PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hanzhu
Vloženo 6.8.2018
Aktualizováno 12.2.2019
Zobrazeno 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ideální vstupenka do velkých strojů.

Více fotografii

Motorka koupena od Všudezdejší (Rakovník I)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050: Vyšší pořízovací cena, spolujezdec hrozně vysoko.

První dojmy - Vzhledem k přestupu z menší CBF 600 nadšení ze zátahu motoru. . .

Motorku bych doporučil pro - Ideál pro první zkušenost s velkým silným strojem. Je težší při manipulaci na místě ale pohodlná i ve dvou v plné polní.

Doplňky na motorce - Originál boční a horní kufry. Rozšíření kapotáže. Plexi sklo MRA Vario touring. Givi QuickLock tankvak.

Recenze

Koukla jsem po větším stroji po svojí CBF 600 hlavně kvůli delším cestám. Neměl jsem k ní zasádní výčitky jen jsem hledal něco o stupeň dál a vzhledem k rozpočtu a nadšení z předchozích Hond padla volba opět na CBF ale s litrovým motorem. První dojmy byly výborné. Větší kapotáž vyřešila nedostatky ochrany před větrem a vodou na nohy protože je oproti menší 600 výrazně širší a i když ne uplně dostatečně přikryje nohy. Hrozně příjemně mně překvapil motor který má opravdu silný zátah ve velkém rozmězí otáček. Když jsem teď pokukoval po nástupci měl jsem veliký problém najít stejný WOW efekt u jiného stroje jako byl u tohoto 4válce. Moto jsem hledal hlavně pro možnost delšího cestování což na CBF je velmi přijemné. Originál sedačka a úhel nohou mi celkově vyhovovali jen řídítka by to sneslo širší ale nechtěl jsem zkoušet měnit za jiné a tak nějak jsem si na ně zvyknul. Trošku problém je tvrdší podvozek. Přece jen je to silniční motorka ale i tak při byly horší silnice hodně cítit a jízda nebyla příliš pohodlá a hlavně přední kolo pak bylo hodně nervozní a odskakovalo. Na moto jsem doplnil cestovní sklo Vario od MRA a originál rozšíření kapotáže od Hondy. Tyto dvě věci zásadně změnili nápor větru na řidiče a s výškou okolo 180cm jsem pohodlně mohl jezdit otevřenou helmu až do 130/140 kmh.

Od začátku jsem na motorce řešil že kmitají řidítka když je pustím. Postupně se to zhoršovalo tak jsem různě testoval vyvážení kola tlumiče jiná přední guma závaží do řidítek a nakonec se ukázalo že vše je od zadního originál kufru s plavoucí plotnou. Když jsem ho sundal tak vše zmizelo.

Celkový dojem z motorky po dvou sezonách a cca 15 000 km nepřekonatelný. Velmi jsem se si na zvyknul a chování motorky hlavně ve vyšších otáčkách mně pořád bavil při každé cestě. Trošku jsme spolu trpěli naložení protrpěli Rumunsko kde cesty kolikrát nebyly uplně příznivé pro silniční stroje ale i přes to všechno jsem z motorky pořád nadšený a s těžkým srdcem jsem jí prodával ale přišel čas na nějaké to cenduro.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist