renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Luocas
Vloženo 18.2.2020
Aktualizováno 27.6.2020
Zobrazeno 1 496x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to kus železa a prostě klasika, která má obrovský charakter. Brutální krouťák, ale přitom je to hodná holka. Láska na první pohled...Po prvním svezení mohu zhodnotit, že se jedná o úžasnou milenku.

Více fotografii

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: větší,vzhled,stříkačka

První dojmy - Sůza mi hned padla do rukou. Na mou výšku je to ideální stroj. Hned jsem věděl, že spolu vydržíme dlouhou dobu. Silný, Kultivovaný a hlavně pohodlný nádherný stroj.

Motorku bych doporučil pro - Je velká,silná a těžka. Každý si musí zvážit sám na co má. Spíše doporučuji již pro "vyblbnuté" jedince.

Doplňky na motorce - Padáky, Pancéřky Lucas vpředu/vzadu, Řidítka LSL, Maska v barvě motky, Zadní blatník.

Recenze

Už jako malého kluka mě motorky táhly. První zkušenost byla asi v 8 letech s jednorychlostní babetou, poté občasná vyjížďka na starém skůtru od Hondy a pak to přišlo. Ve 13 letech jsem začal sedlat rudého draka (fichtl 21) Od 17 let jawa 350-639.
Poté Hornet 600F. Svezl jsem se na spoustě mašin.
No a po dlouhé pauze s k Vám vracím. Nějakou dobu jsem se rozmýšlel co to bude, že to bude klasika bylo hned jasné, to dá rozum. Naprosto mě uchvátil vzhled a motor této skvělé mašiny, která působí robustním dojmem. Mám jí krátce a moc jsme spolu zatím nenajeli. Mášu jsem si dovezl z Říše po prvním majiteli. Tak snad bude sloužit, jak se patří. Zkušenosti doplním hned, jak něco najedu.

Tak přidám nějaké to info po najetí cca 2000km.
V první řadě musím napsat, že to co jsem od GSXa očekával, jsem také dostal a to opravdu vrchovatě...Dost mě překvapilo, jak na svou váhu a mohutnost padá do zatáček. Pokud si to chci opravdu užít, tak jí tam musím trochu popostrčit, ale to je na tom to krásné.
Brzdy jsou dostatečné. Bohužel nemůžu porovnat s původním stavem (koupil jsem již s pancéřkami.)
GSX jsem pořídil s maskou, kterou jsem chtěl ihned sundat, ale nakonec jsem si to rozmyslel a dobře jsem udělal. Když pominu vzhled, tak se jedná o praktickou věc, kdy není problém jet cestovních 170-180 km/h aniž bych při tom nějak trpěl.
Za zmínku také stojí zrcátka (origo) jsou super, je v nich krásně vidět a netřepou se, nebo jak to nazvat...
Podvozek je téměř plně dostačující, a nemá se za co stydět, na to co je to za stroj.

Motor: Chtěl jsem klidnou sílu na poklidné projížďky,kochačku s občasným zatáhnutím za heft... Hehe, no, taky se občas pokochám Akcelerace je opravdu mocná a dosti návyková a moc,moc si jí užívám a nemůžu se jí nabažit.
Motor je neuvěřitelně pružný. Dvojka 160? není problém, na pětku 60 a chci jet? není problém, zatáhnu a jedu. A to vše se skvělou spotřebou. Byla to opravdu výborná volba.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JELDASA
JELDASA napsal 13.03.23 v 20:03

Nahodou plexi vypada fajn ,ten kdo má , neprohloupi

Houhou
Houhou napsal 25.02.21 v 11:01 10b.

Dlouho jsem nechápal, proč by někdo místo mojí 750 kupoval 1200, nebo snad 1400. Po jízdě ve dvou to chápu. Super volba. Plexi sice žádná paráda, bez něj vypadá stroj o hodně líp, ale praktičnost si myslím, že bude velká. Mě to při 160 z motorky skoro odfoukne, takže se vyhýbám dálnicím, helmu mám jak padák, tady se musí sedět jako v obýváku.

Moty1
Moty1 napsal 22.05.20 v 11:16 10b.

Moc pěkná ? dávám deset ?

vwlasta
vwlasta napsal 27.04.20 v 11:15 10b.

Pěkné strojek

Gallia
Gallia napsal 05.03.20 v 05:02 10b.

Více komentářů



TOPlist