Dokonalý odklon od japonské technologie
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Vlastně na to člověk sedne a diví se... První Italka... Nečekané...
Recenze
Tedy 56t za prodej vtec není opět žádná hitparáda pokud chce člověk jezdit a neví na čem. Zvlášť po skoro 10 letech na kapotovaných motorkách. Pohled do inzerce nebyl ze začátku příliš lichotivý na výběr v blízkém okolí, ale jeli jsme jednou do Jesenice a v té době tam byla pobočka jednoho bazaru tak jsme zapluli dovnitř . Samozřejmě první pohled byl opět na kapoty. Několik posledních let se mi líbil ST1050 a jeden ač modrý (neoblíbená barva) tam byl . Posez a vše okolo hodně podobný stylu vfr . Další varianta z pročtených recenzí majitelů CB1000R docela zklamání, divně se na tom sedělo, minimalistický display , zvláštní ...
Pak se z druhé strany prodejny ozvalo...co tahle?
Vlastně mě nikdy nenapadlo se zaměřit na styl naked , ale design Shiver byl tak akorát ,barevně výborný ,vše při ruce, výška sedla , ergonomie na mou výšku . Plus jsem si mohl zakroužit na parkovišti .
Rozhodoval jsem se asi 14 dni a nakonec padla volba na jiny kus z inzerce , o rok novější , necelých 15t tacho, serviska. Rozhodnuto. Nákupní cena 150t
Co šlo hned dolů pneu , Z6 za zenitem . Jinak bez dalších změn .
Na co jsem si musel zvyknout, byl styl řízení , výhoda moderních motorek je, že se člověk nemusí úplně snažit. Docela samo to padá do zatáček, první ABS v životě taky pecka, zvlášť na mokru a 3 jízdní režimy...na ten relativně nejostřejší sport jsem přešel až po cca měsíci, než jsem si zažil dvouvál. Přeci jen , sametovost 4 válu je trochu jinde.
Ač jsem vždy dokupoval doplňky , tady nebylo víceméně až na drobnosti potřeba. Zvuk i z origo koncovek výborný , zavazadla vyřešil válec přes sedlo spolujezdce nebo batoh. Dokoupené zvýšené plexi sundáno za měsíc , nevypadá tak hezky a při mé výšce šel vítr stejně na hrudník . A do 170km/h nebylo potřeba vůbec zalehnout na nádrž .
Vyhřívané rukojeti v kombinaci s tím, jak to topí pod sedlem a s blastry z AliExpress dostačující.
Co se týká spotřeby , dojezd na nádrž do rezervy cca 180-90 km plus na rezervu max 40-50 km rozumnou rychlostí.
Průměrná spotřeba výlet Slovensko 4.2
Celkově spokojenost ...co se ovšem nesmí udělat je, přelézt na cca 1000 km na street triple R . Což dle mého laického pohledu je o třídu výš v zábavě. Tzn Shiver v 39t km kompletní velký servis v ABmoto Lahovice. Když tak občas čtu témata o Shiver byla to klika na dobrý kus. I v skoro 40t km pouze 2 podložky mimo limit ostatní v normě .
Prodáno za 120t
Pěkná mašina!