renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenytuning
Vloženo 20.6.2012
Aktualizováno 7.3.2021
Zobrazeno 9 234x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Moje kráska na dlouhé výlety. Doufám, že bude dlouho spolehlivě sloužit.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Plnohodnotnej macek na cestování. Honda padla do ruky skoro hned, jak je jejím zvykem. Štestí narazit na tokovouto koupi v prostředí českých bazarů.

Recenze

Zdravím všechny registrované,

Kawu jsem z finančních důvodů musel prodat a s jednou stopou se na chvíli rozloučit. Mimo pár vyjížděk s půjčeným motem. Vše se ale v dobré obrátilo a já si koupil Varadero jako zaslouženou odměnu.

Když vidím, co se dnes na těch silnicích děje, byl to taky jeden z důvodů volby této motorky. Evokuje spíše k cestování než samotné rychlé jizdě a mě cestování vždycky bralo. Pročetl jsem na netu recenze, kritiky, osobní názarory atd. a volba padla na Varana. Śvagr má také Varana a to samo o sobě je dobrý předpoklad ke společným vyjížďkám. Výhodu to má v možném větším pochopení rodiny a můžeme se společně podržet před manželkama . Ve výběru byla taky všemi opěvovaná Adventure verze od BMW ale tu kdybych chtěl taky v top stavu tak jsem hodně přes 200 a na to prostě nebylo.

K samotné koupi.

Monitoroval jsem trh asi tak půl roku, možná více. Pár kousků se mi zalíbilo ale znáte to. Našla se chybka tady, tam a pak ještě jinde. Nejsem žádnej perfekcionista ale chtěl jsem koupit lepší kousek, asi jako každej.
Nebránil jsem se dovozu z DE a už jsem byl rozhodnut, že se tam otočíme ale naskytla se možnost koupit Varana v Jindřichově Hradci. Po bujarých rodinných oslavách jsme se švagrem a kámošem vyrazily 200 km směr JH. Motka už stála vystavená venku a ta perleťová barva byla nepřehlédnutelná. Je dělaná na zákazku bývalým majitelem, který tak měl nastříkané i auto. Byl zde předpoklad, že byla motorka bouraná a následně přestříkaná, ten se ale nepotvrdil. Kombinace černé metalízy s bílou perletí mě dostala a stále dostává. Na slunci při různých úhlech pohledu je vidět nespočet barev. Tři "vlci" prohlížely dál stav motorky a snažili se najít chyby. Byly jsme ale k mé následné radosti neúspěšní. Bývalý majitel měl plně vyplněnou servisní knížku a poskytl motorce nevídanou péči. S nadsázkou mohu říci, že jsem si odvážel novou motorku s plnou výbavou (33 000 km najeto). Následně jsme projeli mašinu a švagr když se vrátil s
velice blaženým výrazem bylo nám s kámošem jasné, že ji bereme. Nezapomenutelná věta byla "To je vostrej Varan Zdendo, bacha až pojedeš domů". Cesta domů byla pro mě i současně díky vzdálenosti první projížďkou.
Počasí na jedničku a také byla jistota doprovodného vozidla. Jen a jen si zvyknout na tu šířku s těmi kufry. Při tankování na benzince jsem si to neuvědomil a chybělo málo. Tímto ještě jednou děkuji Švagrovi a kámošovi s pomocí při
koupi. Více lidí víc vidí.. Večer jsme to zapili a taky i párkrát nastartovali.

K motorce.

