renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník svahilec
Vloženo 30.10.2020
Aktualizováno 6.11.2020
Zobrazeno 2 305x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Další motocykl do garáže, co umí cestovat i pobavit.

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - Intuitivní, nezákeřná, pohodlná, výkonná.

Recenze

Už dlouho jsem pokukoval po cestovních motorkách, ale tak nějak jsem se bránil, že to se stávající flotilou mám pokrytý. Jenže vždycky přišly nějaké prekérky a chtěl jsem něco modernějšího s dobrou dostupností sevisu a služeb po Evropě. Výběr je poměrně široký a tak jsem multikriteriální analýzou vybral tuhle. Parametry výběru byly hlavně výkon, váha, jejich poměr, dále možnost pohodlného cestování ve dvou. Vzhledově se mi musí líbit, protože jsem si ji koupil, ale šlo spíš o funkčnost. Servisní intervaly a spolehlivost jsem tolik neřešil, věřil jsem značce a záleží na zacházení, ostatní opravíš. No a sešlo se, že byly prostředky na zajetou se slušnou výbavou od prvního majitele. Takže jsem měl okamžitě vyšší plexi, gelové vyhřívané sedlo, padáky, Al kryt motoru a hlavně hliníkové kufry (3X30l). Motorka po servisu, nová řetězovka, vyměnil jsem jen destičky, gumy a mohl vyrazit do světa. Pro sichr jsem nechal udělat servis a výměnu kapalin.

Baví mě krouťák při každé zařazené rychlosti, motorka jen sympaticky nadzvedává předek. Motor si nechá říct i v nižších otáčkách a slušně se sbírá od 2500 ot./min. a ochotně se nechá vytáčet. Není nutné točit do maxima, ve dvou s náloží pro razantnější jízdu, či k předjetí v omezeném prostoru klíďo i bez nějakých výraznějších vibrací, ale jinak spíš ten motor "šetřím". Vůbec vibrace nejsou pro mě téma, mám je rád a jsem zvyklý na daleko výraznější. Hladký charakter ostatně pro mě není nikterak důležitý. Dynamika tohodle mastodonta mi nebrání se k motorce chovat jak k superbiku, podvozek to zvládá.

Nastavení podvozku lze na řidítkách, což jsem dosud nepoznal. Na všech ostatních motorkách nastavuji šroubováním, tady je to v meníčku. Tlumiče mají několik předvoleb podle zatížení a komfortu. Volba většího zatížení podle mého ovlivňuje i další chování celé dynamiky. Hlavně nemusím moc laborovat a stačí vyzkoušet různé kombinace na různých površích při různých situacích a víš, co naklikat, pokud chceš jet pohodu, nebo se ti splaší kladiva, ať sám, nebo ve dvou. Tohle je fakt smart. Nastavit lze i palivové mapy, ale krom rain tam nevidím zásadní rozdíl mezi street a sport, street je malinko jemnější na odezvu.

Absolvoval jsem cestu po Evropě po růzvých cestách a jsem zatím spokojenej s tím, co ta motorka nabízí. Přehazování z vinglu do vinglu na svoji váhu zvládá dobře, až jsem překvapen, co je s ní možné, ale chce to s rozmyslem. Ostatní majitelé ji celkem dost chválí pro univerzálnost, ale terénní motorka to není a označení enduro je přehnané.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
abbany
abbany napsal 06.11.20 v 07:34 10b.

svahilec
svahilec napsal 06.11.20 v 00:17

Všechny kufry jsou Nomada.

SemtexCBR
SemtexCBR napsal 05.11.20 v 11:02 10b.

Moc hezká mašina Na mě ta šedá byla málo oranžová akorát, vzal jsem si tu svítivější ale to je každého volba. Od koho je top case?

Jardik7
Jardik7 napsal 03.11.20 v 10:00 10b.

Pěkný kousek Hodně podobnou Kačenu jsem pořizoval letos na jaře a zatím max. spokojenost. Přeji hodně spokojených km v sedle

jirizelva
jirizelva napsal 02.11.20 v 10:19

Mezi Street a Sport mám pocitově o dvacet koní víc, přestože obě mapy mají 150 koní.
I na rozbitých polních cestách je velmi dobrá a velmi rychlá. Extrémní terén nejezdím, jezdím dost ve dvou, proto jsem volil eSko.

Více komentářů



TOPlist