PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Massakra
Vloženo 23.2.2020
Aktualizováno 21.11.2020
Zobrazeno 2 184x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje 6 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2020.
Zatím jí ještě nemám doma v garáži ale , při prvním kontaktu jsem byl nadšen opravdu zajímavý vzhled a přístrojová deska je jak z raketoplánu.

Více fotografii

Motorka koupena od Pavel Vojtek - MotoGO - Mohu říci že Pan Vojtek je opravdoví prodejce ze vším všudy jednání na úrovni , plno takových to obchodníků který jsem kontaktoval neměli ani tu slušnost odpovědět.

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Uvidíme zatím jsem neměl tu čest se svést. V pondělí či úterý příštího týdne jí pán ( Vojtek ) doveze ke mne tak poté jí hned otestuji co dokáže. Už se nemohu dočkat první jízdy.

Motorku bych doporučil pro - Zatím pro mne.

Doplňky na motorce - Ladění výfuky ( LeoVince SBK ) * Karbonové doplňky ( blatníky přední + zadní a řetěz , ochrany nádob kapalin ) * Textilní brašny Givi * Zrcátka.






























Pár nových doplňků ke dni 13.4.2020 a to :





Držák navigace od ( Palmer Products ) z Anglie.






Navigace Garmin.






Padáky od pana Řehoře.






A centrální stojan také pan Řehoř.

Průměrná spotřeba - 6.79744 l/100km

Recenze

Moje 6 jednostopé vozidlo které jsem si pořídil na sezonu 2020.
Jak jsem jíž psal po spontánním prodeji mého BMW ( cestovně sportovní ) jsem si řekl že vyzkoušíme zase jiný styl a to ( enduro ) nikdy jsem na žádném takovém stroji nejezdil a docela mne to lákalo koupit , odrazovala mne však celková výška posezu od země ( na endurech ) vysoká. Jsem malí člověk ještě z krátkými nohy tak jsem vždy šel do nízkých posedů silničních strojů. Vím že se dají i snížit třeba úpravou sedla nebo tlumiči. Ale , je to další investice. Jak jsem se naučil rozjíždět a zastavovat jednou nohou tak z 50 % jsem si pomohl kde došlápnu nohou na zem i zvětší motorky. Ale , konkrétně Aprilia ETV 1000 Caponord kterou jsem si pořídil na tuto sezonu její sedlo je docela nízko kde i já ( malí ) sice jen na špičky ale dosáhnu na zem.

Přemýšlel jsem o 5 variantách * Honda VFR 1200X Crosstourer * Honda XL 1000V Varadero * BMW F 800 GS * Suzuki DL 650 V-Strom * Aprilia ETV 1000 Caponord.

Honda VFR 1200X Crosstoure : Ta by to vyhrála ale , finančně nedostupná.
BMW F 800 GS : Nejspíš nástupce po ( Caponord ).
Honda XL 1000V Varadero : Cenově dražší , není tak obratná , litá kola.
Suzuki DL 650 V-Strom : Docela malí výkon , ale někdy v budoucnu vyzkouším.
Aprilia ETV 1000 Caponord : Cenově dostupná , vzhledově zajímavá , živá , nemá jí každý jako BMW nebo Varadero.

A teď k samotnému stroji který jsem si pořídil , hledal jsem původně model druhé generace rok 2004 + z ABS ale , v tento čas nějak nebila nabídka i ( v zahraničí ) tak jsem nakonec skončil bez ABS. Chci jí pouze na jednu sezonu abych se z žil s endurem. No ale , třeba mne uchvátí na tolik že si jí nechám na více sezon. Vybíral jsem z nízkým nájezdem kilometrů a pěkným technickým stavem na konec jsem se dojel podívat k panu ( Pavel Vojtek ) abych se podíval na jeho inzerovanou moto. Ale , podle fotek které mi poslal jsem byl rozhodnut že jí vezmu po osobním kontaktu to tak dopadlo. Opravdu vzhledově a opotřebení součástí motocyklu bylo totožné z 20.000 km které byli na rychloměru , ještě bylo doloženo údaji o pravdivosti kilometrů. Zaplatil jsem a domluvili že mne stroj přiveze až pojede kolem a ten čas nastal v pondělí nebo úterý jí budu mít konečně ve své péči v garáži.

Akorát že na stroji není téměř žádného doplňku krom laděních výfuků * karbonových blatníků * řetězu a ochrany nádob kapalin. Poslední jsou zde textilní brašny Givi. Mne to ale , nevadí a dostrojím si jí sám podle sebe. Už jsem si koupil a mám doma připravené , Větší plexi * Ochrana páček a rukou dále se již začalo z výrobou : Horní padací rám * Spodní ochranný rám ( olejová vana ) a Centrální stojan. Vše dělá známí pro všechny ( Capouše ) pan Marek Řehoř a v neposlední řadě nějakou tu USB zásuvku. Dále pořídím horní kufr , přemýšlel jsem o hliníkovém ale , nakonec vezmu plastoví ( značkový ) levnější varianta. Navigaci a prodloužení předního blatníku ( aby nelétal bordel na motor ). Tato výbava mne zatím stačí do konce této sezony v zimě jestli se rozhodnu si nechat Caponorda tak začnu z větším ( tuningem ) přídavná světla * úprava sedla + gel nebo výhřev * výhřev rukojetí * výměna olejové vany za variantu rally * kotouče * brzdiče * Scottoiler vSystem univerzální sada mazání motocyklového řetězu. To je ještě daleko musím si nejprve užít letošní sezonu a pak se uvidí co přinese čas.

Rekapitulace
Aprilia ETV 1000 Caponord
Rok : 2003
Koupena : 16.2.2020
Najeto : 21.114 km












4.7.2020

Můj motocykl Aprilia ETV 1000 Caponord dosáhl na hranici 30.000 km stalo se tak v Chorvatsku na silnici 33 u obce Pakovo Selo.







26.8.2020

Můj motocykl Aprilia ETV 1000 Caponord dosáhl na hranici 40.000 km stalo se tak na dálnici D5 v Rudné u Prahy.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 25.10.20 v 15:43 10b.

Gratuluji
Já ho již vyměnil za mladšího bráchu ale rád na něj vzpomínám

Karesjiri
Karesjiri napsal 04.08.20 v 16:25 10b.

Za mě dobrá volba. Mám Caponorda už léta. Jezdí nádherně. Koupil jsem ho na doporučení kamaráda který už sedlal snad všechno. Já mám dovoz z Itálie. Měl najeto 17000 km a teď má 60000. Prostě držák.

Milan1963
Milan1963 napsal 01.03.20 v 21:45 10b.

spike-cz
spike-cz napsal 01.03.20 v 15:07 10b.


Gratuluju k počinu. Ať slouží a drží se vždy kolama dolů!

Jardas444
Jardas444 napsal 01.03.20 v 03:38 10b.

Gratulace k super výběru.S Capem budeš spokojený protože na rozdíl od Varadera má tahle motorka koule.Mám jí 5 let,najel s ní 55 tis. km. a ještě mě neomrzela.Tak ať ti ta tvoje krasavice dělá jen a jen radost.

Více komentářů



TOPlist