PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kanam
Vloženo 9.5.2015
Aktualizováno 7.10.2018
Zobrazeno 2591x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Lehce ovladatelný slon s přiměřenou trochou temperamentu

Více fotografii

První dojmy - První dojmy ani nevím. Ale současné jsou jen pozitivní :-D

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo na motrce hledá pohodu B-)

Doplňky na motorce - Hefty oxford, kufry GIVI 3*, padák grave( ten mi prijde luxusní),plexi MRA, hrazda na řídítka

Recenze

Motorka se mi vždycky líbila. Před ní jsem měl male GS, což byla moc fajn motorka, ale už to prostě chtělo něco většího. Motorku jsem koupil od kamaráda (první majitel) se směšným nájezdem 12.000 km (asi bych nevěřil , že seženu motorku, která po 9. letech bude mít tak málo nalítáno Vlastně to byl i důvod prodeje. Mimo jeden výlet do Francie na motorce prostě nejezdil.)
O motoru tak si myslím, že je to celkem ideal na cestování. Co se týká brzd, tak si nějak nemůžu zvyknout na ten duál... Prostě když když mi na mokré louce při brzdění nohou blokuje přední kolo tak mi to nepříjde OK (verze bez ABS) Ale taky musim říci že na asfaltu to bude asi dobrý pomocník.
Zatím mám najeto jen cca 1500 km, tak třeba po sezoně se rozepíšu víc






20.6.2016
Tak je to tady, za dva roky najeto něco málo přes 10.000 km tak píšu další postřehy.
S motorkou jsem projel dva větší výlety. První byl slovinsko chorvatské pohraničí a druhý kolem české republiky po hranicích. Zbytek nalítán při víkendových výletech v rámci CZ a SK. Motorka má momentálně najeto něco přes 23.000 km a zatím bez jediné závady (ani u předchozího majitele). Jediné co se zatím měnilo byly pryže. Mám tam ANAKEE 2 a zvažuji že vyzkouším řadu 3. Ale rozhodnutý ještě nejsem. Pokud by to četl někdo s osobní zkušeností ve srovnání, tak si rád nechám poradit.
co se týká nově nabytých zkušeností, tak bych řekl že se mi jen potvrdily první dojmy. motorka je klidná, silná, vhodná na cestování. Věc která se mi potvrdila je že sedlo není to pravé ořechové. možná máte jiné zkušenosti ale mně prostě nějak nesedí. Nevím čím to je, možná sklonem, tvarem nebo materiálem, ale nějak to není ono. Anebo je sedlo ok a jen já mám špatný tvar prdele

Mé pocity:
1) motor -bez vážnějších výhrad. Ano není to žádný výkonný suprbajk, ale to od něj asi ani nikdo nečeká. Co by mu prospělo je troška větší pružnosti. Porovnávám třeba s novým litrovým V-stromem 1000. Kde ta dynamika je prostě někde jinde. Ty motry jsou hodně podobné ale přesto je tam prostě poznat rozdíl cca 20. letého vývoje ve prospěch stromka...

2) podvozek -tady je to hodně o pocitu. Já osobně bych uvítal o něco měkčí nastavení. někomu vadí potápění předku při brždění ale já s tím problém nemám. Podle mně se s tím musí počítat a bez problému se s tím dá žít.

3) brzdy -tady bych si uměl představit o něco razantnější nástup brzdného účinku. Dočetl jsem se že to spousta kluků řeší změnou brzdových destiček, ale je to jen za cenu většího opotřebení kotoučů a do toho jít nechci, takže zůstanu u origo NISSIN.

4) Jízda ve dvou -po zkušenosti, kdy jsem ze slovinska vezl kamaráda (váha 130kg, výška 198 cm) až domů, tak nemám co vytknout. Motorka byla v plné polní, já svůj cent taky vážím, a i přes to jsem si řízení ještě docela užil. Celková hmotnost "soupravy" činila cca 550 kg.

5) Jízdní dojmy -motorka je prostě určena na pohodové ježdění a delší cestování. Ovšem neznamená to že se na ní nedá pěkně vyblbnout. Při divočení ale postrádá lehkost. Ona váha je u varana hodně diskutovaná. Většinou je kritizována manévrovatelnost na místě. Já osobně s tím problém nemám. Více tu váhu vnímám v sérii rychlejších zatáček kdy je potřeba motorku jako by více přehazovat z leva do prava.


závěr: nákupu motorka určitě nelituju. Někdy se (asi jako 99% motorkářů) dívámám co bych pořídil nového. A nic konkrétního zatím není. Co vím určitě je že to bude cestovní enduro, že budu chtít aby bylo lehčí, min stejně výkonná a obratnější...

ps takže AFRIKA!!!

11.9.2017

tak zase po nějaké době tady zkusím vypotit pár mouder a poznatků, zejména pro ty co o motorce přemýšlí...
momentálně mám najeto nějakých 27.000 km Vím ostuda... Ale prostě se toho času nějak nedostává. Letos se mi ani nevím jak, podařilo dostat do rukou pár motorek (Ducati multistrada, 1200 GS -LC, V Strom 1000 a Tigr 800 XCx), tak to zkusím srovnat. Co mně překvapilo nejvíc byl motor. ten z toho vyšel celkem se ctí. Jasně v porovnání s těma NOVÝMA motorkama trošku ztrácí dech, ale nebylo to o takový parník jak bych čekal. (Ten motor je min. cca o 20 let konstrukčně starší...) Co pokulhávalo víc byly brzdy. Ty mají podstatně vlažnější nástup a váhá motorky hraji taky proti. Hodně jsem psal o duálním brzdovém systému a až na GSu jsem pochopil, že když se to použije tam kde má -jen na předním kole!!! tak to fakt dává smysl a na to zadní to prostě NEPATŘÍ !!! A teď to co mi přišlo nejmarkantnější. Bylo to porovnání podvozků. Na kvalitním povrchu nemám žádných vážných výhrad, ale na nerovnostech jsou ty nové motorky fakt jinde... Tady musím říct že ti vývojaři nespali, ale pěkně zamakali a posunuli to uplně někam jinam.
Kapitola sama o sobě je potom elektronika, ale o té psát nechci. Jednak asi nejsem ten správný hračička na tyhle věci a za další, coby majitel bych mněl strach co mně čeká až se ty serva a celé ty ESA systémy začnou kazit (tomu že je to na věky fakt nevěřím

jinak díky za přečtení a v komentech mně šetřete...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bond33
Bond33 napsal 23.09.18 v 07:58 10b.

mstitel3
mstitel3 napsal 19.07.18 v 11:15 10b.

Racek.
Racek. napsal 20.09.17 v 21:14 10b.

Černá krasavice , ty chromové padáky jsou taky pěkný , neokoukaný , takže jasně za 10 , už jen pro ten název města

Více komentářů



TOPlist