renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800X Crossrunner (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LesaPáán
Vloženo 15.12.2021
Aktualizováno 13.8.2023
Zobrazeno 3 528x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlná, rychlá, neokoukaná a prostě skvělá.

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: důvod neuveden

První dojmy - No...přesedlal jsem z NC700 se 48 poníkama na stroj se 106 koníkama, Už první zatáhnutí za heft byl zážitek a když se pak probudil VTEC začala ta pravá zábava. Má to kouzlo, emoce a vše co k tomu patří!

Motorku bych doporučil pro - Zkušenější jezdce, kteří chtějí cestovat a zároveň tu motorku vzít pod krkem a užít si trochu adrenalinu.

Doplňky na motorce - - Padací rám
- Hlavní stojan

Recenze

Ani nevim jak začít. Dlouhé roky jsme chtěl Crosstourera a na konec jak už bylo psáno jinde mi došlo, že chci být víc runner než tourer a nemohl jsem udělat lépe. Je to naprosto dokonalé spojení sportovní a cestovní jízdy. Prostě "supersport" na chůdách a přesně to jsem hledal. Motorku jsem kupoval letos a najezdil jsem s ní asi 4000 km.

Budu to brát postupně
1) Pohodlí
Sedlo krásně velké a to i pro spolujezdce, Vcelku pohodlné, ale jako na každé motorce s origo sedlem se po čase prosedí a začne bolet prdel. Za mě je to o něco lepší než na předešlém NC, ale i na něm jsem byl schopný ujet i 600km denně. Člověk si zvykne (Prostě modrá ústřice). Stupačky jsou umístěny do sportovnější polohy, ale nic přehnaného, aby to ovlivnilo pohodlí. Posez vzpřímený, takže člověk nepřenáší váhu na ruce. Jsem se svými 192cm naprosto spokojený.

2)Motor
Srdce motorky a hlavní důvod proč jsem do motorky šel a proč bych jí doporučil i ostatním. Je to roky ověřený motor a držák na hromadu kilometrů. Hlavně kolik potkáte V4 ve sportovně cestovních motorkách? Krom nové multistrády nikde. Všechno řaďáky, nebo V2. Hlavní kouzlo je VTEC. Asi není potřeba moc popisovat, ale zkrátka mezi 6-7k otáčkami přepne motor z tupé vačky na ostrou vačku. Motorku to nakopne, změní zvuk a začne hnát kupředu až do omezovače. Někde jsem četl, že přechod není poznat. Já ho teda poznal! Jasně nesroluje to pod vámi silnici, ale znát to je a vykouzlí to neuvěřitelnej rohlík od ucha k uchu. Za mě je TOP pružnost motoru, kdy to vystřelí i z vyššího kvaltu než by tam v daných otáčkách musel být, prostě V4! Zvuk je i bez laďáku super.
Co se týče rychlosti, tak jsem z toho vydřel na tachometru necelých 230, ale je to Honda a ta si ráda vymýšlí. Většinou je reálná rychlost o cca 10 km/h nižší.

Co se týče jízdy ve dvou, tak mi přišlo, že motorka moc nerozlišuje, zda tam člověk sedí sám, nebo s někým. Prostě tomu dáte napít a ono to letí. Takže v tomhle ohledu taky spokojenost.

Motor je dravec a taky se rád napapá. Asi to není nejhroší, ale pro mě nezvyk z NCčka, které pomalu jako 1.9 TDI při šetrné jízdě palivo vyrábí.

3)Ovladatelnost
Široký řidítka, nastvitelnej podvozek...asi není potřeba dlouhosáhle popisovat, že motorka je s ovladatelností na 1*. Pokud to budu srovnávat s NC, tak je to jiný svět. Motorka toho hodně dovolí a odpustí. Krásně padá do zatáček a vodí se úplně nádherně. Motorka váží 242 kg a člověk to pocítí jen když to tahá z garáže. Jedno rýpnutí si neodpustím. Za tu cenu by tam mohla být upside-down vidle po vzoru Crosstourera.

Terén jsem nezkoušel a ani to nemám v plánu. A ani nepředpokládám, že by si tohle někdo koupil, aby tomu dával na prdel někde v horách. Je to klasický SUV na dvou kolech. Tohle chce hltat kiláky na asfaltu.

4)Výbava
Motorka má už v základu vyhřívaný hefty a to je opravdu skvělá věc, kterou člověk na začátku, nebo konci sezony rád využije. Pak kontrola trakce, kterou může člověk vypnout a standard ABS.

Vzhled se mi hodnotit nijak nechce, protože já z toho mám erekci, proto jsem si to koupil, ale je to čistě subjektivní věc, kterou musí člověk posoudit sám. Letmo uložený kolo, krásná kyvka...To prostě chceš laskat.

V garáži mi asi nějaký pátek zůstane, jelikož furt někde skrytě doufám, že vyleze Crossrunner s litrovym V4 motorem. Politika Hondy je teď, ale bohužel hozená jinak. Až se vytěží skvělej motor z Afriky, tak se možná dočkáme. Jinak fotek moc nemám, dal jsem přednost ježdění před focením, ale příští rok to doženu!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
5157
5157 napsal 19.12.21 v 10:32

Pěkná motorka. taky jsem nad ní přemýšlel a nakonec zvítězil crosstourer. Jinak v-tec jede stále na 4 ventily, mění se pouze zdvih ventilů. Do 6k otáček jede motor na tupou vačku a po překročení těchto otáček se sepne solenoidní ventil který čepem zablokuje vahadlo a mačkají se oba sací ventily jedním "vajíčkem" na vačce které má ostřejší profil.

Zbyna72
Zbyna72 napsal 18.12.21 v 12:41 10b.

já jí sice ted prodávám, ale nemůžu říct na ní nic špatného. ještě mi stojí v garáži. A do terénu se s ní bát nemusíš, zvládne toho opravdu hodně.

sandoš
sandoš napsal 17.12.21 v 18:05 10b.

pěkná

JardaBar
JardaBar napsal 15.12.21 v 20:32 10b.

pěkná, ale spotřeba bude asi jinde oproti NC

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 15.12.21 v 13:19 10b.

super

Více komentářů



TOPlist