Je to kus železa a prostě klasika, která má obrovský charakter. Brutální krouťák, ale přitom je to hodná holka. Láska na první pohled...Po prvním svezení mohu zhodnotit, že se jedná o úžasnou milenku.
Výška jezdce: 191 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: větší,vzhled,stříkačka
První dojmy - Sůza mi hned padla do rukou. Na mou výšku je to ideální stroj. Hned jsem věděl, že spolu vydržíme dlouhou dobu. Silný, Kultivovaný a hlavně pohodlný nádherný stroj.
Motorku bych doporučil pro - Je velká,silná a těžka. Každý si musí zvážit sám na co má. Spíše doporučuji již pro "vyblbnuté" jedince.
Doplňky na motorce - Padáky, Pancéřky Lucas vpředu/vzadu, Řidítka LSL, Maska v barvě motky, Zadní blatník.
Recenze
Už jako malého kluka mě motorky táhly. První zkušenost byla asi v 8 letech s jednorychlostní babetou, poté občasná vyjížďka na starém skůtru od Hondy a pak to přišlo. Ve 13 letech jsem začal sedlat rudého draka (fichtl 21) Od 17 let jawa 350-639.
Poté Hornet 600F. Svezl jsem se na spoustě mašin.
No a po dlouhé pauze s k Vám vracím. Nějakou dobu jsem se rozmýšlel co to bude, že to bude klasika bylo hned jasné, to dá rozum. Naprosto mě uchvátil vzhled a motor této skvělé mašiny, která působí robustním dojmem. Mám jí krátce a moc jsme spolu zatím nenajeli. Mášu jsem si dovezl z Říše po prvním majiteli. Tak snad bude sloužit, jak se patří. Zkušenosti doplním hned, jak něco najedu.
Tak přidám nějaké to info po najetí cca 2000km.
V první řadě musím napsat, že to co jsem od GSXa očekával, jsem také dostal a to opravdu vrchovatě...Dost mě překvapilo, jak na svou váhu a mohutnost padá do zatáček. Pokud si to chci opravdu užít, tak jí tam musím trochu popostrčit, ale to je na tom to krásné.
Brzdy jsou dostatečné. Bohužel nemůžu porovnat s původním stavem (koupil jsem již s pancéřkami.)
GSX jsem pořídil s maskou, kterou jsem chtěl ihned sundat, ale nakonec jsem si to rozmyslel a dobře jsem udělal. Když pominu vzhled, tak se jedná o praktickou věc, kdy není problém jet cestovních 170-180 km/h aniž bych při tom nějak trpěl.
Za zmínku také stojí zrcátka (origo) jsou super, je v nich krásně vidět a netřepou se, nebo jak to nazvat...
Podvozek je téměř plně dostačující, a nemá se za co stydět, na to co je to za stroj.
Motor: Chtěl jsem klidnou sílu na poklidné projížďky,kochačku s občasným zatáhnutím za heft... Hehe, no, taky se občas pokochám Akcelerace je opravdu mocná a dosti návyková a moc,moc si jí užívám a nemůžu se jí nabažit.
Motor je neuvěřitelně pružný. Dvojka 160? není problém, na pětku 60 a chci jet? není problém, zatáhnu a jedu. A to vše se skvělou spotřebou. Byla to opravdu výborná volba.
Nahodou plexi vypada fajn ,ten kdo má , neprohloupi
Dlouho jsem nechápal, proč by někdo místo mojí 750 kupoval 1200, nebo snad 1400. Po jízdě ve dvou to chápu. Super volba. Plexi sice žádná paráda, bez něj vypadá stroj o hodně líp, ale praktičnost si myslím, že bude velká. Mě to při 160 z motorky skoro odfoukne, takže se vyhýbám dálnicím, helmu mám jak padák, tady se musí sedět jako v obýváku.
Moc pěkná ? dávám deset ?
Pěkné strojek