renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rezna27
Vloženo 12.6.2022
Aktualizováno 10.7.2022
Zobrazeno 1 377x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přece jen už starší holčička, začínáme spolu druhou sezónu a já si nemám na co stěžovat.

Motorka koupena od pivrsmoto (Chrudim IV) - Perfektní, naprostá spokojenost.

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - První dojem? Tyjo, ta je dlouhá, těžkopádná - to bude náročný ji vodit - opak je ale pravdou, kam se podíváte, tam ochotně jde.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, umí jak vozit dálky, tak klopit zatáčky.

Doplňky na motorce - Homologovaný výfuk BOS, lámací páčky, kufry GIVI..

Recenze

Můj první popis, tak se budu snažit.

Ve svých sedmadvaceti jsem se rozhodl, že už mám (snad) tolik rozumu, abych si pořídil řidičák, který mi v průkazce ještě chyběl - skupina A.
Motorky se mi opravdu zamlouvaly odmala, ale když už jsem si po maturitě říkal, že by to šlo, přišlo tolik věcí do kterých bylo potřeba pustit peníze a čas, že se to neuskutečnilo.
Párkrát jsem zkusil motokros a taky před dovršením plnoletosti i pár jízd za holkama na půjčeném Banditovi 600 co jsme měli v garáži (promiň ségra).
Naštěstí jsem ho i sebe vždy nepozorovaně vrátil do garáže a pak se prodal.
¨
Vloni z jara při plné covidové salvě jsem podal přihlášku do autoškoly - protože tlak okolí a kamarádů co lítali na mašinách až za polární kruh mě dostal.

Shodou okolností jsem se v tu dobu bavil s kolegou z práce, který dělá na brigádě v servisu - do toho si sám staví motorky a povídám mu, že až zas něco přitáhnou, ať na mě myslí. Výběr jsem nechal čistě na něm - jediná podmínka byla, že kdybych s tím náhodou plácnul, ať mě to tolik nemrzí, tím jsem myslel třeba do 140tis. protože jsem počítal s tím, že musím zainvestovat ještě do hadrů a přileb a přítelkyně mi lehce naznačila celkový rozpočet.

Jednou mi takhle přišla zpráva a v ní stálo "Teď jsme přivezli krásnou VFR, vem prachy a přijeď si pro ni"



A tam začal náš příběh.
O VFR toho bylo napsáno už mraky, takže kdo zná - ten ví.
Motorka sedla na první dobrou - jak design (mám radši kapoty), tak motor, který se opravdu hodný, byť je to V4 bez jakýchkoliv elektro pomocníčků.

Ozubená kola kvičí, výfuk umí opravdu zahrozit.
Jelikož byla po prvním majiteli, který ji přímo v Hondě v Mnichově v roce 1999 koupil, byla ultra-super originální stav, což jsem lehce pozměnil - výfuk na ni šel snad ještě ten den po příjezdu z prodejny.

Jízda super i ve dvou, trochu jsme laborovali s tím, že já i přítelkyně jsme do hubení a sedlo dost dlouhé, takže to budeme ještě řešit přešitím sedla, aby na mě nesklouzávala.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RickVFR
RickVFR napsal 14.06.22 v 19:14 10b.

Super volba motorky. VFR je naozaj veľmi vydarený stroj s jedinečným motorom! V4 podľa mňa najlepšie riešení v motocyklovom priemysle. Nech ti robí samú radosť a prajem veľa šťastných kilometrov v sedle. hodnotím za 10b

Více komentářů



TOPlist