Asi jako každého na začátek překvapí jak je Varan těžká a vysoká motorka. V tomto případě ještě nazvedaná. Na místě ta manévrovatelnost nic moc. Když musíte couvnout maličko do kopce tak se teprve ukáže jakej jste chlapák .
Po zjištění kde zabírá spojka, jak rychlý mají nástup brzdy atd. získávám k motorce důvěru. Když se rozjede tak samotná váha už znát není. Překvapila mne jak jde rychle do zatáčky a jak rychle reaguje na otočení plynu.
Motorka je vybavena zadním štelovatelným tlumičem HyperPro a předek je taky po úpravach. Od majitele ještě zjistuji jak, protože nálepky na předních vidlích nejsou vše. Power Commander od Dynojetu, O2 eliminator, sportovní filtr K&N a laděné výfuky BOS pomohly k lepším výkonům a motorka jde fakt ze spodu pěkně tak nějak sama. EU ji chtěla přidusit. Nemluvě o suprovém soundu v zátahu. Po cvhíli se naučím i manipulovat s plynem při brždění motorem a motorka se odměnuje chrapláním a střílením z výfuku. Ještě jsem se toho nenabažil. Pod sedlem jsem
ale našel tlumivky pro případ hodně dlouhé cesty. Gumy Ok, řetezovka OK, Tak snad jen vyměnit oleje. Přední plexi od MRA motorce přímo sedne a větrný spoiler je velice funkční. Při zvednuté Integrálce není problém jezdit asi do 120.
Zadní světlo je spolu s blinkry předělávané na LED technologii. V zadním světle vnikly dva červené kruhy. Dále padací rámy, blastry Touratech, přizvedlá řidítka SW, hrazdu na řidítkách SW, černobílé přední blinkry, vyhřívané hefty od Crouche,který má snad 20 poloh nastavení.
Na cestování jsme plně vybaveni tím nejlepším co nabízi firma Givi. Topcase Maxia E55 a i boční kufry jsou taktéž lakovány do bílé perletě s kombinací původního plastu a doplňkové zahrádky. Na klíčkách mám jakýsi centrál a už jsem předpokládal,že tam je to dálkové ovládání kufru a tp se i doma potvrdilo. Vím, že na cestování v drsnějších podmínkách to není a pro případ pádu jsem moc rád za přední padáky.

Byly jsme se podívat už v Polsku na Otmuchovských jezerech, V Jetřabicích u Výškova a celkem to dalo za jeden víkend skoro rovnou 1000 při spotřebě 6 litrů. Když mluvíme o spotřebě tak tem palubní PC není moc vychytanej. Je pomalej a neukazuje průměrnou spotřebu ale aktuální. A to ještě s velkou prodlevou.
Údaj kolik km najedu na jeden litr paliva je opravdu zbytečný. Spotřebu počitám klasicky jak jsem zvyklej. Natankuju plnou a uvidím kolik najedu. Jednička je na mě nějaká delší, buď si zvyknu nebo dáme menší pastorek. Vyzkoušeli jsme trochu polňaček, lesů a lehký to zrovna není.
Ta váha je prostě znát, v težším terénu se projeví a je nejlepší dokud to jde stále jet. Zvednutí motorky je fakt dřina = padáky se již osvědčili. Jen mám stále problém s rychlostními stupni. Klasický problém asi vyřeší do budoucnosti ukazatel zařazené rychlosti.

Letošní rok plánujeme Polsko a Lago di Garda. Jak to půjde tak připíšu další osobní dojmy. Dálkám zdar.

PS. Kámoš se mi v neděli vysekal, že ho dodávka neviděla. Jdu koupit ty reflexní popruhy od Nazranu. Existuji na to různé názory ale chci pro prevenci udělat maximum.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 17.07.23 v 12:08 10b.

Jasnačka, je důležité být vidět. Občas jedu s pocitem lovné zvěře. Tvou motorku neznám, ale přeji jen bezva jízdu.

mari.cz
mari.cz napsal 28.08.21 v 20:46 10b.

V bílé jsem ho ještě nikde neviděl a je nádhernej. Tj snad nejkrásnější varianta co jsem kdy na Varanu kdy viděl. Tiše závidím a přeji ti ho.

Asso2
Asso2 napsal 17.12.20 v 20:20 10b.

ottoson.k
ottoson.k napsal 02.11.18 v 13:42 9b.

Pěknej stroj, ještě je pořád na prodej

Luky81
Luky81 napsal 01.11.16 v 16:46 10b.

Více komentářů



TOPlist