PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Norge 1200 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kuzmič
Vloženo 9.11.2015
Aktualizováno 17.12.2017
Zobrazeno 4084x
HODNOCENÍ PROFILU OD 57 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka, která si hodně věcí dělá tak trochu po svém...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6 - Férové jednání, ochota, naprostá spokojenost.

První dojmy - Uff, hlavně s tím nepraštit, je těžká, suchá spojka, zabírá trochu jinak, vibrace, hlavně pomalu... S těma kuframa je to široké jak fábie... Jednička ne a ne zařadit, ááá ona už tam je, žádná rána, divné... jedem, nechci motor na rozjezd vytáčet, málem chcípne,třese se, ale jede, dvojka, rána jak kladivem do plechové bedny s hřebíky, plyn do poloviny a jedééém... od 3 000 otáček se dá otevřít plný plyn a motorka s rachotem vyráží medvědí silou kupředu...

Motorku bych doporučil pro - Pro koho by motorka byla...? Pro individualisty, zkušené jezdce, kteří už vědí... Určitě ne pro začátečníky... Edit: Jestli někdo vybírá mezi Hondou, Yamahou, Suzuki, Kawasaki, BMW a MOTO guzzi, tak bych mu MOTO guzzi nedoporučil... Protože MOTO guzzi musíš chtít, musíš ji milovat takovou, jaká je...!!! Nenapadá mě motorka se kterou by se dala srovnat...

Doplňky na motorce - Moto je zatím v naprosto originálním stavu, ale brzy přibude zadní kufr
Edit:
Tak zadní kufr s nosičem instalován, pak držák na Garmina a vyměněna zadní pružina za progresivní YSS













Recenze

Je krásná...
Kamarád nemotorkář, když ji viděl, vyletělo mu z huby: "Giulietta"
Ano, propracování detailů, kapotáže, krásné ručičkové budíky červeně prosvícené, přehledné...
Sedlo má tvrdší polstrování, než u mojí bývalé motorky, ale vydržel jsem na něm přes 400 km dlouhou cestu z Prahy domů bez známek únavy.
Impozantní motor, "STARÝ" dvouventil, třese se jak drahý pes, tím, že má podélně uloženou klikovku, vibrace na volnoběh způsobují otáčení řídítek kolem osy řízení, takže jakoby mává řídítkama, to je sranda, pane kolego...
Vrknutí plynem způsobí, že se mi celá motorka přitulí k pravé noze, dělá to i BMW, ale MOTO GUZZI to umí líp...
Jsem zvyklý si při podřazování dávat jakože"meziplyn" tak za jízdy přii podřazení se motorka taky pohne, ale při zrychlování v zatáčkách je naprosto stabilní, všimnul jsem si, že podvozek moc nemá rád pomalé zatáčky a docela se zavírá řízení, ale jak začnu motorce nakládat a zrychlovat, začíná čím dál tím líp fungovat...
Co se týče motoru, nemá rád úplně pomalé popojíždění třeba v koloně, myslím, že vstřikování je naladěno dobře, ale bude to vlastnost takového motoru! Při lehkém přidání plynu prostě cukne a při zavření má docela solidní brzdný účinek... Možná to časem vychytám.. Jinak se dá na nižší kvalt brblat i od 2 500 otáček, s tím, že když se otočí plynem, motor zabere, zatřese s celou motorkou a vyrazí, od 3 000 už tahá plynule a od asi 4 500 zabere jako lesácký kůň a je mu jedno, jestli jedeš sám, nebo jste dva a naloženi... chce rozpárat asfalt, a utočit kardan... Má silný spodek a mocný střed otáček, ve špičce nedosahuje ani stovky koní, přesto je to naprosto dostačující, ale tam se dostanu málokdy, fascinuje mě ten točivý moment, nejvyužitelnější spektrum otáček je osazeno nádherným točivým momentem nadlitrového dvouválce...
Výfuk je ale úplně divný... jak mohla tahle věc dostat homologaci...? Zvuk je naprosto návykový, skvělý, na volnoběh jen lehké dunění, které s otevíráním plynu nabírá na intenzitě až když ten rachot zavřeš, zakončí akci výstřelem do výfuku...!!! Paráda...
Brzdy vepředu dva plovoucí kotouče s 4pístovými třmeny Brembo, standardně vybavené pancéřovými hadičkami, brzdí silně, dávkování brzdného účinku je příkladné..! ABS jsem vyzkoušel už 2x na zadní brzdě, protože ji sešlapávám při dobržďování a dvakrát mě už páčka nakopala do boty...
Moje spolujezdkyně si na nic nestěžovala, snad jen na absenci zadního kufru, o nějž byla zvyklá se opřít...
Delším cestám tak nic nebrání, objem bočních kufrů je značný, ale teče do nich, soudruzi z itálie nedořešili místo, kde se zavírá kufr, tam se vytvoří kaluž vody, která postupně proteče dovnitř... zkusím to vyřešit měkčím gumovým těsněním...
Nádrž je plastová, tudíž odpadá magnetický tankvak, zato pod sedlem je místa "habakuk"
Příští rok doplním zkušenosti, neboť zatím jen tohle...
Studený asfalt nedovoluje dalšího testování, jen zatím běžné ježdění kolem komína...
Jako celek bych tuhle motorku označil, jako motorku pro individualisty, nebude se líbit každému, ani každého neosloví, ale pro mne je "The best"...!!!
Přesně taková, jakou jsem čekal..!!!

Edit:
Tak jsem s ní něco najel...
Jak já tu motorku miluju...!
Seřizování ventilů je jak na V3S-ce...
Z nízkých otáček (asi od 2500 do 3500) se sbírá vlažně, po překročení 4 000 otáček se motor rozzlobí a začne ten správný dusot...
Něco přes 7 000 ot. je špička, ale tam už to nemá smysl vytáčet, je to starý dvouventil...
Popojíždění okolo volnoběhu motor nemá rád, je to hrozná cukatura...
Takové to zhoupnutí motorky do strany při meziplynu už vůbec nevnímám ...
Že je to vibrátor, tak na tom trvám...
Sežrala mi už třetí zadní gumu...
Mám docela ubroušený centrální stojan, škrtal v levých zatáčkách, po výměně zadní pružiny je to se škrtáním o 90% lepší...
Jinak jen oleje, filtry, destičky..
Spotřeba byla nejmenší 4,6 při využívání otáček kolem 4 000
Při přidržení pod krkem se nestydí vzít k 8,5, ale to je údaj, který ukazuje display...
Jinak, každé nastartování, každá jízda, každé otočení heftem je zážitkem...!!!














Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomm65
Tomm65 napsal 15.03.19 000 18:54

Ahoj. Přečetl jsem tvoje info ke Guzzině a výstižněji ji snad ani popsat nejde. Motor si žije tak nějak svým životem, řazení je od "ono to tam ještě není" po " zlomená větev", suchá spojka chrastí a při studeném motoru máš pocit, že se rozpadne. Ale to k těmto úžasným motorům od Moto Guzzi prostě patří. A pocit, když stojíš a jen tak přidáš plyn a mašina sebou hodí do strany podle taktu válců žádná jiná neumí. Je to taková italská milenka, která ti dá nejvíc, když na ni nejsi moc hodný. Ať ti to jezdí.

Karlossboss
Karlossboss napsal 13.01.19 000 18:02 10b.

dobrej parník na dlouhé cesty

Lucia
Lucia napsal 07.01.19 000 15:40

Ty mi mluvíš z duše moc hezky jsi ji popsal ! Tak ať vám to spolu ještě dlouho vydrží

Více komentářů



TOPlist