renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Deauville (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Marv1
Vloženo 2.10.2023
Aktualizováno 15.4.2024
Zobrazeno 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Skvělá cestovní motorka s velmi dobrou ochranou proti větru. Příjemný posez a parádní ovladatelnost.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Když jsem ji poprvé viděl, překvapila mě její velikost. Čekal jsem měnší cesťáček, ale je v celku mohutná a není ani nejlehčí. Což se za jízdy samozřejmě vytratí. Příjemný posez dovolující prosedět na motorce celé hodiny. Že se jedná o bezproblémovou motorku a prověřeným motorem a kardanem jsem měl načtené už několik let před koupí.

Motorku bych doporučil pro - Je to čistokrevný cesťák na dlouhé, ale i na krátké trasy. Na jízdu do práce i na brouzdání po Alpách. Je to držák, jednoduchá konstrukce, jednoduchá technologie. Pokud tohle hledáš, je deauville ta pravá volba.

Doplňky na motorce - Vyšší cestovní plexi s deflektorem, 2x USB zásuvka, nové vyhřívané rukojeti, hluboká víka kufru, tankvak s upínáním na kroužek,

Recenze

Koupil jsem ji jako druhou motorku k mému chopperu, abych si vyzkoušel taky něco jinyho. Vybral jsem si ji ze stejného důvodu jako tenkrát Suzuki Intruder. Je to motorka, která bude jezdit a jezdit a pokud se o ni budete alespon minimálně starat, přežije vás. Karburátory, vodou chlazenej prověřenej motor s řetězovým rozvodem. Kardan...
Jde o rok 2005, poslední rok výroby tohoto modelu, má už 3pístkové přední brzdy, zvětšené zadní kufry s konstrukčně vylepšeným zavírání vík. Kombinované brzdy, při brzdění nožní brzdou brzdí i předek.
Koupil jsem na jaře 2023 s tím, že chci zkusit jiný druh cestování než s chopperem. Tahle motorka mi ukázala, že najet 400km do oběda není problém. Jde pěkně za plynem, spotřebu jsem nepřekročil 5l/100.

Předchozí majitel ji měl 5 let a za tu dobu najel necelé 3tis. km. Už cestou domů jsem zjistil dvě závady. Prolínání oleje na pravém předním tlumiči. To jsem se rozhodl řešit až na konci sezony. A druhá byla trochu komplikovanější. Při rychlejší akceleraci se náporem vzduchu roztočí ventilátor a ten měl v sobě nalepený kamínek z asfaltu. Vrtule o něj škrtala a to bylo slyšet.

9.4.2023 - Při rozebírání moto kvůli šepotu na ventilátoru jsem rovnou koupil vysoké plexi. Původní bylo také vysoké, ale už staré, popraskané a mělo navrtavý štítek.

Při této akci jsem zjistil třetí závadu, únik chladicí kapaliny odněkud z termostatu. Původně jsem myslel, že jde o netěsnost hadice, ale ukázalo se, že šlo o starý o-kroužek. Tedy oprava za pár korun a vše je jak má být.Zároveň jsem prošel a nakonzervoval všechny kontakty a pojistky. Výměnil olej v kardanu. Olej a svíčky měnil předchozí majitel před prodejem.

17.4.2023 - Při jízdě se mi zdálo, jakoby pořád něco šustilo. Sváděl jsem to na ložiska předního kola. Pustil jsem se tedy do výměny ložisek a gufer. Ložiska skutečně vykazovala lehné opotřebení, ale že by dokázala vyprodukovat nějaký zvuk?! To se mi nezdálo a po pročítání různých fór jsem se dozvěděl, že jde o klasický zvuk Deauvilky. Zřejme aerodynamický hluk. Každopádně jsou tam mová ložiska, při té příležitosti jsem promazal bowden tachometru a samotný šnek.

22.9.2023 - Protože jsem ranní ptáče a rád vyjízdím brzy ráno, kdy je ještě chladno, koupil jsem deauvilce vyhřívané rukojeti Oxford a je to naprostá pecka. Další bonus je, že rukojeti jsou tvrdé a neprotáčí se na řídítku oproti původním. Mají i o málo větší průměr, což je super.


8.10.2023 - Výměna motorového oleje a hypoidniho oleje v kardanu. Přišla mi pistole na opravu plastů, tak jsem se pustil i do opravy prasklého podsedadloveho krytu a levé strany masky. Ta bohužel u deauville praská vlivem větru, který se opírá o vysoké plexi. Zde na motorkářích jsem viděl tip na zesílení uši. Podpěru jsem udělal ze silného AL plechu, takže nic moc vzhledovka, ale kdyby to byl slabší 1mm nerez plech, vypadalo by to dobře.



15.10.2023 - Výměna oleje v př.tlumičích a nové simerinky. Udělal jsem si na to ze silonu přípravek na naražení kluzného pouzdra a i gufera do vidlice. Krycí gufero se dá zatlačit rukou. Zpětná montáž všech šroubů dle předepsaných utahovacích momentů.

16.10.2023 - výměna brzdové kapaliny

Deauvilka je skvělá cestovní motorka a neskutečně mě baví. A když na ni jedu, ptám se sám sebe, jaké to je s ještě větší a těžší motorkou, jaké je to polykani dalnicnich km a přesun na jeste větší vzdálenosti? Proto jsem se rozhodl že pokud o ní bude někdo mít zájem, prodám ji a vyzkouším BMW 1100RT. Pokud nebude zájem, v dubnu 2024 koupím pneu a užiju si s ní další sezonu. Najel jsem s ní cca 3000km. Ke dni 7.10.2023 má cca 52 350km.

Žádné prodávání nebude. Deauville je skvělá a jako druhá motorka splňuje vše co chci/potřebuju. K Ježíšku dostala nové pneu a zadní kotouč. Zvýšení řidítek, tankvak a podařila se i koupě větších kufrů dokonce ve stejné barvě.
[

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist