PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tomas72
Vloženo 4.9.2019
Aktualizováno 5.9.2019
Zobrazeno 1320x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Krok dobrým směrem: Deauville - CBF - Crossrunner

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: Přišla nabídka od prodejce a bylo rozhodnuto.

První dojmy - Je těžší, ale obratná. Překvapivě nemá sedlo tak vysoko, jak jsem čekal. Hrubší motor ve spodní polovině otáček. Velmi lehké řízení. Plastový kryt středu řídítek připomíná skůtr :)

Motorku bych doporučil pro - Cestování na menší vzdálenosti (tedy nikoliv expedice), objíždění naší krásné země a blízkého okolí.

Doplňky na motorce - Padací rámy v základní výbavě, 3 kufry Givi, blastry.

Recenze

Moje první motorka byla Honda NTV 700 Deauville. Po roce jsem přesedlal na Hondu CBF 600 S a poměrně záhy mi bylo jasné, že další motorka bude cestovní víc než silniční. Zkušenosti s prodejcem byly natolik pozitivní, že jsem neváhal využít jeho služeb znovu - a během týdne jsem měl nabídku na Honda VFR B00 X Crossrunner, dokonce se třemi kufry.

Hned během první cesty mne překvapila lehkost, s jakou se Crossrunner vede. Předchozí CBF měla znatelně tužší řízení a podstatně víc držela stopu - skoro jsem se nebál dát za jízdy ruce z řídítek. Crossrunner (a nevím, jestli jen ten můj nebo je to obecná vlastnost) je neposeda - s nadsázkou mohu říct, že na silnici tancuje jak kůzle.

Štítek je vyšší, krytí lepší, ale ještě by to chtělo o kousek - zvažuji deflektor.

Čemu opravdu nerozumím, je dělený motor (resp. výkon) - do cca 6,5 tis. otáček jede "jako dvouválec", pak nastupují další dva válce. Než jsem Crossrunnera koupil, četl jsem v řadě recenzí, jaký je to skok, kopanec, raketa … i prodejce mne upozorňoval, abych kolem tohoto pásma otáček byl opatrný, než si zvyknu. Zkusil jsem, není to nic hrozného - žádný drastický přechod nevnímám. Když vytočím trojku, je tam 100km/h raz dva, na čtyřku i 150 - ale kde se takhle dá jezdit? Na šestku jsem se dostal přes 170 na dálnici, ale to už chtělo zalehnout. Při běžném ježdění si bohatě vystačím s otáčkami do 6 tis. (na šestku pohodlně 120 km/h). Zatím jsem tedy neobjevil, k čemu mi horní pásmo otáček může být dobré :(

Pokud někdo označuje Crossrunnera za enduro nebo univerzál, pak si neumím představit, že bych jel do terénu. Podle mého jde o silniční cestovní motorku. Posez je vzpřímený a pohodlný.

V recenzích jsem také narazil na "skrytější neutrál" - to mohu potvrdit. Přechody z jedničky na dvojku a zpátky jsou snazší než u CBF, kde mi neutrál občas zůstal viset. Na Crossrunnerovi se to stává také, ale o poznání méně.

Je škoda, že nemá ve výbavě hlavní stojan - zrovna vymýšlím, jak mazat řetěz, abych se u toho zbytečně nenadřel :)

Leckdo si všiml prohozených tlačítek na levé ruce (blinkry vs klakson) - mně to vyhovuje, logicky je blinkr níž a sahám na něj jako na první. Také jsem četl mnoho o kvalitě podvozku - že vyžehlí kdejakou nerovnost - to opět potvrzuji, na rozbitých silnicích je to znát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sfv
sfv napsal 09.09.19 v 17:41 10b.

Centrální stojany za super cenu pan JH tel 734859750 .
Ano oproti cbfkám 600 ,1000 je lepší řazení. Do terénu a na mokrou trávu je moc těžký.Jinak není skoro co vytknout.

napsal 07.09.19 v 09:42 9b.

Nice one.THanks for sharing https://mypascoconnect.us/

TF88
TF88 napsal 05.09.19 v 08:40 10b.

Více komentářů



TOPlist