsem DynoJet, dal KN filtr a celkově motor naladil. Je ale stále něco dolaďovat už jen ke svý radosti, nebo lepší funkčnosti.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 8.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Ocelový jeklový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Sevisuji si komplet sám.

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 260-360Km

Sport

Použité destičky SBS
Úpravy motoru DynoJet, KN filtr, IR svíčky, laděné výfuky...
Úpravy podvozku V předešlých letech osazení progresivními pružinami Wilbers a tlumičový olej 15W a výměna zadního tlumiče z modelu 07ABS, který má štelování oleje (odskoku).
Dnes mám úplně nové originální přední vidlice z novějších modelů a na sebe postavený podvozek včetně přepákování a to v kombinaci Öhlins/Wilbers/WP
Úpravy brzd. systému Demontovaný CBS duál system, tudíž rozdělené brzdy na dva okruhy, pancéřové homologované hadice, sportovní destičky, přední brzdovou pumpu ze Suzuki GSX-R 1000.
Použité pneumatiky Michelin Anakee
Continental TKC
Metzeller Tourance
Michelin Anakke 2
Pirelli Scorpion Trail II
a nyní již nekolikátou sadu pneumatik
Michelin Anakee Adventure, na které nedám dopustit.

Obecné

Moje závady Mám najeto 220 000 Km a vážnější závady na cestách byly jen spálené vinutí statoru alternátoru, včetně relé dobíjení, vyhořelé startovací relé, rozpadený spojkový spínač, vysypaná ložiska v kolech (díky vodě z brodění, která se do nich dostala vadnějšími gufery) a jako největší závada byla ta, že, už teda asi před sto lety, po 116 000 kilometrech mi vytekl zadní, původní, originální tlumič v Rumunských horách, na což měl už asi 70sát tisíc kilometrů nárok. Nic ale z těchto závad mi nezkazilo dovolenou, nebo jízdu a vše se dalo na místě provizorně vyřešit, nebo opravit na dojetí až domů. Prostě je to zlato...
Použitý spotřební materiál Tisíce litrů benzínu, oleje, piva a kořalky :-)


TOPlist