renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Peza54
Vloženo 26.1.2021
Aktualizováno 26.1.2021
Zobrazeno 3 852x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to Honda, vidlicový čtyřválec s Vtec, motocykl, který se mi vždy líbil jak pro jízdu solo, tak pro 2. Navíc už není v nabídce a byl by hřích jej nemít v garáži.

Více fotografii

Motorka koupena od 1.majitele

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - První dojem: respekt k výkonu a i vyšší hmotnosti, který se po rozjetí po pár metrech rozplynul. Příjemný náběh výkonu, hladký chod motoru, solidní zvuk výfuku (laďák netřeba), pohodlný posez na velkém sedle za širokými řidítky. A síla zátahu a zvuku nad 6.500ot/min mě jen utvrdily ve skvělém výběru motorky.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému, kdo má rád pohodlnou a pohodovou jízdu s občasným svižným poježděním po okreskách, ale i na ježdění jen tak pro radost. S tímto motorem to jde skvěle nejen po blízkém okolí, ale i po vlastech nejen Českých. To, že jich moc nejezdí je nedoceněním jejích schopností a možností a možná i pořizovací cena je jedním z hlavních důvodů.

Doplňky na motorce - Od původního majitele je namontován ochranný rám, ne nosič mlhovek co nabízí Honda a kryty rukojetí. Já si nechal domontovat hlavní stojan (pro mazání řetězu nepostradatelný) a plánuju montáž horního kufru. Zvažuji i boční kufry, o těch ještě nejsem pevně přesvědčen.

Recenze

Hondu Crossrunner jsem okukoval dlouho, líbila se mi tvarem, fascinoval mě motor a hlavně měla doplnit prostor pro jízdu ve dvou, zejména výkonem a svým prostorným sedlem pro manželku (ta prostorná není), ale pohodlí při delší jízdě je příjemný bonus, který jsem u své Yamahy XT660R postrádal. Na svoje ježdění kolem komína mám ještě Hondu CRF 450L a tajně jsem doufal, že 3 motorky v garáži (místo tam je) u svého spoluinvestora obhájím. Neobhájil. A tak s těžkým srdcem musela Yamaha změnit majitele. Naštěstí je to kamarád a tak loučení bylo snažší. Vzpomínám na Yamahu jen v dobrém, bylo s ní pěkné svezení, ale pro dva jsou lepší stroje. Potvrdila to vzápětí i Liduška, když jsme se spolu byli projet, musím s ní opravdu souhlasit.
Hondu Crossrunner r.v. 2017 jsem objevil někdy v létě 2020 na Motorkářích. Byla v nádherné červené barvě, najeto 15 tis. km, po mírném faceliftu za necelé čtvrt mega. Chodíval jsem se na ni dost často dívat a doufal, že mě nikdo nepředběhne. Sbíral jsem odvahu jak to říct doma, že by nebylo špatné vyplnit volné místo v garáži. Pak přišlo první snížení ceny a já se začínal loučit. Zkrátka, Honda přežila i druhé snížení ceny a já našel odvahu oznámit své rozhodnutí a nakonec po obětování Yamahy Liduška souhlasila. Pak už následovaly samé příjemné organizační záležitosti s koupí a 9.10.2020 jsme se synem autem (Honda Civic 7g) vyrazili na Kladno, kam jsme dojeli na minutu přesně. Po obvyklých formalitách a rozloučení s panem majitelem jsem nasedl na Hondu a přes Mělník směr Mladá Boleslav a Nymburk se vydali k domovu.Jízda předčila mé očekávání, moc jsem si ji vychutnával, počasí nám přálo, nebylo co řešit. Domů jsem dorazil za tmy, ale spokojen. Liduška se na Hondu už taky těšila.
Honda je velmi příjemná a nezáludná motorka, motor má hladký kultivovaný chod. Lehce se vytáčí a má velmi slušný zátah. Velmi dobře brzdí, v běžných situacích stačí přední brzda. Podvozek je velmi pohodlný, přes průměrné zdvihy pérování sbírá nerovnosti s grácií, je to kočár. Uvítal bych vepředu 19 palcové kolo, jako to má současná Honda CB500X, cítil bych se bezpečněji. Díky širokým řidítkům se velmi dobře vede, překlápí se lehce do zatáček a spolujezdec vzadu prakticky není poznat. Tvrdost zadního pérování si lze jednoduše nastavit kolečkem na levé straně. Úložný prostor pod sedadlem spolujezdce je jen na nářadí a lékárničku, není to skůtr. Po dovezení jsem Hondu objednal na servis, kde jsem nechal vyměnit olej Motul300V 10W40, přezout pneumatiky, které měly po 15 tis.km své odslouženo a namontovat hlavní stojan originál Honda.
Závady jsem žádné nezaregistroval.
Tato Honda je výborná na běžné ježdění jak po okreskách tak po dálnicích, ale i po městě a její vyšší hmotnost 242kg je poznat jen při manipulaci na místě. Do terénu určitě ne, ale polňačku či lesní cestu zvládne v pohodě. Překážkou jsou "malé kola", pneumatiky a hmotnost. Velmi vhodný motocykl na delší cestování i ve dvou, ježdění po Československu s ním bude hračka. Velice rád s ní jezdí i náš syn a když se občas spolu jedeme projet, já na CRF on na Crossu, tak když dojde čas na střídání, velice nerad mi přenechává řidítka. A někdy vůbec ne.
Jsem velice rád, že ji mám doma a už se těším na příjemnější počasí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka22
Jirka22 napsal 30.01.21 v 22:30 10b.

Super stroj.

Tomas72
Tomas72 napsal 30.01.21 v 22:01 10b.

Honda jede!
Mám ji bílou a potvrzuji - je to dobrá volba. Nemám zkušenost s ničím, co by mělo větší kola, tak bych asi nepodepsal to, že by Crossrunner potřeboval větší - za mě spokojenost s tím, co má.

TomRo
TomRo napsal 30.01.21 v 11:32 10b.

Měl jsem ji a kdybych ji nemusel kvůli bejvalce dát pryč, mám asi dodnes.
Tak ať Ti dělá jen radost. A hlavně kolama dolu

Šmod
Šmod napsal 30.01.21 v 08:04

Fešanda!

Wolw
Wolw napsal 29.01.21 v 10:38 10b.

Hezkej stroj. Menší brácha Crosstoureru. Sám jsem o Runneru chvilku přemýšlel. Ale fakt jen chvilku.
Dal jsem přednost Toureru už jen kvůli kardanu a většímu výkonu. Ale obě Hondy jsou parádně udělaný.
Hodně pohodových kilometrů a kolama dolů

Více komentářů



TOPlist