Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 140 000Kč v r. 2005 |
Silné stránky této motorky jsou motor, rám a její vůle, když se sama rozhodne, že si pojede tam, kam vy zrovna nechcete
Slabé stránky, no celková váha motorky a její vysoké těžiště, u originálu slabší brzdy a dost slabý nedostačující podvozek, hlavně přední vidlice v už i nenáročném terénu a u karburátorové verze dost chybějící šestý převodový stupeň.
Bez těchto chyb, by to ale nebylo Varadero a tak ho mám rád...
Moje úpravy |
Nějaký rok po pořízení jsem mu dodal kompletní odpružení podvozku tužšími, progresivními pružinami Wilbers, otřesový alarm GT 970, namontoval jsem hliníkový ochranný kryt vany motoru (vlastní výroby), doplnil o duralové blastry, turistické plexi, kovové stupačky, zásuvku na 12 volt, vyhřívané rukojetě, zpevňovací hrazdičku na řidítka, nástavce zvýšení řidítek o 5 cm, vyrobil si tenkrát dofukování předních vidlic. Motorku jsem z počátku vybavil nejdříve jedním, pak třemi plastovými kufry Kappa, ty mi ale nevyhovovaly, tak jsem si vyrobil držáky na hliníkové kufry dle jedné předlohy a nechal si udělat dva hliníkové kufry, které mám dodnes. V roce 2009 jsem si udělal vlastní návrh celolaku do trikolory, která se mi vždy moc líbila, kola jsem nechal dát do černého komaxitu, nechal přešít sedlo a jako poslední jsem vyměnil originál řidítka za Renthaly, stavitelné páčky a namontoval teploměr venkovní teploty. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 8.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový jeklový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Sevisuji si komplet sám. |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 260-360Km |
Sport
Použité destičky | SBS |
---|---|
Úpravy motoru | DynoJet, KN filtr, IR svíčky, laděné výfuky... |
Úpravy podvozku | V předešlých letech osazení progresivními pružinami Wilbers a tlumičový olej 15W a výměna zadního tlumiče z modelu 07ABS, který má štelování oleje (odskoku). Dnes mám úplně nové originální přední vidlice z novějších modelů a na sebe postavený podvozek včetně přepákování a to v kombinaci Öhlins/Wilbers/WP |
Úpravy brzd. systému | Demontovaný CBS duál system, tudíž rozdělené brzdy na dva okruhy, pancéřové homologované hadice, sportovní destičky, přední brzdovou pumpu ze Suzuki GSX-R 1000. |
Použité pneumatiky | Michelin Anakee Continental TKC Metzeller Tourance Michelin Anakke 2 Pirelli Scorpion Trail II a nyní již nekolikátou sadu pneumatik Michelin Anakee Adventure, na které nedám dopustit. |
Obecné
Moje závady | Mám najeto 220 000 Km a vážnější závady na cestách byly jen spálené vinutí statoru alternátoru, včetně relé dobíjení, vyhořelé startovací relé, rozpadený spojkový spínač, vysypaná ložiska v kolech (díky vodě z brodění, která se do nich dostala vadnějšími gufery) a jako největší závada byla ta, že, už teda asi před sto lety, po 116 000 kilometrech mi vytekl zadní, původní, originální tlumič v Rumunských horách, na což měl už asi 70sát tisíc kilometrů nárok. Nic ale z těchto závad mi nezkazilo dovolenou, nebo jízdu a vše se dalo na místě provizorně vyřešit, nebo opravit na dojetí až domů. Prostě je to zlato... |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Tisíce litrů benzínu, oleje, piva a kořalky :-) |