renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SimiCZ
Vloženo 5.7.2018
Aktualizováno 7.9.2019
Zobrazeno 1 123x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Divočák mezi cestovnimi endury, Italský kladivo !!

Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV)

První dojmy - Pro mne (185cm) ideálně vysoká, Skvěle se ovládá, Nádherný zátah.

Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro zkušenější motorkáře a cestovalele.

Doplňky na motorce - Topcase Givi, originál boční kufry, ukazatel dobíjení, padací rám, přídavné mlhové a denní světlomety, držák telefonu, usb zásuvka, LED žárovky.

Recenze

S motorkou jsem zatím absolvoval pouze cestu z Pardubic do Č. Budějovic ale nemohu říct,
Že bych se na ní cítil špatně, přesedlal jsem ze stejné značky Aprilia Pegaso 650 z roku 98 a je tam znát
hlavně velký výkon, větší rozměry a hmotnost mi nijak nevadí, ovládá se velmi dobře.
Za sebe a pár km mohu říci :
Skvělý stroj !!

Doplňuji informace o své moto.
S Capoušem jsem již od nákupu najezdil cca 5000km a mám pár informací k tomuto modelu.
Po nákupu (vzhledem k tomu, že má již najeto přes 60tis) jsem musel provézt několik základních oprav, čištění sání, výměny podtlakových hadiček, svíčky, cívky a hlavně ucpaný palivový filtr a vyčištění nádrže (předchozí majitel zřejmě tankoval nějaký humus)
Motorku jsem přezul na Michelin Anakee 3 (mám s nimi již velmi dobrou zkušenost z předchozí motorky) životnost, jízdní vlastnosti jsou skvělé.
Motorka má na své kilometry poměrně dobrý podvozek, i na českých poměrně nekvalitních silnicích II a III třídy podvozek funguje skvěle, přesto že přední tlumiče jsou nenastavitelné a zadní centrální má nastavitelné předpětí tak i ve dvou motorka i po nerovnostech výborně sedí.
Vzhledem k dvouválci a mechanickému plynu se motorka moc dobře nehodí na městský provoz. Při 50km rychlosti musíte neustále řadit neboť při podtáčení inkriminuje dvouvál k slušné vibraci a při nižším kvaltu je zase od volnoběhu při reakci na plyn slušně ucukaná. (možná jen špatně nastavený volnoběh a plyn nevím)
Při delších trasách je Capouš ve svém živlu, na nejvyšší zařazenou rychlost se skvěle sbírá od 70km nahoru úplně bez problémů, maximálka je kolem 200km, ale je to cesťák a ne superbike takže spíš pro mě jen zkouška jak rychle to jede.
Výkon motoru je naprosto dostačující i při jízdě ve dvou a s nákladem, bez problémů se dá přejíždět a ku podivu i přes svoji váhu motorka velmi dobře brzdí.
Sedačka se tváří jako malý gauč, ale možná i proto kolik má už najeto, mě z ní cca po 100km slušně bolí zadek. (přemýšlím o přečalounění a nějaké gelové úpravě)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jardas444
Jardas444 napsal 07.09.19 v 21:14 10b.

Je to hodně dobrý stroj.Já si na něj nemůžu stěžovat.Tak ať dále dobře slouží

StB
StB napsal 07.09.19 v 17:28 10b.

Pěknej Kapouš, málem jsem ho měl taky, ale moje krátký nohy řekli že tudy cesta nevede. Ať slouží.

findejs1310
findejs1310 napsal 06.04.19 v 16:34

Pěkná

lubos99
lubos99 napsal 03.12.18 v 18:06 10b.

sommer
sommer napsal 23.07.18 v 23:24 8b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist