PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Norge 1200 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kulasec
Vloženo 15.10.2019
Aktualizováno 20.6.2020
Zobrazeno 1 129x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


La cicciona (čti čičóna) - tlusťoška, S pohotovostní hmotností ke tří stům kilogramů (a s plnými kufry i přes), je to holka s krásnými křivkami, ale zvedat ji nechcete..Je to spíš komfortní, ale pořád charismatická turistka než baletka. Volba srdcem i ro

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Sport 1200: Vlastně nejžhavější kandidát,. ale nebyly kousky s výbavou nebo stavem jaký jsem chtěl (ABS, centrální stojan a bez úprav)...)
Moto Guzzi Griso 1100: Krásný Griso, ale už nejsem ochoten trpět pro parádu. Pro moje ruce, nohy i pro batůžek obtížně použitelné.

První dojmy - Co napsat - tohle je polykač kilometrů - prvních 300 km od prodejce domů a byl jsem čerstvý jako bych jich najel 50. Perfektní ochrana před větrem díky přebohaté kapotáži od přilby až po kotníky. Vibrace tu stále jsou, zvuk je kouzelný, takový rozzlobenější než na 750. Sílu má jak lokomotiva, než se člověk naděje je tam 160 a na palubě klid a pohoda. V rychlých zatáčkách parádně stabilní. Řadí se velmi hladce, rychlosti tam padají jako po másle. Spojka je sice hydraulicky ovládaná a přesto stále chlapská. Brzdy citlivější než na jednokotoučové malé Brevě. do zatáček to ale na rozdíl od ní chce méně, holt je tam 60 kg navíc...

Motorku bych doporučil pro - Pro ty kteří hledají současně zábavný i praktický motocykl klasické konstrukce. Pro ty kteří očekávají od motocyklu více praktičnosti než pózy Rozhodně bych nedoporučil pro začátečníka - přece jen je to kus železa a efektivní kapotáž filtruje dojem z rychlosti...

Doplňky na motorce - Zvýšení řidítek,USB zásuvka vepředu a Gipro ukazatel zařazené rychlosti. Zvýšené přepolstrované sedlo + snížené stupačky, turistické plexi Skidmarx. Jinak je to nejvyšší výbava GTL, takže vše nutné na motorce je. Uvidíme :)













Recenze

Přesedal jsem z malé Brevy po 3 sezonách (21tis km). Guzzi mne chytla u srdce a tak nic jiného nepřipadalo v úvahu. Chtěl jsme Sportku, jo chtěl. Ale nenašel jsem co jsem chtěl. A taky nejvíc s motocyklem trávím čas na dlouhých cestách a dovolených s batůžkem a na to je stavěný, Cicciona je ale holka pro všechno - je možné se s ní jet vybláznit na hodinu, nebo se v jejím sedle dají trávit tisíce kilometrů. Je připravená pro dva + zavazadla už z výroby. Kvůli způsobu parkování v garáži potřebuji, aby stroj měl centrální stojan - pak je možné jej přirazit ke zdi v garáži a chtěl jsem ABS. Splňuje vše co jsem vyžadoval a přitom je stále zábavná.
Při běhu na volnoběh na místě se to celé klepe jak má. Motor je ověřený dvouventil, moc se mi líbí se mi jeho charakteristika. Okolo 3-4 tisíc je klidný, pohodový. Nad 4 začnou dít věci a zvuk je naštvanější. Tohle je tovární homologovaný výfuk?! Nevidím nejmenší důvod řešit laďák. Když zavřu plyn za jízdy si pěkně pobafává do výfuku.
Řazení je super, rychlosti tam padají krásně, ale jednička chce někdy dvojí pokus. Konečně mám šestikvalt! Aleluja, aleluja...
Spojka nepřekvapila, ano pojíždění v koloně není pro slečny. Bonusem jsou ale originál stavitelné páčky.
Šasi je stabilní, vysoké rychlosti se na něm nijak neprojevují a nerovnosti příjemně žehlí - jako ve vlaku. Toto je pro mne velký pokrok proti malé nervozní Brevičce. Protože má pouze tovární centrální pružinu, měl jsem strach z škrtání centrálním stojanem v zatáčkách, ale zatím jsem ji asi dostatečně nezatížil, aby se to projevilo.
Překvapení je pod sedlem: je zde místo na lékárničku, nářadí + antipich včetně bombiček, zámek na kotouč i nepromok! Velmi kvituji.
Sedadlo mám zvýšené (+2cm) a rošířené (+1cm) měkkou pěnou. Ale originální také nebylo nejhorší. Zadní originální kufr má bohatě polstrovanou rozměrnou opěrku, ale mizerný tvar pokud se týká prostoru uvnitř - sotva se sem vejde jedna přilba! Elegance měla přednost před funkčností. Tohle je teda zklamání. Používám místo něho Shad 45, kam se vejdou dvě integrály v pohodě. Boční kufry mají zajímavý způsob uchycení. Zdaleka nejsou tak robustní jako moje bývalé Hepco Becker, ale účel snad splní.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
skopuzzi
skopuzzi napsal 23.08.20 v 17:42 10b.

Zdar,
pěkně napsaný, vnímám to stejně, podle mě nedoceněná motorka, u které když člověk vychytá ten správnej poměr tuhosti a schopnosti žehlit, tak je to na CZ silnice naprostá bomba! Nejde jen o žehlení, ale právě to jak se s ní dá jet svižně a bez zaváhání v zatáčkách. Tak ať slouží!

Jenda1319
Jenda1319 napsal 01.08.20 v 23:32 10b.

opravdu moc pěkná kozička;)!!!

Codo
Codo napsal 01.08.20 v 09:55

No ja měl ještě vloni u CBčka právě problémy s klouzajícím baťůžkem, sedlo jsem nechal upravit vložením tzv. podpičníku, trochu se to zlepšilo, ale pořád to nebylo ono. Takže to beru prizmatem vlastní zkušenosti a vizuální podobnosti s tvým sedlem Pokud jsem se však zmýlil, tím líp. Momentální absence baťůžku není až takový neštěstí, není všem dnům konec a nikdy nevíš, co tě čeká za rohem Já zas vyřešil klouzající baťůžek výměnou motorky a je to. Není to moc levná metoda, ale zato funkční

Kulasec
Kulasec napsal 31.07.20 v 11:46

Codo:
když se podíváš na fotky sedla po úpravě tak to má baťůžek nyní o hodně příjemnější a neklouže nikam. Ale momentálně stejně žádný nemám.

Codo
Codo napsal 31.07.20 v 11:42 8b.

Pěkná, pěkná, pěknááá... Je pro baťůžek to vypadá na hodně skloněný sedlo dopředu. Takže vozit jen nějakou lehkou kočénku s pěknýma trojkama

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist