renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AlwaysSecond
Vloženo 8.4.2022
Aktualizováno 28.3.2023
Zobrazeno 2 236x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda VFR 800 X Crossrunner je mou motorkou na delší cesty po silnici a jsem z ní nadšený

Motorka koupena od FIRMA:HausMoto (Ledeč nad Sázavou) - Velmi příjemný klientský přístup. Výborné služby, pán mi poradil s výběrem, testovací jízda. Cekově velmi příjemný nákup.

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: Nulový výběr nových motorek, a ty jeté mne nějak \"nepřesvědčily\".

První dojmy - Motorku jsem koupil ve velmi pěkném stavu s nalítanými jen 10.000 km (ověřeno) a byla "jako nová". Je velmi dobře ovladatelná a vůbec bych netušil, že váží 238 kg. Jsem velmi příjemně překvapen jejím jízdním projevem. Zrychlení, ovladatelnost, pohodlí, ergonomie ... vše zatím velmi pozitivní. Jsem nadšen

Motorku bych doporučil pro - Tuto motorku jsem si koupil na delší cestování s kamarády, abych si netloukl prdel na cruiseru, když mi ujíždí na cestovních endurech. A musím přiznat, že jsem z ní nadšený. Viděl bych ji pro začátečníka nebo mírně pokročilého (díky dobré ovladatelnosti a toleranci k chybám). Ale zároveň si myslím, že si na ní užijí i pokročilí uživatelé.

Doplňky na motorce - Zvětšené plexi Puig - super, hodně pomohlo.
Nosiče Givi - k hornímu nemožno dokupit boční. Sere to dost
Kufr Shad - nic převratného, ale spokojenost.
... nejsem přítelem tuningu "tisíce a jedné pičoviny" takže se budu snažit tam nic nedávat.

Recenze

Jízda
Jezdí se na ní velmi příjemně. Výkon je nečekaně vysoký. Nemá ráda otáčky do cca 2000-2800 otáček, ale od 3000 už vše v pohodě a nad 5000 super. Jsem jezdec který se jen zřídka dotkne hranice 8000ot, takže tam a výše nemohu soudit. Celkově s jízdním projevem naprostá spokojenost.

Motor
Na motoru bude nějaký "šotek", místo volnoběhu 1200ot točí cca 2000ot a táhne jako kráva, ale mám pocit, že takto to nebude z výroby. Asi tam předchůdce dělal nějaký chip-tuning ... nebo power booster. Prostě to nejede jako série. A servisy Honda, jak jsem se na to začal ptát, tak hned dali ruce pryč. Takže něco tam není úplně "košer". Ale na výkon si rozhodně stěžovat nemohu

Brzdy
Přední brzdy plynulé, výkon dostatečný, necukají, ... naprostá spokojenost. Zadní moc nevyužívám. Takže nemohu soudit.

Podvozek
Příjemný, bez jediné výtky. I cesty přes 400km jsou příjemné. Kopírování nerovností je citelné, takže má člověk jistotu gripu, ale není zase příliš znatelné, aby kazilo radost z jízdy.

Ovladatelnost
SUPER. Je to sympatický stroj, dobře se ovládá, naprostá spokojenost.

Spolujezdec
Jezdím single

Úložné prostory
Tady je dost zakopaný pes. Byl na tom držák GIVI s velkým kufrem, který na tom vypadal strašně. Tak jsem si chtěl dokoupit boční držáky ... jenže Givi už je nedělá. Ani Shad. Ani Kappa. Ani SW moto. Takže najdednou zjistíte, že je docela slušný problém vůbec něco slušného na to zboku přidělat. Tankvaků a zadních kufrů sice plná prdel ... ale na boky problém. Jedině číňan nebo samo-domo držáky :(

Spotřeba
Tady je u daného kusu trablík: vypadá to, že někdo si ji vyladil buďto power-boosterem, nebo chiptuningem a jede to jako kráva ... ale taky to žere jako kráva :( Pravděpodobně jsou na tom ostatní kusy v továrním provedení jinak, takže bych zde nerad zkresloval dojem z této velmi zajímavé motorky. (Ale ta moje má v techničáku 4,2 myslím ... ale v reálu se horko těžko tlačím pod 6,9 :( a to s lehkou rukou na plynu. Takže je tam nějaký šotek.)

Servis
Zatím mám se servisem jedinou zkušenost: nikdo se k tomu nemá. Jakmile jsem zjistil, že to nějak žere a jede "nad míru", tak autorizovaní se začali vymlouvat, že neumí stáhnout mapy vstřikování, a že to ani nejde udělat, a že musím jinam ... a prostě plná huba keců a že by pomohli/prohlídli ... ani prd. Toť zatím jediná zkušenost se servisy Honda: naprd.

Poruchy
Pokud ten zvýšený výkon a spotřeba nejsou poruchou ... tak zatím vůbec nic jiného.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vasko969
Vasko969 napsal 11.04.22 v 21:16 10b.

Super recenzia,paradny stroj.Nech Ti robí len radost. Prajem najazdenych mnoho tisíc vzrušujících km...

JenyYamaha
JenyYamaha napsal 11.04.22 v 10:49 10b.

super, přeji spoustu km bez nehody

marin35
marin35 napsal 08.04.22 v 13:29 10b.

Super volba, měl jsem jí hlavně kvůli tomu Vtec časování motoru, spotřebu má ta tvoje fakt velkou. Nějak ale nechápu, proč chtěl někdo upravovat výkon tohoto motoru a je to fakt reaktor už z výroby. Vždyť to je jeden z nejlepších motorů co kdy Honda vypustila už od klasického VFR. Jinak mám je obě na profilu, tak mrkni, některé doplňky nejsou úplně mimo mísu.A rám mimo asfalt pomůže. I když tahle motorka vždy bude hlavně na asfalt, tak si ji užij a hodně šťastných kilometrů přeji

Honda_2021
Honda_2021 napsal 08.04.22 v 12:38 10b.

Krásná motorka, tak si jí užívej

Více komentářů



TOPlist