PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník M_a_c_e_k
Vloženo 6.8.2016
Aktualizováno 24.4.2018
Zobrazeno 7 499x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


..nyní už mužu řict, že Runner plni ma očekavani, dokonce překvapuje, mam přes 17 tisic teďkom a jezdim velmi vysmátý..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Liberec (Františkov-Liberec X - ..fajny přistup, ochota, naprostá spokojenost, odjižděl jsem hepy..

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: ..po dlouhem rozhodování přišla jasna sprava, že chcu jezdit vic jako "runner" než "tourer".. prostě sem začal vic blbnout než cestovat.. a taky sleva nových Runnerů kvůli spřísnění normy evropske unie z E3 na E4 mi pomohla v rozhodování..

První dojmy - ..po NC je znát výkon navíc, rychlejší reakce na pravou ruku a klidnější nevrtivý provoz.. a rychlejší pohyb.. oproti NC je těžiště víc vpředu, motorka lépe sedí a v zatáčkách je velmi poslušná.. září 2017 ..čim vic si dovolím na Runnerovi, tím víc mám strach jezdit na NC..

Motorku bych doporučil pro - ..tahle otázka je zavádějící a vlastně zbytečná.. je to motorka už s určitým výkonem a pro páprdy je nebezpečná nebo nevyužijou potenciál.. pro divočáky už je zas málo.. je někde mezi radostí ze sportovní jízdy a možností cestování bez bolavých zad a v pohodlí.. záleží jakým směrem tu mašinu majitel povede.. jestli do enduro stylu nebo sportovně-cestovního.. ;)

Doplňky na motorce - ..jak jsem zjistil spousta doplňků je úplně na hovno, byl jsem zblblý eště z eNCéčka.. plego, stojan, blastry, blatníček.. fšecko pryč.. akorat laďák je fajn, držáky konstrukcí bočních kufrů od Givi mě zklamaly.. ne že by byly špatné, ale pravý držák mi i bez zatížení kufrem a samotným držákem kufru lupnul a kajsik sem ho ztratil.. během vyjížďky.. to nasere..abych si to příště eště přivázal.. prostě prasknul šroub.. a to stál přes pět litrů.. doufám že mi ho Italové dodají jako náhradní díl.. ;o)
..momentálně beru jako nejužitečnější doplněk k motorce padací rám, kvalitní kožené oblečení, helmu a slidery.. ;o)

Recenze

..Runner mi sedi velmi.. pod prdelí drží velmi, pohodlny je v obou sedadlech, zadni kufr jsem přidal provizorně na držák od kamaráda z VFR 1200 a sedi i když jde dost do výšky, ale to ocenila žena, že se ji lepe sedi a opěrka netlačí do beder, ale ma ji mezi lopatkama..
zatim moc záporů nevidím, snad že plexi budu kupovat zvýšené, bo mam moc much v papuli.. ale i tak to neni tak hrozne.. display i na nejvyšší úroveň podsviceni by mohl byt vic kontrastní při běžné úrovni světla okolo, ale kupříkladu při přímem slunečním světle do displeje je viditelnost naprosto užasna.. řek bych čim vic do něj slunko pere, tim lip jde vše vidět..
..teď jsem namontoval hlavni stojan od SW Motech a byla to brnkačka, na to jak mě v servise a prodejně strašili co budu muset všecko z motorky sundat a kolik zaříkadel budu muset zpivat..
.. předni přídavny blatniček už je taky nainstalovanyi a 12V zasuvku plus napajeni GPS bude potřeba brzy spáchat..
..spotřeba kupodivu i při tahání za plyn a občasne ostřejší jízdě nepřekročila 5,5 l/100km.. dokonce po 300km vyjižďce do Jeseniku do kopců a zase svižnějším tempem jsem dojel dom a počitač vyhodnotil spotřebu na 5,1l.. toš kurde asi vitr v zadech.. co dal uvidime, eště si to všecko seda a je to lepši a lepši..

6.9.2017
..k dnešnímu dni mám nalítáno 15tisíc, motorku jsem si dost osahal a zkusil jit až na limity.. plego jsem na jaře dal zase nízké, bo sem začal víc lítat zatáčky.. a vlastně mi to víc vyhovuje.. blastry jsem tež sundal.. na začátku září jsem sejmul i hlavní stojan.. při klopení mi dřel o zem a občas mě i rozhodil a šoupnul zadním kolem.. jak jsem zjistil, padací rám při brždění tlačil na přídavný přední blatníček a tak jsem ho kolem skoro rozpůlil.. teď je zkrácený napolovic a je vcelku klid.. řáděním v zatáčkách jsem trochu víc zrušil stupačky.. a to jsem ještě přenastavoval odpružení přední i zadek ať motka nejde tak dolů.. co dál.. s motorkou jsem nadále moc spokojený, když přesednu dnes na NC a přesedávám vlastně denně kvůli práce, tak mám najednou na NC strach.. horší pružení, eleminace nerovností, víc bojuju s řídítkama a najednou mi vadí neplynulost zatáčení oproti runnerovi ;)
úplně jiné vyvážení motorky a chování vyplývající z jiného těžiště a váhy..
..k dnešnímu dni se držím za bradu a říkám si, že příští rok NC prodám, Runnera posunu tam co je dnes NC a na uvolněné místo divočící motorky budu přes zimu uvažovat, hledat a šetřit na výkonnější mašinu s profilem břicha víc do V ;o)
..spotřebu jsem vypozoroval cestovací s občasným zablbnutím i s kuframa a válcem na Duklu a zpět na průměr 4,7l/100km a naprázdno divočící třeba na Sedlo a zpět 5,7-6l/100km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MorfeusCZ11
MorfeusCZ11 napsal 02.03.24 v 22:08 10b.

Hikafima
Hikafima napsal 06.05.20 v 16:25 10b.

Počtení i fotky parádní

Animals21
Animals21 napsal 11.10.18 v 10:04 10b.

Hodně dobrý fotky

M_a_c_e_k
M_a_c_e_k napsal 31.10.17 v 22:37

..čao.. na tvou otázku jak to po našich cestach žehlí, tak za sebe musím říct, že výlet okolo 500km není problém, dojedeš unavený tak jako tak.. ;)
zatím jsem dal na zátah a to ještě po zatáčkách, horách, okreskách cca 650km.. unavený fyzicky, ale psychicky jak po viagře.. ;)
..jsem spokojený, sice jsem začal na runnerovi divočit, ale i cestovat s kuframa jde hezky.. a i divočit s kuframa jde.. základ jsou dobré gumy.. sedlo je pohodlné.. a asi nejsem rozmazleny ani..
..a hlavně záda nebolí..

mendosk
mendosk napsal 31.10.17 v 21:17 10b.

Pozerám že si vefero pekne užívaš, valíš na tom ako na nahaci už dlhsi čas po V4 pokukujem , len som nenašiel testovacku na zvezenie. Posed mi vyhovuje viac ako na klasickom VFR tak by som sa runnerovi nebránil. Mám pár otázok ,
Celodenné výlety po našich " skvelých" cestách ako zvládaš? Rolety na cestách to vyzehli alebo to odskakuje? Ď

Více komentářů



TOPlist